Genç kız oturduğu masadaki bir diğer kitabı eline alıp Mors alfabesiyle sıralanan numarayı düzene sokmaya çalışıyordu.Göremediği için kitapları düzenlerken işinin kolaylaşması için Mors alfabesine göre sıralardı her zaman.Bu Sevim Abla'nın ona yaptığı fedakarlıklardan sadece bir tanesi idi.Bahar için kütüphanenin bir bölümünde Mors alfabesinden oluşan kitaplar vardı.Boş zamanlarıda onları okuyarak zaman geçiriyordu.Eliyle masayı dikkatli bir şekilde taradıktan sonra başka kitap bulamadı.Hepsini üst üste bir köşe de toplamıştı.Elini üst üste topladığı kitaplara koyup,kitapları saydı.Bir eksik yoktu.İşini tamamladığında her zaman yaptığı gibi Sevim Abla'ya seslendi.
"On dakika diyorsun yani Bahar.Bu sefer ki rekorun on dakika.Hepsini sıralamışsın mükemmelsin tatlım."diyerek Sevim Abla yanağından öptü.Gülümsedikten sonra önüne diğer kitapları koymasını bekledi fakat sadece kitapların önümden alındığını duydu.Masa da başka bir ağırlık olmamıştı.Raflara kitapların dizildiğini duydu.Bir yandan da Sevim Abla'nın "Liseli çocuklar bu aralar çok gelmeye başladı.Ansiklopedilerden bilgi ediniyorlar.Normalde internet'ten bakıyorlardı.Birisiyle geçen gün konuştum.Ne dedi biliyor musun?"
Kaşlarını kaldırıp merakla "Ne dedi?"dedi.Ses tonu bile ne kadar merak ettiğini belli etmişti.
"Öğretmenleri internetteki kaynakların eksik bilgilerle donatıldığını,bir şeyler öğrenmek istediklerinde tamamen bilginin ana kaynağına gitmelerini söylemiş.O yüzden artık sık sık gelebilirlermiş."dedi.
Başını sallarken "Ben bugün hangi bölümü sıralıyordum."dedi.
"Tarih."dedi gülerek."Çocuklar bu bölümde çok zaman geçiriyorlar."
Kitapların raflara koyulma sesi bittiğinde Sevim Abla'nın da kendisine yeni kitap vermesini bekledi.Ama yanına çekilen sandalye sesinden başka ses yoktu.
"Bahar."
"Efendim."
"Çok yorgun gözüküyorsun."
"Hayır,Sevim Abla iyiyim."dedi genç kız gülerek ardından. "Hem çırağımda var o da bana yardım edecek."
"Ahh,evet İlgi,aklımdan çıkmış olmalı ama bugün sanki bir farklısın."
"Ne gibi."
"Sanki İlgi gittiğinden beri moralin bozuk gibi."
"Biraz,sanırım ailemden ve senden başka birisiyle tanışmak garip bir duyguydu."
Kıkırdayarak "Ve Demir'de buna dahil."dedi.
"Bahar,görememek senin bir seçimin değildi.Senin bu hayattaki sınavın bunu anlayabiliyorum.Ama neden hiç kimseyle arkadaş olmadın şu ana kadar.Kütüphane'ye ilk geldiğin zamanları hatırlıyorum.Benden başka kimseyle konuşmazdın.Hala da öylesin."
"Ben burada çalışmaya başlamadan önce çok arkadaşım olsun istemiştim,ama Sevim Abla ben körüm diye beni hor gördüler.Dışladılar,dalga geçtiler.Tam dibe düşmüşken annem beni senin yanına getirdi."
"Yani tam altı yıl önce,iyi ki getirmiş."dedi.
"Bahar."
"Efendim."
"Bugün gelen İlgi'nin abisi Demir,o çocuğun sana bakışları çok farklıydı."
"Nasıl yani."
"Senin ona dokunduğunda verdiği tepki görülmeye değerdi."
Bir süre sustu.Kurduğu cümlenin yanlış bir şey olduğunu sandı.Ama Bahar bunları duymaya alışmıştı.
"Göremediğim içindir."dedi kendinden emin bir şekilde.
"Hayır,öyle demek istemedim."dedi Sevim Abla telaşla elini genç kızın elinin üstüne koydu.
"Nasıl desem,yanınızda değildim ama sizi uzaktan seyrettim,İlgi fenalaştıktan sonra.Hatta İlgi fenalaştığında o da geldi ama hiç konuşmadı.Sen ona dokunduğunda dondukaldı ve konuşmaya başladığında yani seninle heyecanlanmış gibi idi."
"Ben ne demek istediğini anlamadım."
"O çocukla daha önce karşılaştın mı?Yani o ses tonu falan daha önce hiç konuşmuş muydun onunla."
"Hayır,ilk defa bir erkekle konuştum."
"Bahar."dedi heyecanlı bir şekilde Sevim Abla.
"Efendim."
"Bu çocukta bir şeyler var."
HİKAYE'Yİ FARKLİ BİR BAKIŞ AÇISINDAN YAZMAYA BAŞLADIM.O YÜZDEN SİZDEN RİCAM BAŞTAN AÇIP OKUMAYA BAŞLAYABİLİR MİSİNİZ?
YORUM VE OYLARI BEKLİYORUM^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADEM #Wattys2016
RomanceHayata atılan yeni bir adım ne kadar iyi olabilir,geçmişinin seninle ne kadar bağı olabilir?İnsanlar senin düşündüğün gibi midir? Hayatı boyunca etrafındaki insanların seslerinden başka bir şey duymayan,kendisine anlatılanlarla kendi hayal dünyasın...