Arya: Pişmanım, Atlas.
Arya: Söylediğim her cümle o gün kalbime ne kadar zarar verdi biliyor musun?
Arya: Ama yapmak zorundaydım.
Arya: Seni kendimden kurtarmak zorundaydım.
Arya: Yoksa yavaş yavaş benimle birlikte ölüme sürüklenenecektin.
Arya: İzin veremezdim, sevgilim.
Arya: Senin iyiliğin için senden vazgeçecek kadar seni çok sevdim.
Arya: Gözlerimin önünde seni hasta edişimi izleyemezdim anlıyor musun beni?
görüldü.
ruhumunkatilisin: Arya sen hastaydın ve bunu benden sakladın mı?
Arya: Farkındayım bu gerçeği senin bilmen gerekirdi ama yapamadım çünkü eğer sana söyleseydim yılların beni iyileştirerek geçecekti...
Arya: Senin o güzel kalbine karanlığın tohumlarını ekemezdim, canım adam.
Arya: Seni kendi karanlığımda boğma hakkım yoktu.
Arya: Benim karanlığım kendime yeterdi, senin de karanlığıma dönüşün beni öldürürdü.
ruhumunkatilisin: Ben senin karanlığında boğulmak istiyorsam bunu benden almaya hakkın yoktu, Arya.
ruhumunkatilisin: Ve senin karanlığın beni boğamazdı güzelim..
ruhumunkatilisin: Senin karanlığının içinde aydınlığı bulmak için savaşırdım.
ruhumunkatilisin: Yokluğun beni öldürmedi mi sanıyorsun?
Arya: Eğer benimle olsaydın daha fazla ölecektin..
Arya: Atlas seni çok iyi tanıyorum, sen beni acı çekerken görürken dayanamazdın sevgilim...
Arya: Senden ayrıldım çünkü erkek kardeşimin intihar etmesi ile içimdeki kızın sesini kaybettim.
Arya: Saçlarım döküldü, yemek yiyememekten çok fazla zayıfladım.
Arya: Her gün hastalanıyordum ve umutsuzluk beni kendime bile unutturmuştu.
Arya: Her gün yavaş yavaş ölüyordum, Atlas.
Arya: Özür dilerim sevgilim.
Arya: Seni bırakmak da benim için ölümden farksızdı.
Arya: Önce erkek kardeşimi kaybettim sonra da kendi isteğimle seni kaybettim.
ruhumunkatilisin: Keşke yanında olsaydım, birlikte karanlıktan aydınlığa çıksaydık sevgilim...
ruhumunkatilisin: Ama üzülme Arya, sana kızmadım çünkü sana kızmayı bile beceremem ben.
ruhumunkatilisin: Gülümse sen ve yeniden bahar gelsin.
Arya: Seni hâlâ ilk günkü kadar çok seviyorum, yine benim gamzeli Atlas'ımsın.
ruhumunkatilisin: Sen de benim kasımpatı çiçeğimsin.
görüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Katili |Texting
Historia Cortakısa hikâye, tamamlandı. Sadece seni seven benken sen benim ruhumun katilisin. Neredesin şimdi, neden sesimi duymuyorsun? Ruhumun katili, sen kazandın. Şimdi çık ortaya ve yüzleş benimle! Başlangıç: 29.07.2023 Bitiş: 19.08.2023