6.Bölüm

241 96 18
                                    

"Bazılarının yüreğe iyi gelen yanı vardı,armağan gibiydiler."

Kamelya tüm ders boyunca Dev Adam'a bakıp durmuştu. 

Dev adam tahta soruyu anlatırken Kamelya'nın kendisine sürekli baktığını fark edip tahtaya kalemiyle iki kez vurdu .

Kamelya kendime gelmeliyim tüm ders boyunca onu izlediğimi anladı.

"Her ne olursa olsun o benim hocam" diye düşündü.

Kalemini alıp tahtadaki tüm soruları yazdı tahtaya bakmadan soruları çözmeye başladı.

Kerem ise tekrar Kamelya 'ya bakınca defterine soruları yazdığını ve çözdüğünü gördü.

Kamelya soruları çözdü tek bir sorusu kalmıştı ne işlem yaparsa yapsın çözemiyordu.

Hoca 'ya sorsam mı acaba düşündü, adam o kadar çok baktım ki yanlış anlamasından çok korkuyordu.

Kerem de sıraları dolaşıp öğrencilere yardım ediyordu .

İçinden' Kamelyam beni düşürdüğün hallere bak veletlere ders anlatıp onlara uğraşıyorum' diye düşündü.

Sonunda Kamelya'nın sırasına gelince Sude'ye "Başka bir sıraya geç "deyince Kamelya irkildi .

Sude "Tamam hocam"deyip Hilal'in yanına oturdu.

Kamelya "kesin beni yanlış anladı kimsenin sırasına oturmadı ne vardı o kadar bakacak babama söylerse ben bittim" diye düşünüyordu.

Keremde kızın yanına oturdu kız ona bakmıyordu bile başı eğikti. 

İçinden "sabır" dedi kıza yanlışlıkla bir şey mi yaptım diye düşündü.

Aklına bir şey gelmedi kızın defterini önüne çekip soruları inceledi.

Bir soru hariç hepsini yapmıştı hepsi de doğruydu ,yapamadığı soruyu o kadar çözmeye çalışmıştı ki silmekten defteri yıpranmıştı.

"Küçük hanım bana bakar mısın?"deyince Kamelya başını kaldırıp baktı dev adamına.

"Neden yapmadığın zaman bana sormuyorsun ben buradayım.Aklına takılan her soruyu gelip bana sorabilirsin "dedi.

"Peki hocam"Kerem başını sallayıp kızdan kalemi versin diye elini açtı.

Kamelya adamın kendisine doğru uzatılan eline baktı.

Kocaman uzun damarlı elleri vardı çok güzeldi  biraz Kamelya'ya yaklaştı kızın saçlarından gelen koku adamı sarhoş etmişti.

Saçlarından gelen kokuyu bir kez daha koklamak için kıza biraz yaklaştı.

Derince içine çekti ve kızın kulağına doğru yaklaşıp "Tekrar karşılaşmamız çok iyi oldu küçük hanım .Şimdi kalemi bana verir misin?"deyip kızdan uzaklaştı.

Kamelya ondan rahatsız olduğunu zannedip bakmamıştı ,demek karşılaştıkları için memnundu dev adamı

Kalemi adamın eline verdi hocası
anlatırken dikkatlice soruyu dinledi.

"Küçük hanım şurada basit bir işlem hatası yapıyorsun ,yazdığın sonuncu işlem yanlış o yüzden yanlış sonuç ortaya çıkıyor."deyince

Kamelya"Teşekkür ederim hocam "

Kerem başını salladı ve kızın defterinin başka bir sayfasını açıp aklına gelen en zor soruları yazmaya başladı.

Bu sayede Kamelya yanına gelmek zorunda kalacaktı.

Kamelya şaşkınlıkla deftere ve hocasına bakıyordu sorular yazıyordu.

"Bu soruları derste ve sınavda daha iyi ol diye yazdım, sorulara bak çözemediklerini bana getir eğer getirmezsen bozuşuruz."

Kamelya başını tamam anlamında salladı .

Adam tekrar kıza yaklaşıp"Unutma çıkışta odama gel çalışalım ailene de mesaj at küçük hanım"deyip sıradan kalktı.

Tam o sırada zil çaldı Kerem masasına doğru yürüyüp eşyalarını toplamaya başladı.

Serap elindeki test kitabıyla "Hocam benim de yapamadığım sorular var odanızda çözelim mi?"diye sordu.

Kamelya Serap 'a kaşlarını çatarak baktı.

Dev adamı gelince mi ders çalışacağı tuttu.

Elleri masanın üstünde yumruk oldu dev adamın cevabı bekledi.

"Benim işlerim var sormak istediğin soruları gidip yeni gelen fizikçiye sor"deyip çantasını eline aldı.

Meleğine baktı masanın üstünde yumruk olan elleri söylediklerini duyunca çözüldü. 

Meleğine göz kırpıp sınıftan çıktı.

Sude ve Hilal yanına oturdu"Kızım hadi kalk bahçeye gidip konuşalım."deyince kalkıp sınıftan çıkıp merdivenlerden aşağı inip bahçedeki banklardan birine oturdular.

Sude"Kamelya bugün ne kadar tatlıydın özellikle Kerem hocayla seninle çok ilgilendi."

Hilal "Evet ilk geldiği gün Kamelya sen yoktun çok sertti sınıftaki herkes hocadan korkuyor."

Kamelya "Serap'ı gördünüz mü şimdi mi aklına geldi ders çalışacağı?"

Sude "Kız sen görmedin ilk gün hoca geldiğinde de böyleydi ama hoca hiç yüz vermedi."

Kamelya"Kerem hoca ne güzel ağzının payını verdi ohh içimin yağları eridi."

Sude ve Hilal kahkaha attılar Kamelya'nın sözlerine.

Kamelya"Kızlar size bir şey sôylemem lazım "deyip telefonunu çıkardı.

Kızlara geceyle olan konuşmaları ve mesajları okudu.

Kızlar şaşırmış bir şekilde dinleyip "Oha kızım bu adam sana aşık düpedüz gerçekten baksana mesajlara"dedi Hilal .

Sude"Kuzum ne yapmayı düşünüyorsun.
diye sordu .

"Kızlar Arkadaşım olarak Gece 'yi görüyorum beni rahatsız edecek bir şey yaparsa engellerim."

Sude ve Hilal "Tamam kuzum"deyince zil çaldı ve sınıfa girip dersi dinlemeye başladılar .

Dersleri bitince kantine indiler.

Kendilerine tost ve ayran alıp üçlü sandalyesi olan boş bir masaya oturdular.

Kızlar tostlarını yerken kadın öğretmenler onların yanındaki masaya gelip oturdular.

"Didem yeni gelen Kerem hoca ne kadar yakışıklı öyle değil mi ? Adam sanki buraya yanlışlıkla düşmüş ."

"Feride o kadar yakışıklı ki aynı yabancı ünlüler gibi bu adam ya oyuncu ya da manken olmalıydı."deyip yemeklerini yeyip kalıp gittiler.

Kamelya ise kaşları çatık bir şekilde onların arkasından bakıyordu.

Dev adamına sadece kendisi değil başkaları da beğenmişti.Hissettikleri duyguları fark ederken sertçe yutkundu, yoksa dev adama karşı bir şeyler mi hissediyordu.

Bu kadar güzel kadınlar arasında onu mu beğenecekti.

Üstündeki kıyafetlere baktı dikkat çekici hiç bir özelliği yoktu.

Sude ve Hilal "Kuzum biz lavaboya gidiyoruz .Sen de gelecek misin?diye sordular.

Kamelya elindeki yarım tostuna baktı iştahı kaçmış olmasına rağmen bir ısırık aldı .

"Hayır sınıfta geleceğim ben birazdan"kızlar başını sallayıp kantinden çıktılar .

Kamelya da tostundan yerken Kerem kantine geldi ,bu adamın kusursuz olması büyük bir haksızlık dedi Kamelya içinden.

Kerem kahvesini aldı,kantinden çıktı.Kamelya da tostunu bitirip ellerini ıslak mendille silip kantinden çıktı...














KARANLIĞIN AY IŞIĞI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin