Şeytanı Uyandırma

308 10 2
                                    

Üstelik hedefi senken.Üstünden 10 yıl geçmesine rağmen içinde bulunduğum hissiyattan bir türlü kurtulmadım ve vazgeçmekte istemedim doğrusu.Sonrasında da yakamı bir türlü kurtaramadım ve içten içe kendi benliğim,belleğim,duygularım bana oyun oynadı.Şuan 40 yaşımda olmama rağmen hayatımda böyle bir olayın mağduru olacağım aklıma gelmezdi.Bazen uykularımı kaçıran bu dişli canavar sağa sola dönemeden kara bir çarşaf gibi kendi girdabına çekiyordu.Hayır bir azrailden farksızdı benim için.20 yıllık profesörlük hayatımda ki-bundan öncesinin de olduğunu bilmenizi isterim-bu kadar güleç bir yüze sahip olacağımı bilseydim dudağımın iki tarafınıda pekâlâ ben keserdim.Evet kaderi değiştirebilseydim emin olun yapardım.Nekadar acınası olduğunun bende farkındayım ama bi başkasının suratınızda neşter gezdirdiğini ve bunu yaparken nasıl tarifsizce bir keyif duyduğunu yüzündeki o tatmin verici ifadeyi görmenizin imkanı yok'Portreme odaklanmalıyım.'diye fısıldadı etrafına.Bana hak ettiğim değeri ve ona öğrettiğim derslerin, verdiğim emeklerin boşuna çıkmaması gerektiğini haykırıp durdu.İçinden çıkılması zor bir durumdan sağ çıkmayı beklemek yerine ölümü en derinden yaşayacağınızı hayal ediyorsunuz.Ve dibine kadar battığınız bok çukurundan başka birşey göremez hale gelene kadar Tanrıya dua etmekten başka çareniz yok ve asıl önemli olansa dua ettiğiniz Tanrınızın ogün meşgul olması.Peki sizin Tanrınız sizinle ne kadar ilgileniyor?Verdiğiniz değeri kimin omuzları altında bıraktınız?Benim cesaretim vardı ama kaybedecek bir esaretim yoktu.Belki de sırada siz varsınız?Başkalarına yerinizi verecek kadar cüretkarsanız ozaman oyunun yeni talihlisi olmaya hak kazandınız!!Tebrikler! bir bilet alana bir bilet hediye!Şimdi kim bu talihli?

Şeytanı UyandırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin