Atlas: Her güneşli sabaha gözlerimi açtığımda aklıma senin yüzün geliyor.
Atlas: Gözlerini kısarak bana baktığın her an senin gözlerinde daima kayboluyordum.
Atlas: Mücadelene devam ediyorsun çünkü sen savaşçı bir kadınsın.
Atlas: Ve ben o savaşcı kadın için kendimi feda ederim.
Atlas: Sen yanımda yokken hayat duruyor gibi sanki zaman geçmiyor sanıyorum bazen.
Atlas: İş yerindeki herkes iyi misin, neyin var diye soruyor? ben de gülümseyerek iyiyim, bir sorun yok diyorum.
Atlas: Oysaki kalbimi görebilseler yalancı maskem yüzümden düşerdi.
Atlas: Eğer bir gün maskem yüzümden düşerse ben ne yapacağım?
Atlas: Korkuyorum, hiçbir zaman gelmemenden...
Atlas: Artık bana bir cevap ver, neden yazdıklarımı görmüyorsun?
Atlas: Sessize mi aldın her yerden beni, neden Instagram'dan geçen haftalarda yazdıklarımı görmedin?
Atlas: Lütfen artık benim ruhumu ve mesajlarımı gör.
Atlas: Seni sevmek bir suç demek istemiyorum ama kalbim yokluğunun acısına dayanamıyor kızım.
Atlas: Neredesin, bu ruhundan yaralı adamı ne zaman göreceksin?
1 ay sonra...
Atlas: Hâlâ göremedin mi beni, yapma canımı daha ne kadar acıtacaksın?
Atlas: Gör artık, nefes alamıyorum. Ölüyor gibiyim.
3 ay sonra...
Atlas: Kaybettim ben sonsuza dek.
Atlas: Sen kazandın, Arya.
1 yıl sonra...
5 yeni mesajınız var.
A: Sen hep ölüydün ki Atlas çünkü intihar eden sevgiline onun kendi telefonundan yazarak onun sana geleceğini sanacak kadar hastaydın.
A: Onun telefonundan kendine mesajlar atmaya devam ettin. Sanki o yaşıyormuş gibi başlattığın oyuna devam ettin.
A: Arya üç yıl önce intihar etti. Oyunun kaybedeni de ruhunun katili de hep kendindin.
A: Lütfen, gerçek hayata dön. Arya kendisini öldürdü ve bunda senin bir hatan yok.
A: Artık gerçek hayata dönmen gerekiyor. Onun intihar haberini aldığından beridir ölüsün.
görüldü.
:) Çok üzgünüm ama Atlas hastaydı ve Arya tarafından atılan mesajların hepsini kendi yazdı...
Böyle bir şey bekliyor muydunuz? Şu an ne hissettiğinizi merak ediyorum...
Sonraki bölümler ise bir iç savaş olacak ve çok acı çekeceğim yazarken eminim.
Sevgiyle kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Katili |Texting
Cerita Pendekkısa hikâye, tamamlandı. Sadece seni seven benken sen benim ruhumun katilisin. Neredesin şimdi, neden sesimi duymuyorsun? Ruhumun katili, sen kazandın. Şimdi çık ortaya ve yüzleş benimle! Başlangıç: 29.07.2023 Bitiş: 19.08.2023