Bavullarını hazırlamış, uçak biletlerini hazırlamışlardı. İkisi de heyecanlıydı fakat Nikolai'nin heyecanı çok daha fazlaydı.
"Fedyaaa!! Ben çok heyecanlandım!"
"Bu kadar heyecanlanacak bir şey yok Kolya. Sakin ol biraz."
"Oh, tamam tamam sakinimm!"
Fyodor Nikolai'nin saçlarını okşadı.
"Hadi çıkalım. Uçağı kaçırmak istemeyiz."
Nikolai güldü ve Fyodor'un bileğini tutup dış kapıya kadar sürükledi.
Fyodor ona karşı koymuyordu. Nikolai'nin heyecanlı hâli onu mutlu ediyordu.
Nikolai her zaman enerjik ve neşeliydi. Fyodor iste sakin ve gereksiz neşeye yer vermezdi. İkisi resmen birbirlerini dengeliyorlardı.
Fyodor ve Nikolai arabaya binmiş havaalanına yola çıkmışlardı. Nikolai heyecandan bir şey yapar diye Fyodor araba kullanmasına izin vermemişti.
"Neden ben kullanamıyorum arabayı! Son zamanlarda bana hiç izin vermiyorsun..."
Fyodor iç çekti.
"Dengesiz oluyorsun. Kaza yapmak istememem."
"Off! Çocuk değilim ki ben!"
"Evet, çocuk değilsin. Çocuk gibisin."
Nikolai trip atarcasına araba koltuğunda Fyodor'a sırtını döndü. Camdan dışarı bakıyordu. Hava kapalıydı. Yağmur yağacak gibiydi.
"Hadi ama. Meleğim bana trip mi atacak yani?"
"Hmhm."
"Az kaldı havaalanına."
"İyi."
Fyodor Nikolai'nin ona verdiği soğuk cevaplara üzülse de sonuçta uzun bir yolculuk bekliyordu onları. Elbet ki alırım gönlünü diye düşünüyordu.
*******
Havaalanına gelmişlerdi. Uçaklarını bulup bindiler. Nikolai cam kenarını istemişti. Havadaki kuşları, bulutları ve yerdeki yaşamı izlemek istiyordu.Fyodor ona sırnaşsa da Nikolai onu takmıyordu.
"Meleğim hadi ama. Sadece araba kullanmana izin vermedim diye bu kadar trip yemeyi haketmiyorum bence."
"Bence hakediyorsun."
Fyodor kollarını yanındaki Nikolai'ye doladı.
"Hadi meleğim~"
Nikolai ona sırf eğlence olsun diye trip atıyordu. Ama Fyodor'un kendini affettirme çabalarından hoşlanıyordu.
Fyodor dudaklarını Nikolai'nin boynunda gezdiriyordu.
"Fedya insan içindeyiz."
"Beni ilgilendirmiyor~"
Nikolai dayanamayıp Fyodor'a baktı.
"Affedildim mi~?"
Nikolai evet anlamında mırıldandı. Fyodor memnuniyetini Nikolai'nin dudaklarına kondurduğu öpücükle belli ediyordu.
"Fedya birisi bakacak dur."
Fısıldayarak söylemişti bunu. Birisinin onlara bakmasını istemiyordu. Rahatsız edici.
Fyodor öpmeyi bıraktı ama elleri hâlâ Nikolai'nin belindeydi.
"Uzun bir yol var. Seni hiç öpemez miyim yani?"
"Öpebilirsin tabii ama abartmadan."
"Tamam abartmam~"
"Hiç güven vermedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Melek (fyolai)
Fanfiction-Sonunda geldiniz.Ağaç olduk burda. -Sanada günaydın Yosano...