Selam hoşgeldiniz, bu bölümü biraz daha uzun yapmak istiyorum.
Şu anlık kitapta Ravza, Gülsüm, Meryem, Hira ve Miray karakterleri olacak ben de onlar konuşurken tek tek isimlerini yazmak yerine baş harflerini yazacam. Zaten hepsi farklı olduğu için anlaşılacağını düşünüyorum. Ama buna diğer bölümlerde başlarım heralde.
Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar:)
💗Ravza:İlk ben geldiğim için isterseniz ben anlatayım.
Ravza tek tek hepimizin yüzüne baktı. Kimse bir şey demeyince de devam etti.
Ravza:Ben sabah kalktığımda yatak odasının kapısı kapalıydı, uyanmadıklarını düşünerek sessizce hazırlandım. Normalde bilirsiniz, beni babam getiriyor ama bugün biraz yürümek istediğim için ve de onları rahatsız etmemek için uyandırmadım.
Yolda gelirken ben de sizin gibi kimseyi görmedim. Açıkçası çok korktum. Okula girdiğimde Nursel Abla ile karşılaştım ve korkup kaçtım. Biraz dışarıda dolandıktan sonra arka kapıdan girdim.
Hızlıca sınıfa gelmek için asansörü kullanmak istedim ama kilitliydi ve ışıkları da çalışmıyordu. Merdivenlerden çıkarken duvarda ok olduğunu fark ettim. Sonra okların bizim sınıfı gösterdiğini fark ettim.
Sınıfa geldiğimde kapıyı kapattım ama anahtar falan yoktu. Yani Miray sen geldiğinde anahtar da yere düştü. Neyse sınıfa girdiğimde masaların olmadığını ve bu yatakların geldiğini fark ettim. Korkup dışarı çıkmak istedim çünkü aklımı kaybedecektim. Fakat kapıyı açmak istediğimde kilitli olduğunu fark ettim. Halbuki ben kapıyı kilitlememiştim.
Sonra telefonumu çıkardım, annemleri arıyacaktım fakat şebeke çekmiyordu. Bende biraz uzandım. 5-6 dakika sonra da Meryem geldi isterseniz devamını Meryem anlatsın..
Ravza'nın gerçekten korktuğu konuşurken bariz bir şekilde belli oluyordu. Anlatırken bile nefes nefese kalıyordu. Devamını gerçekten çok merak etmeye başlamıştım. Yine kimse konuşmadı ve Meryem olayın devamını anlatmaya başladı.
Meryem:Evet buraya kadar neredeyse bende aynı şeyleri yaşadım. O yüzden en baştan değilde direkt devamını anlatacağım. Bende aynı şekilde oklar gördüm fakat Nursel Ablayı görmedim. Sınıfa girdiğimde yatakları fark ettim ve bir tanesinin üzerinde birisi vardı. Sınıf çok karanlık değildi ama loş bir ortam vardı o yüzden kim olduğunu seçemedim. Sonra seslenince Ravza olduğunu fark ettim. Biraz konuştuk. O anlattı zaten yaşananları.
Bizim anlamadığımız nokta neden 5 tane yatak olduğuydu aslında tahmin ettik bu 5 kişinin biz olabileceğimizi. Ve gördüğünüz üzere tahminimiz doğru çıktı.
Meryem kendi kendine gülmeye başladığında Hira birden konuya daldı.
Hira:Ya siz çok uzatıyorsunuz bırakın da ben anlatayım yoksa cidden uyurum haa. Neyse anlatıyorum. Zaten ben de tam bu sırada sınıfa girmiştim. Meryem ve Ravza konuşurken. Ama bende şöyle bir olay yaşandı.
Ben bugün sabah 6 da kalktım. Duş falan alacaktım. Bilirsiniz beni ben bakım yapmadan okula gelmem jskwms. Kalktığımda annem abime kahvaltı hazırlıyordu. Yani evdeydi ben duştan çıktıktan sonra annemi görmedim yatak odasının kapısı da açıktı. Ben de balkona çıkmıştır diye düşünerek hazırlanıp çıktım.
Şu an düşünüyorum da mallık yapmışım bende. İnsan annesini sormaz mı bu kadın nerede diye mdmsks. Neyse sonra yolda giderken Gülsüm ile karşılaştım ve birlikte geldik.
Bizde Nursel Abla ile karşılaşmadık hızlıca sınıfa çıktık fakat biz okları fark etmedik. Artık ne kadar hızlı çıktıysak ajyqh. Neyse işte çok uzatıyorum. Sınıfa geldiğimizde Ravza ve Meryem konuşuyordu seslerinden tanıdım. Sonra bizde ne olduğunu anlamak için konuşmaya dahil olduk. Bi 10 dakika sonra sen geldin zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREVİN VAR!!!(KISA HİKAYE)
Storie breviMiray bir gün uyanır ve etrafta en yakın 4 arkadaşı hariç kimsenin olmadığını fark eder. Kendi okullarında kilitli kalırlar. Ancak görevleri tamamlayarak okuldan kurtulabilirler. Fakat bu görevler pekte kolay değildir. Görevleri tamamlamaya hazır m...