Fyodor ve Nikolai işlerinden 1 günlük bir izin almışlardı. Bu günü iyi değerlendirmek istiyorlardı.
"Fedya çok sıkıldım."
Fyodor kitabından kafasını kaldırarak baktı.
"Hm bende."
Saat daha 10'du, zaten öğlen sahile gideceklerdi.
"Bir şeyler yapalım. Çok sıkıldım."
Fyodor ne demesi lazım bilmiyordu.
"İstersen sahile gitmeden önce seni sevdiğim bir yere götürebilirim."
Nikolai bunu duyunca "EVET OLUR" diye sevindi. Oturduğu yerden kalkıp Fyodor'un yanına oturdu.
İşaret parmağıyla Fyodor'un yanağıyla oynadı. Fyodor tepki vermeden kitabını okumaya devam etti.
Bi anda Nikolai kafasını kendine döndürdü. Fyodor ne olduğunu anlayamadan Nikolai onu öpmüştü. Durumu algıladığında o da karşılık verdi. Nikolai onu koltuğun kenarına doğru itip üstüne çıkıyordu.
Fyodor onun beline ellerini koydu ve kendine bastırdı.
Ayrıldıkları zaman Nikolai Fyodor'un üstüne yattı. Rahat görünüyordu. Fyodor ellerini Nikolai'nin saçlarında gezdirmeye başladı. Saçları çok yumuşaktı ve de güzel kokuyordu. Kokusunu içine çekti.
"Fedya seni çok seviyorum."
"Bende seni Kolya."
Nikolai Fyodor'un kucağında doğruldu.
"Ne zaman gidicez? Beni götüreceğin yeri çok merak ediyorum."
Fyodor da doğruldu ve Kolya'sının yüzüne baktı.
"Sen ne zaman istersen o zaman gidelim."
"O zaman yarım saat sonra gidelim."
"Sen nasıl istersen Kolya."
Nikolai Fyodor'un dudaklarına ufak bi buse kondurdu ve kafasını omzuna koydu.
Fyodor elini Nikolai'nin saçına koydu. Çok rahatlardı. Hep böyle kalmak istiyorlardı.
~ ○ ~
Böyle uyuya kalmışlardı. İlk Nikolai uyanmıştı. Fyodor'da baktı. ''Ne kadar huzurlu uyuyor.'' diye düşündü. Saate baktı. 12 olmuştu. Ne ara o kadar uyumuşlardı ki?
Fyodor'u uyandırmak istemiyordu ama su alması gerekiyordu. Belindeki elin üstüne elini koydu ve yavaşça belinden çekti. Fyodor uyanmamıştı. Şimdi üstünden kalkması gerekiyordu. Onu uyandırmadan nasıl yapacaktı ki?
Yavaşça üstünden kalkmayı denedi ve başarmıştı. Uyandırmadan kalkabilmişti.
Mutfağa gidip suyunu içti ve bi oh çekti. Çok susamıştı. Saate baktı,çeyrek geçiyordu. Ne zaman gideceklerdi? Acaba uyandırsam mı diye düşündü ama sonradan vazgeçti. Daha yeni öğlen olmuştu daha çok vakitleri vardı.
Salona gidip tekli koltuğa oturdu. Telefonunu kontrol etti. Gruptan her zamanki mesajlar gelmişti. "Bunların hep mi boş vakti var?" diye düşündü.
Telefonda birkaç şeye daha baktı ve birisinin ona baktığını hissetti. Fyodor'a baktı. Onu izliyordu. Utanmıştı.
"G-günaydın Fedya..."
"Sanada günaydın Kolya."
Fyodor ona bakmaya devam etti. Nikolai kızarmaya başladı. Fyodor'un öyle bakması onu utandırıyordu.
"Yanıma gelmiyecek misin?"
Nikolai bi anda bunu demesine şaşırmıştı. Telefonunu koltukta bırakıp onun yanına oturdu. Fyodor'un yüzüne baktı. Kucağına oturmasını istediğini anlayınca kucağına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Melek (fyolai)
Fanfic-Sonunda geldiniz.Ağaç olduk burda. -Sanada günaydın Yosano...