Arabayı Nikolai kullanmıştı. Yolları o kadar uzak değildi. 15 dakikaya lisenin bahçesine gelmişlerdi.
İkiside arabadan indi ve Nikolai arabayı kilitledi. Bahçeye girdiklerinde banka oturmuş ve masa çekmiş bir kaç kişi vardı.
"Bizimkiler..."
Diye mırıldandı Nikolai. Onlara doğru gittiler. Bahçede bir kaç tane liseli genç vardı. Fazla değillerdi. 1 çift,2 kız ve 2 oğlan.
Kızlar Nikolai'ye bakıyorlardı. Fyodor sinir olmuştu. Yapmacık bir şekilde öksürdü ve kızlara ölümcül bir bakış attı. Nikolai'nin koluna girdi.
Nikolai Fyodor'un bu hareketini görünce güldü.
"Fedya kıskanmış mı?"
"Kapa çeneni."
Banklarda Yosano Higuchi Gin Ranpo Atsushi Akutagawa oturuyordu. Poe ayaktaydı. Boş yer vardı ama ayakta durmayı seviyordu.
"Oo muhteşem çift gelmiş."
Nikolai gülümsedi. Fyodor tepki vermedi.
Banka oturdular. 4 bank 1 masanın çevresindeydi.
"Gönlünü almışsın."
Yosano Nikolai'ye sırıttı. Nikolai işaret parmağını kendi dudaklarına götürüp sus işareti yaptı.
Fyodor duymazlıktan geliyordu. Hâlâ Nikolai'nin koluna sarılıyordu. Kafasını Nikolai'nin omzuna koydu.
Nikolai saçlarını okşadı.
Poe sessizliği bozdu.
"Hepimizin bir mesleği var, doktor,avukat,psikolog,ünlü bir şirket, dedektif,yazar ve bar işletenler. Ve hâlâ bu yetişkinliğe rağmen buluşuyoruz. Hem de lisenin bahçesinde..."
Poe aralarında tek normal kişi gibiydi. Mantıklı düşünür ve beladan uzak dururdu.
Yosano Poe'nin dediğine güldü.
"Çünkü hâlâ liseli ruhumuzu kaybetmedik."
Atsushi katılmıştı. Akutagawa ona yaslanıyordu. Uyuyor gibiydi.
"Bune ya hepiniz çiftsiniz. Bi ben sap kaldım."
"Bizim de manitimiz yok..."
Higuchi ve gin bir ağızdan dediler.
"Gin sen sus Tachirara var."
"Sevgili değiliz."
"Banane hoşlanıyorsunuz."
"Ben de hâlâ sapım..."
Bunları konuşurken Sigma yanlarına geldi.
"Merhaba ne yapıyorsunuz?"
Elini Nikolai'nin kafasına koydu. Fyodor bunu hissetmiş olacakki kafasını kaldırdı.
"Hoşgeldin Sigmaaa!"
"Yosano her zamanki gibi enerjiksin."
"Tabii ki hayatım."
Sigma güldü. Nikolai kaydı yanına otursun diye.
"Chuuya'lar gelecek mi?"
"Hayır Mori'den izin alamamışlar."
"Tüh."
Nikolai üzülmüş gibiydi. Fyodor ona döndü ve yanağını öptü. Nikolai ona döndü ve gülümsedi. Fyodor tepki vermiyordu.
Nikolai yanağını okşadı. Fyodor gözlerini kapattı ve geri Nikolai'ye yaslandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Melek (fyolai)
Fiksi Penggemar-Sonunda geldiniz.Ağaç olduk burda. -Sanada günaydın Yosano...