Ertesi gün Fyodor erken kalkıp işe gitmişti. İzin almasına rağmen hastasının durumunu biliyordu.
Nikolai izin aldığı için uyumaya devam etti.
Dün gece 3'ü oturup film izlemişlerdi. Sigma ve Nikolai filmi sonuna kadar izleselerde Fyodor filmin yarısında yukarı çıkıp uyudu.
Fyodor evden çıkmadan salondaki Sigma'ya bakmıştı. Boş odaları olmasına rağmen salonda yatmak istemesini anlamıyordu.
Fyodor'un gitmesinden 2 saat sonra Nikolai esneyerek uyandı. Yanında Fyodor'un olmasını beklemişti. Gece ona işe gidicem dememişti.
Not falan da bırakmamıştı. Ne yani trip mi yiyordu. Hayır Fyodor trip atan bir tip değildir.
Terlemişti duşa girme kararı aldı. Kıyafetlerini yatağın üstüne hazırladı.
Bornozunu alıp duşa girdi.Çıktığında rahatlamıştı. Üstünü giyindi ve yatağa oturdu. Telefonunu kontrol etti. Klasik gruptan gelen mesajlardı.
Nikolai Fyodor'u arama kararı aldı.
Çaldı çaldı ve en sonunda açıldı."Efendim Kolya."
"Ah bana işe gideceğini söylememiştin merak ettim..."
"Unutmuşum,özür dilerim."
"Yok yok sıkıntı değil. Sesin tuhaf geliyor iyi misin?"
"Evet."
"İş yerine gelmemi ister misin?"
"Gerek yok."
Nikolai içinden Fyodor'a ne olduğunu sorguluyordu. Ne yapmış olabilirdi?
"Fedya yorgun gibisin eve gelince konuşalım istersen."
"Tamam."
Telefonu Fyodor kapattı. Biraz yüzüne kapatma gibi olmuştu. Ne yapmıştı da böyle davranıyordu?
Aşağı kata inmişti. Sigma uyuyordu. Aklına o an bir şey dank etti.
Yemek ne yapacaktı? Dışardan söylemek istese de Sigma'nın yedikleri kısıtlıydı. O uyanınca sipariş etme kararı aldı. Yemek yapmaya çalışırsa evi yakma ihtimali vardı.-çorba hariç çorba çok güzel yapar.-
Salondaki tekli koltuğa oturdu. 5 10 dakika sonra Sigma mırıldanıp gözlerini araladı.
"Günaydınnnn!"
"G-günaydın."
"Nasıl hissediyorsun?"
"İyi."
Nikolai gülümsedi.
"Fyodor nerde?"
"İşe gitmiş o."
Sigma anladım der gibi başını salladı.
"Açım."
"Ne istersin dışardan söyliycem."
"Bilmem kahvaltıda ne gider?"
"Keşke Fedya olsaydı..."
"Napacaz?"
"Bilmiyorum..."
Nikolai biraz düşündü.
"Tamam peki olmayacak böyle. Ben hallederim domates salatalık vesayre bir şeyler hazırlarım."
"Cansın sen Sigmaaa!"
"Rica."
Nikolai gülümsedi ve Sigma'ya sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Melek (fyolai)
Fanfic-Sonunda geldiniz.Ağaç olduk burda. -Sanada günaydın Yosano...