ruhumunkatilisin: Beni kaybetsen dâhi bir bakışınla bu adamı geri kazanabileceğini biliyorsun değil mi?
Arya: sanırım bazen yeterli değil :)
Arya: Ölsem aniden peki mezarımı çiçeksiz bırakamazsın değil
mi?ruhumunkatilisin: Ölüm beni bu hayatta en korkutan şey ve sen ölürsen bir gün yokluğuna nasıl dayanırım bilmiyorum.
Arya: Bir gün ölümü hepimiz tadacağız, Atlas.
Arya: Kimse bu dünyaya ait değilken sanki aitmiş gibi davranmasından çok sıkıldım.
Arya: Bunalıyorum her şeyden.
ruhumunkatilisin: Benden de bunalıyor musun yoksa?
Arya: Sana umut vermek istemiyorum çünkü ben eskisi gibi hissetmiyorum.
ruhumunkatilisin: Bu ne demek, Arya?
ruhumunkatilisin: Daha geçen gün senin aşkını kalbimde öldürdüğümü nereden çıkardın demedin mi, bu çelişki ne?
Arya: Çelişki değil aslında Atlas, sadece seninle mutlu olamayacağımı düşünmeye başladım.
Arya: Sen benim için ölü olmaya devam et artık.
ruhumunkatilisin: Bana Arya'mı geri ver, o benim kalbimi bu denli kırmazdı.
Arya: Üzgünüm, Atlas.
Arya: Ama sanırım bana elveda deme zamanın geldi.
Arya: Sevdin beni ama sevmek bazen yeterli değil.
Arya: Kalbini benimle hapsetme sakın.
Arya: Eğer bir gün baba olursan çocuğunun adını da Bulut koyma olur mu?
Arya: Beni sana hatırlatan hiçbir şeyi koyma ve unut beni.
Arya: Çünkü ben seni unutmaya başladım.
ruhumunkatilisin: Arya, sana güvenmek aptallıkmış...
ruhumunkatilisin: Sen hep ruhumun katiliymişsin ama ben seni kalbimde ruhumun katili yapamayacak kadar aptalmışım...
ruhumunkatilisin: Sen bir elvedayı bile hak etmiyorsun...
ruhumunkatilisin: Yazıklar olsun sana verdiğim onca yıla...
Arya kişisi sizi engelledi.
:)
Kalbim kırık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Katili |Texting
Historia Cortakısa hikâye, tamamlandı. Sadece seni seven benken sen benim ruhumun katilisin. Neredesin şimdi, neden sesimi duymuyorsun? Ruhumun katili, sen kazandın. Şimdi çık ortaya ve yüzleş benimle! Başlangıç: 29.07.2023 Bitiş: 19.08.2023