hep de yorgun

94 13 1
                                    

Ertesi gün Fyodor daha iyiydi ama yinede o gün de iznini kullandı. O gün iyice dinlenip kendini toparlamıştı.

Ertesi günlerde ikiside geri işlerine gitmeye devam etmişlerdi.

Sabah her zamanki gibi Nikolai daha erken kalkmıştı ve kahvaltı yapmadan çıkmıştı. Onun gitmesinden 30 dakika sonra Fyodor uyanmıştı aşağı kata inip yemeğini hazırladı.

"Kahvaltısını yapmadan çıkmış."diye aklından geçirdi. Yemeğini yedikten sonra bulaşıkları bıraktı,onlarla uğraşırsa işe geç kalacaktı.

Üstünü giyinip evden alel acele çıktı.

~ ○ ~

Fyodor eve geldiğinde saat 21.27'ydi. Yorulmuştu,hastası tavsiyelerini kabul etmiyor ve zorluk çıkartıyordu.

Eve gelince kendini koltuğa attı. Nikolai hâlâ gelmemişti. Onun için endişeleniyordu. Çok çalışıyor ve doğru düzgün uyumuyordu.

"Ne zaman eve gelir acaba..."diye içinden geçirdi. Koltuktan kalkıp yukarı çıktı.

Üstünü değiştirip komidinden kitabını aldı ve aşağı indi. Kitabı koltuğa koydu ve mutfağa gitti. Yorulmuştu ama yemek yapması gerekiyordu.

Nikolai geldiğinde acıkmış olucağını biliyordu. Ama çok yorulmuştu. Mutfaktaki sandalyeye oturdu. Sandalyeye yaslandı ve gözlerini kapattı.

Gözlerini açtığında uyuya kaldığını anladı.

"Saç kaç..."diye mırıldandı. Saatinden baktı. Saat 11 buçuktu. Nikolai gelmişmi diye ayağa kalktı ve salona baktı. Gelmemişti.

Telefonunu aldı ve Nikolai'yi aradı. Çalıyordu ama açan yoktu. Onun için endişeleniyordu.

Acaba iş yerine mi gitsem diye içinden geçirdi. Kitabını sehpaya koyup koltukta kıvrandı. Açtı ama yemek yapmak istemiyordu. Koltukta uyuya kalmıştı.

Uyandığında sabah olmuştu. Etrafına bakındı. Yatak odasındaydı. Salonda uyuya kaldığına emindi. Yatakta doğruldu ve komidindeki notu gördü. Eline aldı ve okudu.

"Fedya özür dilerim gece geç gelmek zorunda kaldım dava çok uzamıştı. Seni salonda uyuya kalmış görünce yatak odasına taşıyım dedim. Aç uyuduğuna eminim. Dünden kalan bulaşıkları yıkadım zaten azdı. Yemeğin aşağıda hazır umarım beğenirsin. Bulaşıkları yıkayım deme ben gelince hallederim. Seni seviyorum Fedya sabah uyandığında yanında olamadığım için özür dilerim."

"Çok düşünceli." diye aklından geçirdi. Nikolai çok yorulmasına rağmen Fyodor'u düşünüyordu.

Fyodor hazırlanıp aşağı indi. Masa kuruluydu. Yemek de hazırdı. Yemeği masadan alıp ısıttı ve o güzel masaya tekrar oturdu.

"Onunda olmasını isterdim." diye düşündü. Yemeğini yedikten sonra tabak çatal kaşıkları mutfağa koydu. Masayı toparlayıp evden çıktı.

~ ○ ~

Eve geldiğinde yine saat 21.23'tü. Eve girdiğinde anahtarını araya bıraktı ve salona yöneldi.

Salona girdiğinde Nikolai'yi koltukta uyurken buldu. Üstü işe gittiği gibiydi sadece gömleğinin düğmeleri açıktı.

Fyodor'da gömleğinin düğmelerini açtı ve tekli koltuğa oturdu. Yorulmuştu, hem de çok yorulmuştu. Nikolai'ye baktı. Huzurlu uyuyordu ama göz altları mosmordu. Koltuktan kalktı ve Nikolai'nin yanına yattı.

1 saat sonra Fyodor'u Nikolai arkasından dürterek uyandırmıştı.

"Fedya...Fedya..."

"Mhmm..?"

"Ben acıktım..."

"Kolya bugün dışardan yesek yoruldum."

"Olur Fedya ama şimdi söylesek olur mu?"

Fyodor komidinden Nikolai'nin telefonunu verdi.

"Ben biraz daha uyuyacağım,kafana göre istediğini al. Ama lütfen yanımdan gitme."

"Tamam Fedya."

Fyodor bunu duyduktan sonra geri uyudu. Nikolai'de pizza sipariş etti ve o da uyuya kaldı.

Zilin çalmasıyla ikiside uyandı. Nikolai aceleyle kapıya yöneldi ve pizzayı alıp ödemeyi yaptı.

Mutfağa pizzayı bıraktı ve masayı hazırladı. Fyodor yanına gelmiş ve Nikolai'nin beline dolanmıştı. Nikolai ellerini belindeki ellere koydu.

"Çok yoruluyosun..."

"Yoo Fedya gayet iyiyimm!"

"Bana numara yapma...göz altların mosmor..."

"O kadar belli oluyor mu ya."

"Uykusuz ve yorgunsun bırak da ben hazırlayayım."

"Bitti zaten bişey kalmadı ama bıçak ve su koyabilirsin."

"Tamam."

Ellerini Nikolai'nin belinden çekti ve bıçak ve su koydu. İkiside sandalyelerine oturdular ve yemeklerini yediler.

"Ah dışardan yemeyi özlemişim Fedya, ama bunlar senin yemeklerinin yanından bile geçemez."

"Teşekkür ederim Kolya. Yediysen kaldıralım."

"Bulaşıkları makineye koysak?"

"Zaten yıkayacak güç ikimizde de yok."

Nikolai güldü ve bulaşıkları makineye koymaya yardım etti.

İşleri bitince Nikolai yukarı çıktı. Fyodor da arkasından gitti.

İkiside dolaptan kıyafetlerini alıp giyindiler. Nikolai kendini yatağa attı.

"Yarın davam geç başlıyor...öğlene kadar uyanmıycam."

Fyodor güldü ve yatağa oturdu.

"Dinlenmeyi hakediyorsun Kolya."

Nikolai bir anda Fyodor'u yanına çekti ve yatakta sarıldı.

"Seni özledim..."

"Bende seni özledim Kolya."

Nikolai Fyodor'u öpüp kafasını Fyodor'un göğsüne koydu ve uyumak için gözlerini kapattı. Fyodor'da gözlerini kapatıp uyudu.

-----------------------------------------------------------

Uzun aradan sonra kısa bölüm...
Boş yaptığım bi bölümdü eğlendiniz sayıyorum 😊🔫

633 kelime yeterli




Beyaz Melek (fyolai)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin