4.BÖLÜM

10 1 0
                                    

Selamm hoşgeldiniz. Nasılsınız diye sormak isterdim ama cevap verilmediği için sormayacağım jwjsm. Umarım iyisinizdir. Neyse bölüme geçmeden önce biraz konuşmak istiyorum..

Öncelikle yakındığım şey bildiğiniz gibi oy ve yorumlar, eğer oy verseydiniz gerçekten iki günde bir bölüm yazmak isterdim ama durum böyle olunca hiç bölüm yazasım gelmiyor.

Ve fark ettim ki saçma bir aşk kitabı bile bilmem kaç okunma ve oy alıyor qısjwks. O yüzden ben de bu kitabı hemen hemen 10 bölümde bitirmeye çalışacağım.

Normalde planımda 2500, 3000 kelime yazmak vardı ama hevesim kalmadığı için 1500 kelime falan yazacağım. Ondan sonra da aşk kitapları ile yükselmeye çalışacağım.

Şimdi diyeceksiniz ki sen ünlü olmak için mi kitap yazıyorsun? Hayır arkadaşlar, ben zaten ünlü olmak için kitap yazıyor olsaydım böyle bir kitapla başlamazdım.

Profilimde yazdığım gibi eğlencesine yazıyorum fakat artık eğlence de kalmadı. Heves de kalmadı. Neyse...

İYİ OKUMALARRRR

🌺

Üstüme dökülen bir bardak su yüzünden sıçrayarak uyandım. Uyuyan insana bu yapılır mı yaa.

-Ne yapıyorsunuz siz yaa. Kafayı mı yediniz. Bu soğukta hasta olacağım haa.

M: Tamam kral sakin ol. Kalk artık kahvaltı yapacağız.

Meryem o kadar normal konuşmuştu ki bir an her şeyin bir rüyadan ibaret olduğunu sanıp etrafa baktım. Ama nafile, hala okuldaydık..

-Ne kahvaltısı?

R: O ne biçim bir soru ya bildiğimiz kahvaltı işte. Peynir, zeytin, domates, salatalık, yumurta falan işte.

H:Off ben çok açım, uzatmayın da Miray üstünü değiştirsin sonra kahvaltı yapak.

Hira'nın uyarısı üzerine kimse daha fazla uzatmadı ve ben de üstünü değiştirdim.

Üstüme rahat bir tunik takımı giyip kahvaltı masasına oturmadan önce saate baktım. Saat 10'a geliyordu.

G:Sen uyanmadan yarım saat önce falan hepimiz sanki ayarlamışız gibi ard arda uyandık. Sonra fark ettik ki odada böyle bir kahvaltı masası var patronun işi olduğunu anladık zaten. Sen uyanmadan da yemek istemedik.

-Sağolun sağolun.

Yarım saat sonra sohbet ederek kahvaltımızı bitirdik. Kahvaltı baya güzeldi. Neredeyse her şey vardı.

Ben uyandığımda zaten herkes üstünü değiştirmişti o yüzden kahvaltımızı bitirdikten sonra oturup patronun konuşmasını bekledik.

Kahvaltılıkları toplamadık çünkü patron onu hallederdi. Ben böyle düşünürken patron bize seslendi.

-YENİ GÖREVE HAZIR MISINIZ BAKALIM?

M:Hazır olmama gibi bir şansımız var mı? Ha varsa ben hazır değilim.

-MAALESEF YOK HAHAHA. NEYSE KAHVALTINIZI BEĞENDİNİZ HERHALDE. HEPSİNİ BİTİRMİŞSİNİZ. B*K YİYİN.

Hürü: Ooo küfür yok. No küfür patron.

-HAHAHA NEYSE CİDDİ OLMA ZAMANI. BUGÜNKÜ GÖREVİNİZ BURADA YANİ OKUL BİNASININ İÇERİSİNDE.

GÖREVİN VAR!!!(KISA HİKAYE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin