20.Bölüm

141 39 9
                                    

"Gelelim sana ve bana .Sen harikuladesin.Ben seni seviyorum..."

Uzun bir aradan sonra Merhaba ...

Yemeklerini yerken bir yandan da sohbet ediyor, kahkahaları havada uçuşuyordu.

Kamelya'nın bugün kü davranışı diğerlerini etkilemişti.Yaşar ve Hakan patronlarının neden bu kıza aşık olduğunu anlamışlardı.

Doğallığıyla herkesi kendine hayran bırakıyordu ama genç kız bunun farkında değildi.

Kamelya hamburgerini ve patatesini bitirdikten sonra elini peçeteyle sildi.

"Yemeğimizi de yediğimize göre muhteşem üçlü ne yapmayı düşünüyorsunuz?"

Kerem"Meleğim korku filmi izleyelim mi?"

Yaşar ve Hakan dudaklarını büzüp "Aşk olsun Abi ,yengeyi bulunca bizi hemen sattın.?"dedi Hakan üzgün bir tonda .

"Hakan doğru söylüyor Abi.Benim minik ponçik kalbimi kırdın."

Yaşar'ın söylediklerine hepsi kahkaha attılar .Kerem duyduğu sözlere yüzünü buruştu.

"Ponçik ne lan ?"Kerem'in kızgın sesiyle Kamelya daha çok gülmeye başladı.Kerem'in masanın üstündeki elini tuttu.

"Sevgilim ,sevgililer için kullanılıyor.
Sempatik ve sevimli olduğuna vurgu yapan bir kelime.Hadi sinemaya gidelim."

Kamelya çantasını taktı,sevdiği adam yanına gelince elini tuttu.

Hakan 'la Yaşar da onları takip sinemaya gelince vizyondaki filmlere bakmaya başladılar.

Kamelya gördüğü filmle Kerem 'e dönüp "Sevgilim bu filmi izleyelim mi?Ben daha bu serinin önceki filmini izlemiştim."

Kerem"İzleyelim Kamelyam."

Yaşar "Yenge iyi ki sen diğer kızlar gibi Barbie 'yi izleyelim demedin."

Hakan yüzünü buruşturarak "Sürekli keşfetimde görmekten gına geldi.Yenge sen o filmi tercih etseydin ben izlemezdim."

Kamelya ikilinin dediklerine gülümseyip "Diğer kızlardan farkım olacak tabi ."

Kerem film için dört bilet aldı,Yaşar da patlamış mısır ,su ve kolaları aldı.

Koltuklarına oturdular Kerem arka koltuklardan bilet almıştı.

Yerlerine oturdular,Kamelya Kerem'in yanında, Yaşar'la Hakan 'da birlikte oturdular.

Film başladığında dörtlü filme takılı kaldılar.Kamelya gözünü filmden ayırmadan mısır yiyordu.

"Sevgilim senin korkman gerekmiyor mu ?"

"Korkmuyorum Kerem,aksine korku filmlerini severim."

Kerem Kamelya'nın korkup ona sarılması için korku filmine gitmeyi teklif etmişti.Ama Kamelya korkmamıştı.

Birden çığlık sesiyle Kerem ve Kamelya sesin yerine doğru döndüler.

Hakan 'la Yaşar birbirlerine sarılmış çığlık atıyorlardı.Çok komik görünüyorlardı,herkes filmi izlemeyi bırakmış ,ikiliye gülerek izliyordu.

Kerem gülerek ikiliye bakıp "Hiç bir şeyden korkmayan siz filmden mi korkuyorsunuz?"

"Abi öyle söyleme ya bize de musallat olurlarsa film isminde belli zaten.
'Mührü Musallat 2 :Yasak Düğün'diye film mi olur?"

"Yaşar doğru söylüyor abi .Çıkıp gidelim artık."

"Susun lan artık dönün önünüze ."deyip kolunu Kamelya'nın arkasına koydu .

Arkalarında oturan Yaşar fotoğrafını çekti.Fotoğrafı WhatsApp 'dan abisine gönderdi.

Kerem telefonunun mesaj sesini duyunca pantalonundan çıkardı.

Yaşar'dan gelmişti WhatsApp 'a girip fotoğrafı görünce gülümsedi.

Yaşar'dan gelmişti WhatsApp 'a girip fotoğrafı görünce gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaşar ' a "Aferin koçum." yazıp gönderdi.

Telefonu tekrar pantolonun içine koydu.

Tekrar çığlık sesiyle mısırlar üstlerine döküldü.Arkalarına dönüp baktıklarında elllerinden mısırlar dökülmüş her tarafa dökülmüştü.

Yaşar ve Hakan birbirlerine sıkıca sarılmış gözlerini ekrandan ayırmıyorlardı.

"Bu ekrandan fırlayıp bize saldırmaz değil mi?"

"Saçmalama Yaşar dediğin şey Halka filminde oluyordu ."

"Ne bileyim ben oğlum film izlemiyorum ki maçları izliyorum tek.'

"Herkes bize bakıyor Kerem .Gidelim baksana çocuklar korkuyor."

"Aynen yenge gidelim artık."

"Tamam güzelim ."Kamelya'nın elinden tutup kaldırdı,beraber koltuklardan geçip çıktılar.

"Oh be sonunda çıktık lanet şu filmden ."

"Yenge maşallah hiç korkmadın."

"Siz yengenizi ne zannediyorsunuz?
Neden korkayım ki ben tek hep izliyorum."







İNTASGRAM

@Kerem Arslan:🖤🌜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Kerem Arslan:🖤🌜

@Kamelya Han,@Yaşar Ünal ,Hakan Karayel ve diğer 96.000 beğenme

@Kamelya Han : Sevgilim ♥️🖤

@Kerem Arslan:@Kamelya Han Bebeğim.

@Yaşar Ünal :Abi ben çektim beni etiketleseydin bari.😔

@Hakan Karayel:Abi çok yakışıyorsunuz .@Yaşar ünal Ne zaman çektin lan .

@Yaşar Ünal :@Hakan Karayel Çekerim ben oğlum sen ayakta uyuyorsun .😂

@Kerem Arslan :@Yaşar Ünal @Hakan Karayel Yeter artık yazmayın.

Yorumlar sınırlandırılmıştır.














KARANLIĞIN AY IŞIĞI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin