שון
אמה ישנה על מיטת בית החולים. התקשרתי לשרון אמא של אמה והיא הגיעה עם כל המשפחה חוץ מאחיה הקטן, רועי "שון, מה קרה שם?" אמרה שרון עם דמעות בעיניים "איך הבת הקטנה שלי הגיעה לפה?" המשיכה ונפלה לה דמעה "הגיע אלינו ילד חדש בכיתה שסיגל רצתה שהיא תעזור לו בעברית כי היא התלמידה הכי טובה, ואמה, עם לב זהב כמובן הסכימה. הוא ביקש מסיגל את המספר שלה ושלח לה הודעה שהוא רוצה לדבר איתה והיא שאלה אם הוא רוצה לדבר מחר בבית ספר" עצרתי כדי לראות את תגובתם של משפחתה "הוא אמר לה שהוא מעדיף להיפגש היום בפארק אז היא הסכימה. היא הלכה אליו והייתה לי תחושה לא טובה אז הלכתי לפארק לראות מה קורה ו.." היססתי "מה קרה שון?" אמר אבא שלה בלחץ "ראיתי אותם. הוא ניסה לאנוס אותה" הטלתי את הפצצה ואמא שלה בכתה בכי מרורים ובעלה חיבק אותה "היא הגיעה לפה בגללו?" שאל רון בעצבים "בערך. איך שראיתי אותו מנסה לאנוס אותה ישר רצתי והעפתי אותו ממנה. התחלתי להרביץ לו אבל אחרי כמה זמן שאמה ניסתה לעצור אותי היא התקרבה אלי מאחור בדיוק כשדניאל הקים אותי ממנו וניסה להרביץ לי, הוא העיף בוקס לכיווני אבל זזתי, היא הייתה מאחורי וזה פגע בה והיא התעלפה" אמרתי בעצב "הבן זונה הזה ניסה לאנוס את אחותי הקטנה ונתן לה בוקס שהכניס אותה לבית חולים. אין מצב זה עובר לו בשתיקה" אמר רון כשהווריד במצחו פועם מזעם וראו שהוא היה מוכן להרוג בשביל אחותו "רון תירגע הכל בסדר. נתקשר למשטרה ונדווח עליו" אמרה אימו ובדיוק נכנסה אחות לחדר "המשטרה פה. היא רוצה לחקור את אמה, אך בגלל שהיא עדיין ישנה נאלץ לחקור את מי שהביא אותה לפה" אמרה האחות ואני קמתי מהכיסא והלכתי לכיוונה "איפה השוטר?" שאלתי.
-
בחקירה סיפרתי לשוטר כל מה שקרה וחזרתי לחדר שאמה נמצאת בו "היא התעוררה?" שאלתי בתקווה וההורים שלה הנידו בראשם לשלילה "אתם יכולים ללכת. אני אשאר פה לשמור עליה" אמרתי "מה פתאום חמוד תודה רבה. עשית מעל ומעבר" אמר אבא של אמה "אתם פה מלא זמן, באמת שאין לי בעיה להישאר פה, אני רוצה להישאר פה. זה באמת בסדר שתלכו. אני רואה שאתם עייפים. אם היא מתעוררת, הטלפון הראשון שלי זה אליכם" ניסיתי לשכנע אותם, הם היו גמורים מעייפות, כולם "טוב בסדר חמוד. תודה רבה על כל מה שאתה עושה בשביל אמה שלנו" אמרה שרון ונתנה לי חיבוק אימהי "בשבילה הכל" אמרתי והם הלכו.
ישבתי בכורסא ליד מיטת בית החולים שאמה ישנה עליה והסתכלתי עליה. על השיער השחור הארוך שלה שהיה מפוזר מאחוריה גבה כמו הילה, על ריסיה השחורים והעבים שמונחים על עפעפיה בנחת, על שפתיה התפוחות והיבשות, על פניה החיוורות ועל גופה הקטן והמושלם. היא לא ניראת כמו מישהי שיש לה עוד חודשיים יום הולדת 18 גיכחתי לעצמי, אבל תכלס אני אוהב את זה בה, את הדרך שהיא בוגרת אבל הנראות שונה לגמרי. היא בת 18 אוטוטו אבל נראית 13 אולי 14 בלחץ. לא שאין לה גוף של אישה, יש לה את הקימורים הכי מהממים שראיתי בחיי. היא פשוט קטנה ונמוכה ויש לה בייבי פייס חמוד כזה וזה פשוט גורם לך לחשוב שהיא לא בת 18.
התקשרתי לעומרי וביקשתי ממנו שיביא לי בגדים כי הייתי חייב להתקלח, הייתי מסריח מכל היום ועם קצת דם על בגדיי. אחרי עשרים דקות הוא הגיע וביקשתי ממנו לא לספר לאף אחד שהיא פה מכיוון שההורים שלה ביקשו "תודה אח" אמרתי וטפחתי לו על הגב והוא הלך.
נכנסתי להתקלח וחשבתי על אמה ומיד עמד לי. עצמתי עיניים והתחלתי לשפשף את עצמי, בהתחלה לאט ואחרי כמה דקות מהר כשאני מדמיין את אמה כורעת מולי על ברכייה, מוציאה את הלשון שלה ומעבירה אותה על כל אורכי, נשפתי בחדות. המשכתי לשפשף והגברתי מהירות בכל פעם, חיזקתי את אחיזתי בזין שלי ושפשפתי, מדמיין את אמה רק הפעם מתחתי, כשאני נכנס בה בעוצמה והיא גונחת בהנאה. עוד ועוד עד שהרגשתי שאני עומד לגמור. שפשפתי יותר חזק וגמרתי בחוזקה. ניקיתי את עצמי, וכשסיימתי להתנגב התלבשתי. יצאתי מהמקלחת וראיתי את אמה עדיין ישנה. התקרבתי למיטה שלה, נתתי לה נשיקה במצח, ישבתי על הכורסא ליד המיטה ולאט לאט נפלתי לשינה."ש..שון" שמעתי קול חלש קורא לי "שו..שון" הקול חזר על עצמו ופקחתי עיניים. ראיתי את אמה עם עיניים פקוחות, התגעגעתי לעיני המלאך שלה. היא התעוררה וקפצתי מהכורסא שנרדמתי עליה "אמה איך את מרגישה?" שאלתי בלחץ "בס..בסדר יותר טוב" ענתה והרגשתי הקלה "מה קרה לי?" שאלה בתמימות, מסתכלת עליי בעיני עגל כחולות וגדולות, לא זוכרת מה שקרה לה. סיפרתי לה ועיניה דמעו "אמה אל תבכי, הכל בסדר" אמרתי וחיבקתי אותה "עצרתי את זה בזמן את בסדר " אמרתי שוב כשהיא בכתה על חזי "אני פשוט חושבת מה היה קורה אם לא היית שם לעצור אותו" אמרה ויבבה "אבל הגעתי ועצרתי אותו. אל תחשבי על זה יותר, גם המשטרה הייתה פה וחקרה אותי לגבי מה שקרה. כנראה הם יבואו לחקור גם אותך כי את היית הקורבן ואת צריכה לתת עדות" אמרה וראיתי את פרצופה מחוויר יותר ממה שהיה "למה המשטרה הייתה פה?" שאלה "כל מקרה שהתקיים בו מכות ומישהו הגיע לבית חולים, הם צריכים לחקור מה קרה" עניתי "בבקשה אל תשאיר אותי לבד בחקירה" אמרה ואחזה בי חזק. התרחקתי ממנה קצת רק כדי לראות את פרצופה היפה היא הייתה כל כך פגיעה שזה גרם לי לרצות להגן עליה עוד יותר מכל העולם. הנהנתי "לא אשאיר אותך לבד" אמרתי והסתכלנו אחד לשניה בעיניים, התקרבתי לאט אל פניה. שפתיי כמעט נגעו בשפתיה, התקרבתי עוד קצת ורפרפתי עם שפתיי על שלה עד שהם נגעו אחד בשני. אני מנשק את אמה. שפתיה נפתחו, כאילו הזמינה את הלשון שלי להיכנס. החלקתי את הלשון שלי לתוך שפתיה, חוקר כל פינה מפיה המתוק בזמן שהיא עושה אותו הדבר עם הלשון שלה. השפתיים שלנו זזו בתיאום מושלם כאילו נועדנו זה לזו והלב שלי דפק כמו משוגע שהייתי בטוח שהוא עומד לקפוץ מהחזה שלי. לפתע דפיקה בדלת נשמעה העירה את שנינו מהמצב בו אנחנו נמצאים וחזרנו למציאות. התרחקתי מאמה כשהדלת נפתחה, שפתיה אדומות מהנשיקה שחלקנו הרגע והלב שלי לא נרגע. הרופא נכנס ובדק את אמה ואמר שהמשטרה בדרך. בזמן הזה התקשרתי אל ההורים שלה להודיע שהיא התעוררה.
-
נישקתי את אמה. זה היה כל כך כיף. אלוהים, נישקתי את אמה! אני לא יודע אם זה היה מעשה חכם או מטומטם. אנחנו הרי החברים הכי טובים ובכל זאת זה הרגיש כל כך נכון וכל כך נעים חשבתי לעצמי.
-
זהו הפרק השישי. מקווה שאהבתם.ן ואם כן, תגיבו ותצביעו 🫶❤️
נתראה בפרק הבא 😘
YOU ARE READING
אחרי הכל
Romanceהספר הראשון שלי מקווה שתאהבו. אמה ושון היו יחד באותה חבורה. תמיד היה נראה בינהם ניצוץ כלשהו וכולם שמו לב לזה אך הם התחכשו תמיד.