ruhumunkatilisin: Arya'm bugün beni bıraktığın o gün ile aynı tarih...
ruhumunkatilisin: Bugün tarihlerden sensizlik be kızım...
ruhumunkatilisin: Canım çok yanıyor, üşüyorum gibi hissediyorum.
ruhumunkatilisin: Sensizlik bana evim yokmuş gibi hissettiriyor.
ruhumunkatilisin: Herkes dön hayatına ve kendini yıpratma çünkü o kız seni sevmedi diyor.
ruhumunkatilisin: Kimse benim ne hissettiğimden bir bok anlamıyor ama kötü zamanlarımda yanımda bile olmayan insanlar şu an konuşma hakkını kendinde buluyor.
ruhumunkatilisin: Nerdesin sevgilim, sen de bensiz üşüyorsun değil mi?
ruhumunkatilisin: Seni kalbimde hep yaşatacağım, aşkımızı kalbimde öldürmedim güzel kızım.
ruhumunkatilisin: Seninle olan anılarımın hepsi ilk günkü gibi aklımda biliyor musun?
ruhumunkatilisin: Seni ilk öperken nasıl da birbirimizden çekinmiştik.
ruhumunkatilisin: İkimiz içinde ilkti ve çok özel olmasını istedim.
ruhumunkatilisin: Sen bana öyle güzel bakıyordun ki kendimi durduramamaktan deli gibi korkmuştum biliyor musun?
ruhumunkatilisin: Seni öpmekten bile deli gibi korkan bu adam yaşanılanları hâk etmedi.
ruhumunkatilisin: Yirmi ikinci yaşım seni yaşanılanlardan sonra asla affedemiyor ama ben artık yirmi üç oldum biliyor musun?
ruhumunkatilisin: Yirmi ikinci yaşım sana hep dargın olacak ama yirmi üçüncü yaşım seni ruhunun derinliklerine hapsetti ve kalbimde seninle birlikte yeni bir yuva kurdu.
ruhumunkatilisin: Arya, seni hâlâ çok seviyorum kızım.
ruhumunkatilisin: Seni sevmek kalbimi acıtsa dâhi daima seni seveceğim ve senden başka kimse olmayacak.
ruhumunkatilisin: Atlas'ım derdin bana sarılarak, gamzelerinden öperdim sonra seni hani hatırladın değil mi?
ruhumunkatilisin: Senden başka kimsenin saçını seninki kadar sevemem Arya.
ruhumunkatilisin: Senden başka kimse kalbimi heyecanlandıramaz.
ruhumunkatilisin: Sen bu adamın hâlâ aynı gözyaşını paylaşmak istediği kişisin.
ruhumunkatilisin: Sen benden gitmiş olabilirsin ama ruhumda izin kaldı.
ruhumunkatilisin: Söyler misin bana, acının ilacı diye bahsettiğin hayallerindeki adam yoksa hep ben miydim?
ruhumunkatilisin: Yoksa senin hikâyende ben hep kaybeden tarafta mıydım?
ruhumunkatilisin: Yenilgimdin, Arya. Ve ben o yenilgiye sahip olmak için iki sene bekledim seni.
ruhumunkatilisin: Yoksa roller değişti ve farklı limanlarda kalbindeki sancıyla yenilgiyi beklemek için miydi bu yaşanılanlar?
ruhumunkatilisin: Karanlıktayım, umut yok. Lütfen, duy sesimi. Neredesin sevgilim? Sana çok ihtiyacım varken neden benimle değilsin? Elveda diyemem sana bu gece, yokluğun zaten ruhumun akıttığı en acı zehirken...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Katili |Texting
Contokısa hikâye, tamamlandı. Sadece seni seven benken sen benim ruhumun katilisin. Neredesin şimdi, neden sesimi duymuyorsun? Ruhumun katili, sen kazandın. Şimdi çık ortaya ve yüzleş benimle! Başlangıç: 29.07.2023 Bitiş: 19.08.2023