Список омег

121 16 0
                                    

Чонгук відчуває, що щось негаразд. Хоча, якщо не вважати того, що пробуджений Техьон, забувшись, наступив на нього, встаючи з ліжка, ранок почався цілком нормально. Вони навіть після цього спокійно поснідали разом, обмінявшись планами на день, а омега ще пообіцяв вирішити питання з мішечками, але Чонгук, чесно кажучи, не дуже хоче поспішати. Він і на холодній землі згоден спати, аби відчувати заспокійливий аромат трав.

Але все ж таки йому здається, що щось не так.

Він навіть визирнув з балкона, щоб поспостерігати за відьмою, що бігає по саду, але заспокоїтися все одно не міг. Прислуга ходила тихіше за воду, нижче трави після того, як потрапила під ранкову словесну перестрілку між королем і відьмою, які не могли з'ясувати, хто винен більше: Чонгук, який лежав прямо поряд з ліжком, або неуважність Техьона, який пройшовся по сонячному сплетенню короля своїми. п'ятами.

Так що, так, у замку тихо та спокійно. Але якось занадто. І не те щоб королю не подобається, але це відчувається неправильним.

Він знову просить накрити обід у саду і смиренно чекає відьму, яка обіцяла приєднатися. Техьон приходить до нього, перемазаний у землі, але задоволений і кидає на стіл букет свіжих квітів. Чонгук відразу виливає трохи води на серветку і обережно кладе в руку омеги, а потім спостерігає за чужими потугами стерти бруд з обличчя.

— Все нормально? — цікавиться король, коли вони нарешті приступають до трапези.

— Цілком. Думаю, що за тиждень роботи в саду вже закінчаться. Можемо сміливо приймати гостей. Усі заздрять.

— Не маю сумніву, — смиренно киває Чонгук, — А ти як? Не подумай, що мені не подобається, але ти сьогодні просто сам спокій.

— Я з ранку пробігся по всіх твоїх нутрощах, звичайно, я просто чудово почуваюся, — посміхається Техьон, роблячи ковток свіжого соку.

Слуги за їхніми спинами важко зітхають, коли король стискає вилку в руці.

— То ти спеціально таки?

— Ні, але не скажу, що мені не сподобалося. Візжиш ти, звичайно, досить голосно.

— Я придушу тебе подушкою цієї ночі.

— Помру і повертатимуся до тебе в кожному сні.

Чонгук зітхає, він і так цю відьму в них часто спостерігає.

ПервістокWhere stories live. Discover now