16.Bölüm

167 63 19
                                    

"Sen planlar yaparken,hayatta senin için planlar yapar."

Kerem holdingteki bütün işlerini bitirip ,holdingten çıktı.Otoparka inip arabasına bindi, arabayı sürürken telefonu çaldı.

Telefonu cebinden çıkarıp ekrandaki isme görünce yüzünde ufak bir tebessüm oluştu.

Torpidodan kablosuz kulağını kulağına takıp aramayı cevapladı .

"Efendim Güzelim."Kamelya duyduğu sesle derin bir nefes aldı.

"Ne yapıyorsun Kerem?"Adam 'ın ismi sevdiği kadından duyduğu kadar ismi güzel gelmemişti bu zamana kadar?

"Araba kullanıyorum Meleğim.Sen neler yapıyorsun?"Kamelya kızların söyledikleri aklına geldi utanmayı bırakmaya karar verdi.

"Kızlarla vakit geçirdim.Şimdiden seni çok özledim sevgilim."

Kamelya sonunda söyleyip derin bir nefes alıp Kerem'in konuşmasını beklemeye başladı.

Kerem duydukları ile aniden fren yaptı.Gerçekten meleği ona bu cümleyi kurmuş muydu?Telefonu kulağından çekip ekrana baktı emin olmak için.

"Meleğim ciddi misin ?"Kamelya kaşlarını çattı Kerem'in sözlerine.

"Gayet ciddiyim Kerem hoşuna gitmediyse bir daha söylemem!"

" Bende seni çok özledim sevgilim.Bu sözleri senden duymayı o kadar çok bekledim ki ."

"Beklediğine deydi mi?"Kamelya bu soruyu kendisini zorlayarak söyledi,Kerem'i daha iyi tanımak istiyordu .Her geçen gün ona daha çok bağlanıyor,beraber vakit geçirmek istiyordu.

"Bu soru mu? Sen benim hayatıma iyiki girmiş dediğim tek varlıksın."

Duydukları ile sevdiği kadının kalp atışları hızlandı.Kamelya konuşacakken kapının zili çaldı.

Duvardaki saate baktı ,daha annesiyle babasının gelmesine 1 saat vardı.

Sude ve Hilal test çözmek için eve gitmişlerdi,burada eşyalarını mı unutmuşlardı.

"Kerem kapı çalıyor, sonra konuşuruz olur mu?"

"Olur Ay Işığım ."Kamelya telefonu kapatıp eline aldı,kapının deliğinden bakınca Kerem'in koruması olduğunu görünce derin bir nefes aldı,kapıyı açtı.

Koruma kafası eğik elindeki kutuyu Kamelya'ya uzattı."Yenge abim sana gönderdi."Kamelya kutuyu eline alıp korumaya "Teşekkür ederim."koruma başını salladı.

Kamelya merdivenlerden yukarı çıkıp kutuyla yatağın üstüne oturdu.

Tırnakları ile kutunun üstündeki bantı koparıp masanın üstüne indirdi .

Tırnakları ile kutunun üstündeki bantı koparıp masanın üstüne indirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARANLIĞIN AY IŞIĞI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin