Beyaz Melek

92 9 9
                                    

Sigma 2 gün daha kaldıktan sonra kendine bakabilecek gücü topladı ve kendi evine geri gitti.

Fyodor rahatlamıştı. Nikolai Sigma'nın iyileşmesine sevinmişti. Fakat işten aldığı izin bittiği için işine geri dönmek zorundaydı. O yorucu işe.

Fyodor hastasıyla yavaş yavaş anlaşmaya başlayabildiği için çok daha rahattı.

********

Fyodor yine Nikolai'den daha önce eve gelmişti. Nikolai'nin yarım saate gelmesini bekliyordu ama gelmedi.

Yemeği yemek için onu bekledi ama tahmin ettiği saatte gelmeyince ondan önce yemeğini yedi.

'Arasam mı acaba? Boşver işi vardır.' diye aklından geçirip durdu.

Kitap okuma kararı aldı. Kitaba öyle bi odaklanmıştı ki çalan kapıyı duymadı. Kapının açıldığını duyunca gerçek Dünya'ya geri döndü ve kitabını komidine bırakıp kapıya yöneldi.

Nikolai gülerek içeri girmişti. Kahkaha atıyordu. İçmişti.

"Kolya iyi misin?"

Nikolai bi kahkaha patlatıp cevap verdi.

"Hemde çok."

"Çok mu içtin sen?"

Nikolai yanıt vermedi hâlâ sırıtıyordu. Fyodor Nikolai'nin kolunu omzuna attı ve salona kadar götürdü.

Nikolai'yi koltuğa oturttu ve kendi tekli koltuğa oturdu. Buram buram içki kokuyordu.

Nikolai zaten ilk bardakta sarhoş olan birisiydi. Kim bilir kaç bardak içmişti de bu hâle gelmişti.

"Kolya iyi misin?"

Nikolai cevap vermedi. Sadece sırıtıp duvara bakıyordu.

"Kiminleydin?"

Fyodor gittiği kişiyi arayıp ne olduğunu soracaktı fakat Nikolai dediklerine ne tepki veriyor ne de cevap veriyordu.

Fyodor onun yanına oturdu. Kendine bakması için çenesinden tutup kafasını döndürdü.

"Kolya bir şey söyle artık."

Sesi emir verir gibiydi. Nikolai sırıtmayı bıraktı ve Fyodor'a yaklaştı.

Fyodor geri çekildi ama Nikolai ona yaklaşmaya devam ediyordu. Fyodor koltuğun kenarına gelince gidecek yeri kalmadı.

Nikolai sarhoş olmasaydı Fyodor kaçmazdı ama sarhoşken hemde bu kadar sarhoşken yapıcağı şeyleri tahmin edemiyordu.

Nikolai dahada yaklaşıp Fyodor'un üstüne çıktı.

"K-kolya in üstümde-"

Fyodor cümlesini bitiremeden Nikolai onu öpmüştü. Öyle haz dolu ve sert öpüyordu ki Fyodor ondan ayrılamadı.

Nikolai öperken ellerini Fyodor'un vücudunda gezdiriyordu. Elleri soğuktu. Fyodor arada ufak ufak inlemeler kaçırıyordu. Fyodor'un sinirini bozuyordu bu durum. Utanç vericiydi.

En sonunda Fyodor onu üstünden itti.

"Sarhoşsun kendine gel artık!"

Fyodor ayağa kalktı ve mutfağa gitti. Nikolai koltukta doğruldu ve tavana bakmaya devam etti.

Fyodor elinde büyük bardakla su getirmişti. Nikolai gözlerini elindeki pardağa dikmişti.

Fyodor ani bi hareketle bütün suyu Nikolai'nin yüzüne döktü.

"Kendine gel Kolya. Git bi duş al öyle yanıma gel."

Nikolai'nin saçları açıktı. Kafasını hızlıca sağa ve sola çevirdi su gitsin diye. Cevap vermeden ayağa kalktı ve banyoya yöneldi.

Beyaz Melek (fyolai)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin