2.Bölüm

363 116 26
                                    

Bilinmeyen Numara:Bunca zaman çok bekledim beni fark edersin diye

Bilinmeyen Numara:Ama beklemekle hata yaptığımı anladım.

Bilinmeyen Numara:Hayatına
başka birini almadan o kadar çok korkuyorum ki sana yazmaya karar verdim.

Bu mesaj sesi de tam da kitabın en heyecanlı kısmında, Sude ya da Hilal olmalı mesaj atan başka kim olabilir ki, diye düşünüp telefonu masadan alıp açtım.

Mesajları okurken bana gelmediğini anladım .

Telefondan tekrar WhatsApp girip profile tıkladım ,profil resmi siyah dı kim siyah profil yapar ki diye düşünüp mesaj yazmaya karar verdim.

Kamelyam🌹♥️: Yanlış numaraya mesaj atmışsınız.Lütfen bir daha ki sefere mesaj atmadan önce numarayı kontrol edin.

Bilinmeyen Numara:Cevap vereceğini hiç düşünmemiştim.

Bilinmeyen Numara:Bu duruma çok sevindim.Kamelyam yanlış numara değil.

Bilinmeyen Numara: Karşına o kadar çıktım ki bir türlü beni fark edemedin.

Bilinmeyen Numara:O yüzden sana mesaj atmaya karar verdim.

Kamelyam 🌹♥️:Karşıma çıkmışsın ve ben fark edememişim.

Kamelyam 🌹♥️:Fark ederdim ayrıca sen beni mi işletiyorsun.

Kamelyam 🌹♥️:Şakaysa hiç komik değil.Hem ben neden seni engellemiyorsam.Böyle konuşmaya devam ediyorum.

Bilinmeyen Numara: Lütfen kamelyam beni engelleme .Ben seni çok seviyorum.Buradan seninle konuşmama izin verir misin??

Kamelyam 🌹♥️:Dur bir dakika beni seviyorsun?

Kamelyam 🌹♥️:Sürekli bana kamelyam deyip durma birincisi ben kimsenin değilim ,ikincisi seni tanımıyorum ama beni sevdiğini söylüyorsun .

Kamelyam 🌹 ♥️:Nasıl sana inabilirim ki yaşlı bir amca ya da beni işleten birisisindir belki de.

Bilinmeyen Numara: Öyle bir şey yok .Neden seni işleteyim ayrıca yaşlı demen beni üzdü.😟

Kamelyam 🌹♥️:Sana nasıl inabilirim ki profilin bile yok.

Bilinmeyen Numara:Güzelim sen yeter ki fotoğraf işte fotoğraf atarsam beni engellemeyeceğine söz verirsen atarım.

Kamelyam 🌹♥️:Peki engellemeyeceğim.

Bilinmeyen Numara:

Bilinmeyen Numara:Umarım seni inandırabilmişsimdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilinmeyen Numara:Umarım seni inandırabilmişsimdir .Güzelim bir gün öyle güzel gülümsediğin gibi bana da gülümser misin?

Bilinmeyen Numara: Tam da isminin anlamını taşıyorsun.

Bilinmeyen Numara:Çiçek dilinde kaderim senin ellerinde demek

Bilinmeyen Numara:Diğer anlamı da sadakat ve uzun ömürlülük .

Bilinmeyen Numara:Sen benim güzel kamelyamsın beni kalbine kabul eder misin?

Bilinmeyen Numara:Bana bir şans verir misin?

Yazardan;

Kamelya mesajları okuyunca ne yapacağını bilemedi .

Kimse bu zamana kadar ona böyle güzel sözler söylememişti .

Bu zamana kadar bir çok sevgililik teklifi aldı onlardan hiçbirini kabul etmedi.

Hepsi dış görünüşü beğenen erkeklerdi bu mesajları yazan, kim di düşündü mesaj atan kişiyi bulamadı.

Kızları arayıp sorsa ne yapacağını onlar hemen engelle derdi kız engellemek istemiyor .

Bilinmeyen Numarayı çok merak etmeye başladı.

Hayır onu engellemeyecekti eğer kendisinin hoşuna gitmeyeceği bir şey yaparsa onu engelleyecekti.

Kararını vermişti onu hem merak ediyor,en azından can sıkıntısı geçmişti biraz Sude ve Hilal' den başka arkadaşı yoktu.

Kamelyam 🌹♥️:Seni engellemeyeceğim. Bu aralar dersler yüzünden moralim bozuk o yüzden seninle konuşacağım .

Kamelyam 🌹 ♥️:Şartım beni rahatsız edecek bir şey söylersen seni hemen engellerim ona göre .

Bilinmeyen Numara: Bana bir şans verdiğin için çok teşekkür ederim kamelyam .

Bilinmeyen Numara:Seni üzecek veya rahatsız edecek hiç bir şey yapmam.

Bilinmeyen Numara:Her ne kadar seninle konuşmayı çok istesem de yarın kursun var dinlenmelisin .

Bilinmeyen Numara:Bu yüzden uyumalısın .İyi geceler güzelim.

Kamelyam 🌹♥️:İyi geceler.

Kamelyam 🌹♥️ çevrimdışı
Bilinmeyen Numara çevrimdışı

Genç adam elindeki telefona bakıp hala gerçek olduğunu inanmıyordu.

Onun için imkansız olan artık kendisiyle konuşuyordu.
Telefonu tekrar eline alıp yazışmaları okudu .

Meleği ona cevap vermiş onu hemen engellememişti, oysa ondan daha kötü bir tepki alacağını zannederek ona 2 yıldır hislerini saklamıştı demek ki en iyisi buydu diye düşündü.

Genç kız da alarmı korup telefonu masaya bıraktı .

Artık onun da konuşacak birisi vardı.

Zamanın ne getireceği belli olmaz. Düşünürken uykuya daldı onu düşünen adamsa sevinçten tüm gece uyumadı olanların rüya olmaması için .

Mesaj atarak kendisinin onun sevdiğini bilmesini hayatına başka birisini almaması için yazdı.

En önemlisi de kendisine alışması için ondan sonra onun karşısına çıkıp onu sevdiğini sôyleyecek her şeyin zamanı var , işlerini halledince minik meleğini hep yanında olacak bu düşüncesi bile kalp atışlarını hızlandırdı.



KARANLIĞIN AY IŞIĞI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin