Магічна клятва

129 17 0
                                    

Техьон висмикує свою долоню з чужої, злякано дивлячись на альфу.

— Що ти маєш на увазі?

— Ти знаєш.

— Ні, — хмуриться відьма, — Я ні чорта не знаю, тож тобі краще пояснити, щоб між нами не було якихось непорозумінь.

— Що саме я тобі маю пояснити?

— Твої слова. І що це за ідіотське питання взагалі було?

— Невже так важко зрозуміти? — альфа терпляче зітхає. — Я вибрав омегу. Але у списку його не було.

— Вибрав?

— Техьон, якщо ти продовжуватимеш так гальмувати, то я реально почну сумніватися в твоїх хвалених розумових здібностях.

— Мені здається, я єдиний із нас двох, хто зараз розуміє. Ми поки що йшли, тобі в рот нічого отруйного не залетіло?

— Виразиш, бо боїшся почути правду?

— А в чому твоя правда? — хмикає Техьон, — Говори, що завгодно, але ми обидва знаємо:

тобі потрібен омега королівської крові, підстати тобі, а не заблудла відьма зі Сходу.

— Однак коли я думаю про завтрашній день, коли міркую з радниками про плани на наступний рік, я незмінно бачу тебе у всьому. Поруч.

— Як придворну відьму.

— Ні, як омегу, якому я безкарно дозволяю дуже багато, і аж ніяк не тому, що боюсь чарів відьом.

— Тоді чому ж?

— Тому що навіть думка про те, що я можу тебе засмутити, вганяє мене в темряву.

Техьон підтискає губи, опускаючи погляд на листки, що лежать перед ними.

— Ти поспішаєш. Пройшло ще не так багато часу.

— Пройшло вже надто багато часу, — гарчить Чонгук, — Ми теж через багато пройшли. З самого початку.

— Із самого початку, — вторить йому омега, — я побачив у тобі великого короля і розумів, що зможу допомогти їм стати. Бути просто на твоєму боці – це честь для відьми. Але мріяти про більше? Чонгук, королі шлюби з відьмами не укладають.

— Тому що ніхто з них ще не закохувався в відьом.

Техьон різко видихає, втрачаючи контроль над ситуацією. Король нахабно перетинає межу, яку омега вирішив провести в перший день своєї тічки, коли навіть думка про те, що Чонгук міг бути його долею, спричиняла біль, бо відьма долею короля бути точно не могла.

ПервістокWhere stories live. Discover now