שון
הגענו לים, המקום האהוב עליי.
עומרי, מתן ויעל הגיעו כמה דקות לפנינו וכבר פרשו שמיכה על החול הרך "יפה שליייי" אמה צרחה ליעל ורצה לכיוונה עם זרועות פתוחות לרווחה כשיעל רצה לכיוונה של אמה "איזה מושלמות אתןן" יעל אמרה לה ולנויה כשגם הן התחבקו "אפשר לחשוב שלא ראיתן אחת השניה מוקדם יותר בבית ספר" אמרתי בחיוך "זה עדיין לא הספיק" נויה אמרה בשילוב ידיים.הורדתי את החולצה ונשארתי עם מכנס הבגד ים. כשאמה הורידה את שמלת החוף שלה הופנטתי. היא לבשה בגד ים סגול מחמיא בטירוף על הגוף שלה. מעוצב בדיוק בשבילה ובשביל הקימורים המדהימים שלה. "אח אתה מזיל ריר" עומרי לחש לי בצד ונתתי לו כאפה בפנים זעופות.
שכבנו על המגבת ולפתע עומרי אמר "נויה..מה דעתך שאני אמרח לך קרם הגנה על הגב?" בגבות מורמות "היית מת" השיבה נויה וביקשה מאמה למרוח לה "בכיף אהובתי" הסכימה מיד ולקחה את הקרם הגנה מידיו של עומרי והתחילה למרוח אותה בזמן שעומרי מסתכל, אכול קנאה ומת להתחלף עם אמה "אחי אם אתה לא מתכוון להגיד לה כלום למה אתה מתגרה בה ככה?" שאלתי את עומרי בלחישה. עומרי דלוק על נויה מאז שהחבורה הכירה אחד את השנייה שזה היה בכיתה א'.
"אני לא מסוגל אחי, אני מפחד שהיא תגיד לא ושהחברות ביננו תיהרס ואז איבדתי אותה, אז אני מתנהג ככה. אם אין לי אותה באמיתי אז לפחות בדרך כזאת" השיב עומרי בתסכול.אחרי הרבה זמן שהבנות רצו להשתזף ואני, עומרי ומתן שיחקנו שש בש, מטקות ועשינו מגדלים בחול התחלנו להשתעמם. "חברה יש לי רעיון" אמר עומרי "דבר גבר" אמרתי "כל אחד מאיתנו ילך לאחת הבנות ונרים אותן ונרוץ איתן למים" אמר עומרי בחיוך "יאללה בואו" אמר מתן והתקרבנו אל הבנות מאחורה בשקט ואז אני הרמתי את אמה, עומרי את נויה ומתן את יעל ורצנו הכי מהר שלנו למים כשהן על הכתפיים שלנו "אהההה שוןן דייי" צרחה אמה בצחוקקים "עומרייי המסקרה שלי תיהרס ואני אהרוס אותךך" צעקה נויה על עומרי והוא צחק כל כך חזק "מתןן בבקשה תוריד אותייי" צעקה יעל ומתן התעלם בחיוך ואז בבום הפלנו אותן למים ובלי ששמתי לב אמה משכה אותי גם למים ונפלתי צמוד אליה. יש לי דה ז'ה וו ממה שקרה היום בבית ספר חשבתי לעצמי.הסתכלנו אחד לשני בעיניים והפנים שלנו התקרבו יותר ויותר בכל רגע עד שעומרי ונויה העיפו עלינו מים והרגע עבר.
-
"אוףף אני עייפהה! אפשר לחזור הביתה?" שאלה נויה כששכבנו כולנו על השמיכה ואמה ויעל הסכימו איתה "טוב בואו נתקפל" השבתי והתחלנו לסדר את המקום שהיינו בו.
בחזור יעל עם מתן כבר נסעו על האופנוע שלו, אני הסעתי את אמה ונויה ועומרי ביחד "שוןן בבקשה אל תיתן לו לקחת אותיי" התחננה אלי נויה בתקווה שאני אקח אותה ולא עומרי "את באמת חושבת שעומרי יסכים לי?" שאלתי בגיחוך "הוא לא מחליט עליי ואני אלך עם מי שאני רוצה!" השיבה ואז עומרי הרים אותה בפתאומיות על הכתף "ביי אחי ביי אמה, נתראה" אמר והם נעלמו ברכב שלו.-
אחרי שהורדתי את אמה חזרתי הביתה ונכנסתי למקלחת.
חשבתי על מה שקורה עם אמה. כל פעם שאני רואה אותה אני מרגיש שליבי פועם מהר מהרגיל וכל הרגעים המוזרים שלנו שגרמו לעיקצוצים בגופי ולא הבנתי למה..הרי אמה חברה טובה שלי אז אני לא מבין למה גופי מגיב אליה ככה.
נכנסתי למיטה לבוש בבוקסר ואחותי הקטנה שיר נכנסה לחדרי "שוניי אפשר שוקוו?" שאלה בקולה המתוק "בטח קטנה אני בא" קמתי מהמיטה הרמתי אותה ועשיתי לה שק קמח עד המטבח "את מסיימת את השוקו והולכת לישון. אוקיי קטנה?" שיר הסכימה בהנהון קטן והבאתי לה אותו.-
למחרת בבוקר הגעתי לבית ספר עם עומרי ברכב שלי וראינו את אמה חונה בחניית בית הספר ונויה ויעל איתה ברכב. הדרך שהיא נהגה גרמה לחבר שלי לעמוד מה עובר עלייך שון?? אתם חברים טובים, נקודה! "היושש" אמה אמרה בחיוך ונתנה לי ולעומרי חיבוק ונשיקה בלחי כמו בכל פעם שאנחנו ניפגשים ואותו הדבר יעל ונויה עשו רק שנויה לא נתנה חיבוק לעומרי והוא הזעיף פנים "מה איתי?" שאל עומרי את נויה "לא יודעת..לא מתחשק לי" ענתה והפנתה לו עורף "שנלך?" שאלה וכולנו נכנסנו לכיתות.
אחרי כמה שעות של שיעורים משעממים יש לנו עכשיו שיעור ספורט. אני מת על השיעורים האלה כי אפשר להוציא אנרגיות. "טוב חבר'ה, היום נעשה שיעור מיוחד. הבנים והבנות יחד." פיליפ המורה לספורט אמר וכל הבנים הריעו. חבורה של מטומטמים. כאילו בחיים שלהם לא ראו נקבה חשבתי לעצמי. "טוב תתחלקו לזוגות. בן ובת ביחד" אמר פיליפ ואני ואמה התסכלנו אחד על השני והינהנו. "תתחילו במתיחות ואז בנים תעשו סקאווט, בנות תעמדו מאחורי הבנים ותתקנו אותם. אחרי 10 חזרות תחליפו והבנות יעשו, הבנים יתקנו" אמר פיליפ ואמה עמדה מאחורי כשאני עושה 10 סקאווטים כאילו כלום. זה לא הזיז לי בכלל אני יכול לעשות 50 סקאווטים וזה לא יפריע לי. סיימתי תוך שנייה ואני ואמה החלפנו מקומות "תבליטי את הישבן שלך ותיישרי את הגב" אמרתי לה ושמתי את ידיי על מותניה כדי לתקן אותה היא קרובה אליי בטירוף. התחת שלה ממש שנייה מתלהתחכך בי והזין שלי מתחיל לעמוד התרחקתי ישר והיא המשיכה לעשות סקאווט, לא מודעת למה שקרה הרגע.
"מי שסיים את הסקוואטים שירוץ סביב האולם 3 פעמים" אמר פיליפ וברגע שאמה סיימה התחלנו לרוץ אחד ליד השנייה "איך את?" שאלתי את אמה, היא מאוד ספורטיבית וזה נראה שהריצה לא קשה לה "אחלה" אמרה בחיוך מתוק והמשכנו לרוץ עד שסיימנו את שלושת הסיבובים. אחרי עוד כמה תרגילים השיעור הסתיים והלכתי עם מתן למלתחות "איפה עומרי?" שאל מתן ואני הנדתי בראשי, מסמן לו שאני לא יודע. נכנסנו למלתחות וראינו את עומרי "אה אחי בדיוק שאלתי עלייך" אמר מתן לעומרי ונתנו חיבוק גברי "עוד כמה שעות נשארו לנו?" עומרי שאל בעייפות "שעתיים היסטוריה" השבתי ועומרי גנח בעצבים "בואו נבריז" הציע ואני ומתן זרמנו. הלכנו לאימון בחדר כושר וחזרתי הביתה. נכנסתי להתקלח ושטפתי את גופי. הזין שלי פעם והייתי חייב להתפרק. לקחתי את אגרופי ותפסתי את הזין הקשה שלי והתחלתי לשפשף אותו, להעלות ולהוריד את ידי חזק ומהר שהרגשתי שהזין שלי עומד להיתלש. אחרי עוד כמה שיפשופים הגעתי לפורקן, ניקיתי את הבטן והיד שלי מהזרע ושטפתי את גופי פעם אחרונה לפני שאצא מהמקלחת. לבשתי בוקסר ונכנסתי למיטה, שוקע במהירות בשינה עמוקה.-
זהו הפרק השני. מקווה שאהבתם.ן אם כן, תצביעו ותגיבו🫶❤️
נתראה בפרק הבא😘
YOU ARE READING
אחרי הכל
Romanceהספר הראשון שלי מקווה שתאהבו. אמה ושון היו יחד באותה חבורה. תמיד היה נראה בינהם ניצוץ כלשהו וכולם שמו לב לזה אך הם התחכשו תמיד.