MEKTUP -2-

14 2 1
                                    

"Yağmurlar gözlerinden yağdı bugün."

26/11/2018

Bugün eve gelmeyişinin 2. günü. Biliyorum fazla uzun değil belki ama sen hep gelirdin, o yüzden şaşıyorum bu kadar geç kalmana. Genelde haber verirdin gelmesen bile. Bu sefer haber de vermedin. Endişelendim.
Şaşırdım.
Ve buna alışmam gerektiğinin farkına vardım.

Karanlık yokluğunla koyulaşmaya başladı, sesler boğuklaştı ve ne zaman pencereden dışarıya baksam sadece geceyi gördüm. Gözlerimin aradığı tek şey sendin, biliyordum, sen bana gözlerini yummuşken sana bakmaya devam etmemeliydim.

Her seferinde ilk seni aramamalıydım.
Kendimi kaybettiğimde bile.

Belki de sırf sana bakmamak için sonsuz bir uykuya yatmalıydım. Olmadığın bir yeri düşlemek zor ama son zamanlarda bunu çok düşünüyorum, sevgilim. Yokluğunla hiç bu kadar başbaşa kalmamıştım ve şimdi buna alışabileceğimin farkına varıyorum.

Ve bundan ölesiye korkuyorum. Bu kadar kolay olmasından. İstesem unutacak olmamdan, sadece hayalinle bile kendimi sonsuza kadar avutmaktan.

Çok korkuyorum sevgilim.
Çünkü ben sana hep ihtiyacım var sanıyordum.

Umarım günün ilerleyen saatlerinde gelirsin eve. Ya da en azından çağrılarıma geri dönüş yapar ve içimi bir nebze de olsa rahatlatırsın. Çok özledim seni. Gerçekten.

Keşke böyle olmak zorunda olmasaydı. Neden böyle oldu, onu bile bilmiyorum. Önceki yazdığım mektubu bir kutunun içinde saklıyorum. Bunu da onun yanına koyacağım muhtemelen. Hâlâ sana verme konusunda emin değilim. Ama içimden bir ses zamanı gelince her şeyi zaten öğreneceğini söylüyor.

Ya da zaten bildiğini.

Şimdi gitmeliyim. Belki seni bir kez daha ararım, cevap vermeyeceğini bile bile. Belki de sadece en iyi yaptığım şeyi yapar ve beklerim.

Eskiden seni beklemenin en kolayı olduğunu sanırdım. Aşk bütün yolları kısaltır, bütün yılları bir saniyeye sığdırır sanırdım. Şimdi ise sadece yaptığım bir alışkanlığa dönüştü beklemek. Lanet bir işkenceye. Dayanmak zorunda kaldığım bir acıya.

Ama artık kolay değil, sevgilim.
Artık dayanamam gibi geliyor.
Artık gelmen gerekiyor.
...




















İyi okumalar! 🌊

KIYIYA VURAN ÖMÜRLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin