ruhumun katili {7}

24 6 2
                                    

Atlas: Beni terk edeli bugün itibariyle iki hafta oldu.

Atlas: Çok garip, hiç benden gitmeyecek gibiydin.

Atlas: Sen beni ilk kez terk ettiğinde bile gitmesinin bir sebebi var çünkü o senin kadının seni yarı yolda bırakmaz diyerek kendimi avutuyordum.

Atlas: Sen miydin benim canımı verecek kadar çok sevdiğim o kadın?

Atlas: Bana o kadını geri ver çünkü hâlâ tüm kalbimle beni sevmediğine inanamıyorum.

Atlas: Uçurumun dibindesin değil mi ve kimse duymuyor sesini.

Atlas: Gecenin ansızın birinde kendini benden uzaklaştırma ihtimalinin ne olacağı düştü aklıma.

Atlas: Başkası olsa kalbimde çoktan öldürmüştüm ama sen benim kasımpatı çiçeğimsin.

Atlas: Çiçekler bu kadar kolay ölmemeli değil mi Arya?

Atlas: Beni daha fazla öldürmemek için kendini benden uzaklaştırdın değil mi?

Atlas: Çünkü hâlâ hastasın ve iyileşemiyorsun.

Atlas: Bana seni unutmaya başladım dedin çünkü beni öldürmemek için ruhumun katili olman gerekiyordu.

Atlas: Ama bir şeyi unutuyorsun sevgilim beni ikinci kez öldürdüğünün ne zaman farkına varacaksın?

Atlas: Çiçeğe su verirsen yaşamaya devam eder, beni kendinden uzaklaştırarak kendinden kurtaramazsın ve beni iyileştiremezsin.

Atlas: Sen yoksan her yer karanlık ve ışık yok.

Atlas: Sen yoksan Atlas'ım dediğin adam kimsesiz...

Atlas: Seni sevmeye devam edebilmek için küçük bir ışık gerekliydi ve ben onu buldum sevgilim.

Atlas: O kadar çok inanıyorum ki bu terk etme nedeni gerçeğim oldu ve o gerçeğe tutunuyorum.

Atlas: Beni hâlâ seviyorsun çünkü beni terk etme sebebin yine beni ölüme sürüklemek istememek içindi.

Atlas: Seni beklerim, canım kadın. İyileş ve yeniden tut ellerimden.

Atlas: Ben buradayım, gitmedim. Beni kendinden kurtarma çünkü yaşam senin saçlarında saklı. Saçlarını bana geri ver ve onları yeniden eskisi gibi incitmeyerek öpeyim...

Atlas: Artık yağmur yağdırma kalbime çünkü fırtınaya kapılıp gitmekten korkuyorum.

Atlas: Seni hâlâ çok seviyorum ve iyileşmeni bekleyeceğim. Bana geri döneceksin o zaman inanıyorum.

Atlas: Sana geçen haftalarda söylediklerimi sinirle ve kızgınlıkla söyledim..

Atlas: Çünkü beni kırdın ama söylediklerinin arkasındaki tek gerçek kendimsem seni yine affetmeye hazırım.

Atlas: Korkmuyorum bu sefer, Arya. Seni bekliyorum sadece, sevgilim. İyileşeceksin, lütfen bizim için savaş. Aşkımız kayıp bir mezarlık olmasın.

Ruhumun Katili |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin