Коли Техьон перетинає ворота королівства, то відразу ж зіщулюється під чужою увагою. Погляди, спрямовані на нього зовсім не злі, але від цього менш пильні бути не перестають. Деякі жителі голосно з ним вітаються, махають руками і вітають з поверненням, але Техьона все це спантеличує, його не було всього чотири дні, а зустрічають його так, ніби не бачили чотири місяці.
У замку все ще дивніше. На нього накидається мало не з обіймами вся знайома прислуга, а радники, що проходять повз них, з таким полегшенням зітхають, зустрівши його, що омега тепер починає хвилюватися, а чи не сказав Чонгук зі шкідливості всім у замку, що він смертельно хворий.
Відьма, звісно, навряд чи колись дізнається, що всі жителі королівства просто дуже щасливі, що їхній король тепер зможе повернутися у свій колишній стан, бо останні чотири дні для них були втомливими. Вищезгаданий альфа витав у хмарах добу безперервно, по кілька разів на день збігаючи в ліс з кошиками їжі, набраної в замку. Щоправда, дорогою йому обов'язково доповідали їжу з місцевих крамниць.
«Вітамінчиків йому треба більше!»
«Нехай їсть добре!»
«Ось м'ясо, ви теж їжте, вам ще сили знадобляться.»
Чонгук тоді мовчки приймав усе, ігноруючи найдивніші побажання, і гасав із лісу в замок і назад з таким зарядом бадьорості, ніби це не він уже кілька діб поспіль не змикав очей.
А зараз, що все ще нічого не розуміє і блукає замком у пошуках короля, Техьон тягнеться на королівську кухню, де перед ним ставлять величезний скляний чайник, між іншим, з його власною заваркою і оточують такою кількістю солодкого, що у відьми зводить зуби. Омеги навколо нього буквально натовпилися, накладаючи в тарілку все більше і більше їжі, при цьому тихо хихикаючи.
— Як добре, що ви повернулися, — щебетає над ним Чонін, який зазвичай відповідає за десерти.
— Мене не було чотири дні?
— Ці чотири дні для когось виявились вічністю!
Вся кухня знову наповнюється хихиканням. Техьон з радістю повеселився б з ними, якби знав, з якого приводу.
— Чи для вас?
— Гаразд вам, Техьоне, — посміхається одна зовсім молода ласуна омега, — Ми все знаємо і розуміємо.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Первісток
FanficAu, де Чонгук укладає угоду з відьмою, пообіцявши їй свого первістка. Але сам він із виконанням обов'язку не поспішає, а відьма виявляється не з терплячих, постійно навідуючись до нього в замок і влаштовуючи розбір польотів, але щоразу звучить так...