sejak akhir2x ni smakin kerap berita di dalam keratan surat kabar dan media masa mngenai kes2x perilaku dan jenayah yg membabitkan pendatang asing tnpa izin..x kira d daerah mana atau negeri mana sekalipun malah para pndtang asing sd smakin naik kepala hgga melakukan kekerasan ke atas wrga tempatan..mereka ni seolah2x dtg x d undang dan bertapak spti brada d tanah nenek moyang mreka..wlaupun byk operasi2x dan tgkapan d buat..para warga asing masih lg tumbuh sperti cndawan slepas hujan pnuh mmbanjiri kotaraya..dgn alasan mnjadi tnga buruh kasar tp tidak mnggunakan laluan yg btul dan sikp majikan yg nk kos rendah sj mmbuatkn smakin rmai lambakan species2x pndtg d sni..
******
"mak,,ayah tgk ni Eva dpt tawaran kerja jd imegresen ni.." kta sorg pmpuan graduan yg gmbira dgn tawaran kerja impian dia tu pd parent nya.."alhamdullilah..bgus la mcm tu,,x sgka tcpai jg cita2x ank mak ni nk jd imegresen kn.." kta mak dia bsyukur d sertai tahniah olh ayah dia "bila kmu nk mula btugas tu?" tnya ayah dia.."hmm rsnya mggu depan Eva kena lapor diri dh kt bandaraya tu..tp mgkn Eva kena btolak awal sbb nk siapkn diri cari tmpt tggal dan brg kperluan lg hehe.." kta Eva.."ohh mcm tu..ye lah..xlma lg tu.." kta ayah dia lg..kmudian mreka skluarga pun bcrta2x kosong dan makan bsma2x..********
akhirnya smpai la masa bertolak spti tarikh yg d jnjikan..Eva dan fmily dia pun pergi la ke airport.."dh smpai sna nnt call mak tau..hati2x kt sna.." pesan mak Eva ni smbil peluk anak dia.."ada apa2x bgtau kmi..jaga diri kt sna.." pesan ayah Eva.."baiklah mak,ayah..jgn rsau..Eva pasti ok je nnt hehe..Eva jln dlu ya.." kta Eva kt parent dia smbil salam kdua2x nya..stelah 2 jam brada d atas awan akhirnya smpai la Eva kt airport bandaraya tu..dia pun book hotel terdekat utk dia bermalam mlm ni smntara ..esok cari brulah dia rumah sewa ..xlma lpas tu dtg la grabcar yg dia book td menuju ke hotel..smpai d hotel Eva pun ltak la brg dia dan brehat,..agk dalam jam 9 mlm mcm tu Eva rasa mcm lapar plak dan ambil kputusan utk trun cari mknan area situ..Eva pun bersiap dan turun mncari mknan..lorong2x bndaraya ni x la seindah spti yg dia tgk kt drama,mostly smuanya sunyi,,kotor malah jd sarang penagih..bkn tu sj..area tmpt berdkatan hotel ni pun pnuh dgn wrga asing..siap ada yg mmbuka kdai runcit d sna..slepas siap mmbeli mknan Eva pun menuju la kt hotel dia..dlm pjlanan tiba2x bbrpa org tgh bertempiaran lari..Eva pun terpinga2x tgk keadaan mcm tu..dia pun cpt2x la naik kt blik hotel dia..smpai kt blik dia intai kt tgkap..rupanya bbrpa warga asing ni buat onar kt sna..hbis brg2x jualan pnduduk pasar mlm tu terhambur akibat dr rusuhan pergaduhan antara sesama wrga asing ni..bunyi bising lawan mulut antara mreka tu sgt kuat smpai bergema d jln raya..dgn bahasa yg Eva pun x faham..xlma lpas bbrapa ketika selepas itu.. pgaduhan pun terlerai d sbbkan muncul kreta peronda polis.."teruknya tmpt ni,,pndtg asing ni smakin lma smakin pijak kpala plak.." kta Eva sndri smbil jamah mknan dia tu.."tggu la..bila aku dh btugas nnt,,aku pastikan korg xkn buat onar lg.." kta Eva lg dgn azam yg tggi..esok hri nya,Eva pun check out dan pergila ke pjabat imegresen utk lapor diri..slesai lapor diri dn briefing tntang tugasan..Eva pun pergilah cari rmh sewa yg bdekatan dgn pjabat imegresen tu..slesai dgn rumah sewa dan brg kpluan Eva pun lega dn akn mula mnjalankn tugasnya sbg pegawai imegresen esok..
*******
stelah btugas dlm bbrpa bulan,,smua nya lncar sj bg Eva..dgn sikap rajin dan telus dia..x sdikit dia dpt pujian dan pghrgaan dr org atasan..malah dia jga d senangi rakan sejawatan dia dan org2x bawahan..dgn sikap baik hati dan peramah d tmbah lg dgn kecantikan Eva tu buatkn diri dia smakin tknal d sluruh pjabat imegrsen tu..ramai jg yg psoalkn kt Eva knp dia plih utk jd pgawai imegresen ni sdgkn dgn kecantikan dia,dia blh sj jd model atau artis..umur bru 25thun,,kulit putih melepak dan kemerahan,,tggi 165cm dan berat 53kg..mmg sgt menarik..malah bkn tu sj..body Eva pun dlm kategori cntik jg dgn tetek dia yg besar selambak tetap menonjol wlaupun d tutup dgn uniform dia..pinggang rmping dan bontot yg pejal melentik seolah buat org geram je nk tmpar bontot dia..slain itu Eva jg pnah menang ptndingan karaoke anjuran imegresen masa smbutan Hari Imegresen hari tu..jd Eva tkenal dgn gelaran sbg "artis imegresen" la kt balai tu..mmg x hairan la bila rmai pgawai lelaki x kira atasan or bawah yg suka kt dia..tp smua nya Eva tolak dlu utk smntara sbb dia nk focus pd kerja dan tugas dia..smpai la stu masa..pihak imegresen buat tgkapan sorg pndtg asing yg terlibat dlm kes cabul sorg gadis bawah umur masa kt pasar..pndtg ni meraba peha dan bontot gadis remaja tu yg kbtulan d rakam olh seseorg kt situ dan akhirnya mnjadi bukti utk dia d tgkap..pndtg ni adalah Musran..wrga bgladesh yg bkerja sbg buruh pmbinaan..pihak imegresen jg syaki yg Musran ni tlibat dgn kejahatan lain jd dia skg dlm tahanan mreka.."Eva,,skg ni kita dpt bahan2x bukti iaitu tpon suspek ni nanti kmu cb selongkar dan cari kalau2x ada bukti kukuh tntang kegiatan lain c Musran ni.." kta atasan Eva berikan dia tugasan utk selongkar bukti kt tpon pndtg asing ni.."baik tuan," kta Eva dan dia pun mulalah utk cek tpon tu..ada byk info2x dlm grup2x wtsapp pndtg asing ni tntang operasi2x pihak bkuasa..Eva pun ambil smua bukti2x pbualan tu bserta penama2x dlm grup utk dijadikan suspek lain dlm siasatan..
*********
mlm tu tgh buka2x tpon Musran ni..Eva tjmpa folder yg berisi folder juga..smakin lama smakin jauh folder nya..smpai la ke folder terakhir.."apa lah,,ltak folder dlm folder mcm ni..dia xtau mksd password folder ke apa..ishh.." kta Eva kmudian buka folder tu..tbeliak mata bulat Eva yg comel ni tkejut bila tgk isi folder tu adalah video2x lucah..ada pluhan video2x lucah d dlm tu..krana rasa ign tahu..Eva pun play 1 video..dlm video tu ada sorg awek org putih beruniform polis tgh kongkek dgn laki negro sbg watak pnjenayah kt situ...mkin lma tgk..Eva rasa ssuatu yg pelik kt diri dia..trasa bdan dia pnas dingin je..puting nya mula mngeras kt dlm baju..puki nya pun mula berkemut2x dan smakin basah..scene2x smakin lma smakin pnas..smpai kt scene pmpuan tu tgh isap2x kote negro tu..tgk kote negro yg pnjg..hitam..dan besar berurat tu..buat Eva rasa puki nya smakin merenyam berair kt bawah..tnpa sedar tgn Eva pun meramas tetek bsar nya sndiri.."ohhhh uhh.." desah Eva sndiri..stu sensasi baru bg Eva mcm tu..plahan2x tgn Eva pun merayap lg ke tundun puki tembam nya..trasa mcm kena renjat bila sentuh alur puki nya sndiri dgn keadaan bnfsu mcm tu.."ohhhh aduhhhh.." desah Eva..smakin lma smakin rancak scene dlm vdeo lucah tu..Eva pun smakin rancak meramas tetek bsarnya smbil mngosok2x alur puki nya..smpai la scene hujung yg mana pmpuan org putih tu berlutut dgn menahan muka nya smbil mmbuka mulut d sertai dgn laki negro tu melancap kote nya laju2x kmudian memancutkan air mani ke muka pmpuan org putih tu..dlm masa yg sma Eva pun melajukan gosokan ke alur puki nya dan.."ohhh ohhhh crrrr crrrrr..." merembes deras air puki Eva orgasm akibat mngosok pukinya smbil menonton vdeo lucah kat tpon Musran si pndtg asing tu..tersentak2x tubuh montok Eva menahan orgasm yg dia alami..stelah reda,,Eva pun mngambil nafas tenang.."hmmm ptt la rmai yg ketagih dgn video lucah dan melancap..rupanya mcm ni..." kta Eva dlm hati..bg nya mlm ni dia dpt pngalaman bru dlm hdup dia..tgk video lucah dan melancap sndiri..slma ni mmg dia slalu dgr kawan2x dia bcrta psal bnda2x mcm ni tp dia xpnah tfkir nk buat..tp mlm ni akibat rasa ingin tau nya yg mmbuka vdeo dlm tpon Musran tu buat dia tjebak.."hmmm..ptt ke aku simpan vdeo ni ya? ...hmm.." kta Eva sndiri smbil bfkir..stelah lama bfkir..Eva pun copy smua vdeo lucah tu dan pindahkn kt dalam laptop dia..xlma lepas tu Eva pun tertidur dlm keadaan puas dgn pengalaman baru nya..
YOU ARE READING
'' SEKARANG TAK LAH BERANI SANGAT KAN ?!! ''
Fantasy*SEGALA CERITA DAN MATERIAL DI DALAM HANYALAH SEKADAR REKAAN DAN FANTASI SAHAJA * Eva pegawai imegresen yang berani cuba membanteras pendatang haram tetapi bertemu dengan geng pendatang haram yang jahat dan ganas....