Ruhumuzun bir katili elbette vardır ama her şeye rağmen kendi karanlığına hapsolmayan ve içindeki çocuğun ruhunu öldürmeyen güzel ruhlara ithaf edilmiştir💙
Başlama tarihinizi rica etsem?
✍️
Herkesin bir kahramanı vardır. Bazen kahraman kendisi olur ve en değerli olan da budur. Herkesin ruhunun da bir katili vardır. Peki onunla savaşmak isteyen birisi kendinde neleri kaybeder?
RUHUMUN KATİLİ
ruhumunkatilisin: Yine sana yazıyorum oysaki sen benim ruhumun katilisin.
ruhumunkatilisin: Bazen dinlediğim bir müzikte geliyorsun aklıma ve zihnime aniden düştüğün için kalbime bıçak saplıyorlar gibi hissediyorum.
ruhumunkatilisin: Seni sevmekten yoruldum.
ruhumunkatilisin: Senin anılarını düşünmekten, her gün boş duvarı seyretmekten ne kadar yoruldum tahmin bile edemezsin.
ruhumunkatilisin: Neden yapıyorsun bunu bana, nasıl yokluğun canımı bu kadar yakabilir?
ruhumunkatilisin: Sadece seni sevmiştim.
ruhumunkatilisin: Bir erkek, nasıl bir kadını sevmesi gerekiyorsa ben seni öyle sevmiştim.
ruhumunkatilisin: Seni kırmaktan bile korkan bana sen zaten hiç benim olmamıştın ki Atlas nasıl dedin Arya?
ruhumunkatilisin: O gün hiç aklımdan çıkmadı biliyor musun?
ruhumunkatilisin: Başta sana hiç inanmadım o benim Arya'm, bana bunu kalbi acımadan söyleyemez dedim.
ruhumunkatilisin: Kendimi kandırmışım aslında beni iki yıldır aramayan bir kadın için kendimi hayattan soyutlamışım.
ruhumunkatilisin: Aslında seni hâlâ seviyor olmaktan nefret ediyorum.
ruhumunkatilisin: Kalbimi daha fazla acıtamazsın artık diye sana bugün yazmaya karar verdim.
ruhumunkatilisin: Kalbimi daha fazla acıtamazsın çünkü kalbimde kırılacak bir yer bırakmadın be kızım...
ruhumunkatilisin: Her gün yokluğun canımı istemeyeceğim şekilde çok fazla yaktı.
ruhumunkatilisin: Bu kadar acıyı herkes tarafından terk edilen bir adam nasıl kaldırır söyler misin bana?
ruhumunkatilisin: Sen de yalancısın Arya...
ruhumunkatilisin: Bana yuva olacaktın oysaki, sen yokken kalbim bile cayır cayır yanıyor sen hangi yuvadan bahsediyorsun?
ruhumunkatilisin: Sen bana değil ama kendine yuva oldun ve beni terk ettiğin gün kalbindeki evimiz yıkıldı.
ruhumunkatilisin: Sana elveda bile diyemiyorum hâlâ bana bir hoşça kal kadar yakınımda olabileceğini nasıl hissettirebiliyorsun?
ruhumunkatilisin: Sesin yok, nefesin yok, gözlerin yok, o siyah saçlarından öpen anılarım dahi sadece bende saklı ama en kötü ne biliyor musun?
ruhumunkatilisin: İki yıldır sen de yoksun ama gülüşün zihnimde saklı.
ruhumunkatilisin: Saat gece 2 ve bugünlük bu kadar acı yeterli. Hoşça kal Arya. Şimdilik sevgilim.
°
SÜRPRİZZZZ BEN GELDİM
KBG kurgum gibi kısa ama yaklaşık on beş bölümlük bir texting olacak ve yeri bende yine çok ayrı olacağa benziyor. Sizler de ruhumun katili kurguma tekrardan hoş geldiniz.
Aklımda böyle bir kurgu yoktu ama yazma isteği ile dolup taştım çünkü zihnimdeki sesleri acılarla ve yazmak ile susturmak her zaman bana iyi gelmiştir. Atlas ve Arya, zihnime hoş geldiniz💙
29.07.23,
Buse.Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle, okyanusunuzla kalın🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Katili |Texting
Short Storykısa hikâye, tamamlandı. Sadece seni seven benken sen benim ruhumun katilisin. Neredesin şimdi, neden sesimi duymuyorsun? Ruhumun katili, sen kazandın. Şimdi çık ortaya ve yüzleş benimle! Başlangıç: 29.07.2023 Bitiş: 19.08.2023