Selam hoşgeldiniz.
26 kişi okumuş ama sadece 4 oy var. Bölümleri oylarsanız çok sevinirim:) (Ben bu bölümü yazarken 39 olmuş ama hala 4 oy var:)
Neyse canınız sağ olsun🤍
Bu bölümde isimlerin sadece baş harflerini yazacağım, umarım anlarsınız. O zaman sizi 3.bölüme uğurluyorum.
İYİ OKUMALARRR<333
💗
(hep birlikte) - AAAAAAAAAA
-GÖREV ASIL ŞİMDİ BAŞLIYOR HAHAHA
(hep birlikte): Hayır yapma, lütfen yapma yalvarırız acı bize..
3 saat önce...
Daha hızlı koşmaya çalıştık fakat çok yorulmuştuk. Kapıya yaklaşmıştık ama son 10 saniye kalmıştı. Tam yetişmiştik ki kapı kendiliğinden sert bir şekilde kapandı. Ve evet içeri giremedik..
-Ee şimdi ne yapacağız? Zorlasak açılır mı acaba?
H: Saçmalama Miray çocuk oyuncağı mı bu iş.
R: Kapıyı falan boş verin de hava kararıyor, ne yapacağız hava kararınca dışarıda?
G: Sanki hava yavaş yavaş soğumaya başlıyor gibi yaa.
M: Patronn sesimizi duyuyor musun? Eğer duyuyorsan lütfen cevap ver. Ya da bir işaret göste-
Meryem daha cümlesini tamamlamamıştı ki baya şiddetli bir şekilde şimşek çaktı ve ardından da hızlı bir şekilde yağmur başladı. O ses ve korkuyla hepimiz birden çığlık attık ve birbirimize sarıldık.
- Pa-p-patron lütfen acı bize bu daha ilk görevimiz. Biz daha çok acemiyiz lütfen aç şu kapıyı.
G: Kızlar ben zaten griptim ve üşüyordum. Şimdi de yağmur başladı her an ateşim fırlayabilir ve düşüp bayılabilirim. Acilen bir fikir bulsak çok iyi olur.
R: Gülsüm sen ortamıza geç, biz senin etrafını saralım. Çok bir etki olmaz ama en azından fazla ıslanmazsın ve biraz ısınırsın.
G: Tamam olur.
Gülsüm'ü, Ravza'nın dediği gibi ortamıza aldık ve etrafını sararak birbirimize sarıldık. Evet çok bir etkisi olmaz ama elimizden başka bir şey de gelmiyor.
-ÇABUK BAHÇENİN TAM ORTASINA GEÇİN!
- Patron? Lütfen kapıyı aç lütfen. Bak Gülsüm hastaymış, daha da artmasın hastalığı lütfe-
-BAHÇENİN TAM ORTASINA GEÇİN DEDİM SİZE!!!
Patron dediğini yine tekrarlamadan hızlıca bahçenin ortasına geçtik. Ama sanki hava çok hızlı kararıyordu çünkü daha demin hava bu kadar karanlık değildi.
Bahçenin ortasına geçtiğimizde etraftan gülme sesleri geliyordu. Korkudan birbirimize daha sıkı sarıldık. Gülsüm de sanki fenalaşmaya başlıyor gibiydi. Her an bayılacakmış gibi ayakta duramıyordu.
G: Arkadaşlar benim başım dönmeye başladı heran düşüp bayılabilirim. Yere otursam olur mu?
M: Olur tabiki ama yer çok ıslak. Yağmur hala durmadı. Daha çok hastalanmayasın.
Gülsüm bir şey demeden dizlerinin üstüne çöktü.
H: Gülsüm dur bakayım ateşin var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREVİN VAR!!!(KISA HİKAYE)
Short StoryMiray bir gün uyanır ve etrafta en yakın 4 arkadaşı hariç kimsenin olmadığını fark eder. Kendi okullarında kilitli kalırlar. Ancak görevleri tamamlayarak okuldan kurtulabilirler. Fakat bu görevler pekte kolay değildir. Görevleri tamamlamaya hazır m...