ruhumun katili {10}

36 6 23
                                    

[Atlas, A'nın ona gönderdiği mesajı okur ve gerilir. Önündeki günlüğü fark ettiği gibi satırlarını içindeki acıyla birleştirir ve acı gerçekler genç adamın kalbinde yalnızlık senfonisi yaratır.]


Hastasın. Arya, üç yıl önce intihar etti. Hasta olan zihnimdi ama kalbim Arya'yı istediği için hasta olamazdı. Yanılıyordu, hasta olan beni hiç düşünmeyerek intihar eden sevgilimdi. Ruhumun katili, bana bir not bile bırakmayarak intihar etmeyi seçen sevgilimdi. Neden suçlu bendim? Sadece Arya yaşasaydı eğer bana söyleyeceklerini kendi telefonundan yazdığım için mi hastaydım? Hastalıksa hastalıktı ama ben uçurumun kenarında ilk defa kayıp ruhumu buldum. Arya ilk defa beni sahiplendi. Arya uzun zaman sonra ilk defa bana döndü ve gülümsedi. Cennet kokulum yaşasaydı eğer savaşırdı bunu dile getirdiğim için mi hastaydım?

Sevmek zaten en acı yenilgimdi. Yenilgimdin, Arya...

Tik tak, tik tak. Saat tam beni bıraktığın tarihte durdu. İntihar ettiğin o an beni öldürdün ve aşkımızı o an hayal mezarlığına gömdün. Neden yaptın bunu kendine sevgilim, senin yüzünden bana hasta diyorlar bak... Seni zihnime düşürüp yaşatmayı seçtiğim için bana hasta diyorlar.

Atlas, hasta. Arya ölü. Senin mezarın var. Ama benim mezarım yok oysaki ben üç yıldır ölüyüm sevgilim.

Nefes alamıyorum, beni de yanına al diye tanrıya şükrediyorum. İntihar edemem ama çünkü cehennemde buluşamayız sevgilim. Sen cehennemde yanıyorken, benim cennetimdesin. Oysa sen demiştin, kendimi asla öldürmem çünkü cehennemde yanmak istemiyorum diye. Neden yaptın bunu bize, neden bileklerini keserek ölmek istedin o gün sevgilim?

Sen yaşamak isterdin hep, kim seni bu hâle getirdi? O gece beni terk edip nasıl ölmeyi istedin? O gece sana ne yaptılar, sevgilim? O gece bizim çığlıklarımız sonsuzluğa uğurlandı. Seni kaybettim kendimi de senin yanına gömmek istedim ama yapamadım. Sen de yapmamalıydın, çünkü ölmek çare değil. Sen öldün ve ben kendimi kaybettim. Üç yıldır hayatıma geri dönemedim. Kendimi kaybettim, seni yaşatmak istedim. Seni yaşatmak istediğim için bana hasta dediler biliyor musun, çok canım yandı. Oysaki tek istediğim yaşasaydın bana diyeceklerini tahmin etmekti...

Kimseye bir zararım yoktu ama en büyük zararım kendimeydi. Biliyorum, sevgilim. Yaşasaydın eğer canımın yanmak istemeyeceği şeyler söylerdin bana. Seni beni sevdiğini o an halüsinasyonlarla hayal etsem de senin gerçekliğine dönmek güzeldi.

Tik tak. Atlas'ın gerçeğe döndü, sevgilim. Seni artık zihnimde bile yaşatmama kararı aldım ve ben bir yıldır tedavi görmeye başladım. Gittiğim psikiyatr bana iyi geliyor, biliyor musun? Seni ne kadar sevdiğimi o da anladı. Bana iyileşmek istiyorsan, Arya'yı kaleminde unutmalısın dedi. Çok canım yandı ama haklıydı. Seni kalemimde yaşatmam bana zarar verdi. Halüsinasyonlar peşimi bırakmadı. Sen yoktun aslında ama zihnim varmışsın gibi davrandı.

Ruhumun katili sen değildin aslında, kalemimle ve zihnimde seni yaşatmaya çalışan kendimdim.

Özür dilerim, mezarına gelmeyip senin halüsinasyonlarına sarıldığım için oysaki toprağına sarılmam gerekirdi.

Sana güzel bir haberim var. Atlas'ın artık, gerçeğinde. Sen ölüsün bunun farkında. Senin mezarına gelecek ve kasımpatı çiçeğinden getirecek sana. Her ne olursa olsun, sen benim cennet kokulu kızımsın. Elveda, kasımpatı çiçeğim.

°

Arkadaşlar yaşamıyormuş gibi bir his...

Atlas'ım😭💙

Sevgiyle kalın.

Ruhumun Katili |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin