ANIRARAK SOYLEMEK GEREKIRSE BEN BU BÖLÜMÜ ÖNCEDEN YANLIŞLIKLA YAYINLADIM NSKWLRFLCKCJC
TASLAKLARA KAYDEDIYIM DERKEN YAYINLADIM VE SILDIGIMI ZANNETMISTIM NSNWKELFKG
SIZEDE ONDEN IZLENIM OLDU PUAHAH NE KADAR TEKNIK BI YAZARIM NDNWLWLDKCKC
Neyse iyi okumalar okuduğunuz yere kadar atlayın isterseniz ndnwkdkkc
-----------------------------------------------------------
Çarşıda Fyodor işlerini hallettikten sonra biraz gezmişlerdi. Nikolai Fyodor'u ordan oraya sürükleyip duruyordu.Eve gelip direk yattılar. Geç gelmişlerdi ve yemeklerini orda yemişlerdi.
Ertesi gün Baykal Gölü'ne gidecekleri için Nikolai çok heyecanlıydı. Çocukluktan beri gitmek istediği yere sonunda gidiyordu. Hem de Dünya'daki en sevdiği kişiyle.
Gece Fyodor uyumaya çalışırken sürekli soru soruyordu.
"Fedya ya yağmur yağarsa?"
"Hava durumuna baktım. Havayı açık gösteriyodu. Hem yağmur yağsa ne olacak ki?"
"Ne biliyim yağmuru severim ama göle gidiyoruz sonuçta yağmur yağarken su ahenkli ilerlemez."
"Anladım. Uyu artık."
"Ama Fedya çok heyecanlıyım uyku tutmuyor!"
"Arabayı ben süreceğim için yorulucam. Bari bırak da ben uyuyayım."
"Tamam Fedya iyi geceler!"
"İyi geceler."
********
Sabah Fyodor uyanmıştı. Sarıldığı bedenin karşısında olacağını düşünmemişti çünkü heyecandan erken kalkar diye düşünmüştü.
Nikolai'nin arkası dönüktü. Fyodor da ona sarılıyordu. Fyodor Nikolai'nin boynunu öptü.
"Kolya'm uyanık mısın~?"
"Mhmm..."
"Oh uyandırdım mı meleğim?"
"Mm...evet..."
"Özür dilerim Kolya'm. Gece kaçta uyuyabildin?"
"5..."
"Ne?"
"Mhm...5 işte..."
"Çok geç yatmışsın meleğim. Biraz daha uyu biraz geç gideriz."
"Nereye gidiyoruz?"
"Unuttun mu hemen Baykal Gölü'ne işte. Hatta gece o yüzden uyuyamadın ya."
"Ha?"
Nikolai'nin bi anda gözleri açıldı ve Fyodor'a döndü.
"Hayır hayır geç gitmeyelim tamam şimdi hatırladım kalkarım ben."
Fyodor güldü.
"Heyecanını anlıyorum ama biraz daha uyu. Saat daha 10 yorulacaksın sana 5 saatlik uyku yetmez. Acelesi yok ya sonra gireriz."
"Hmmm ama çok gece kalmayacak tamam mı gideceğiz."
"Sana gideceğiz dediysem gideceğiz meleğim. Senin istedigin her şeyi yaparım."
Nikolai Fyodor'a yaklaştı ve sarıldı.
"O zaman sen de uyu."
"Tamam meleğim."
Bunu duyunca Nikolai Fyodor'a daha sıkı sarıldı. Öylece ikiside uykuya daldı.
******
Saat 1 gibi ikisi de uyanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Melek (fyolai)
Fanfic-Sonunda geldiniz.Ağaç olduk burda. -Sanada günaydın Yosano...