Demirden:
açelyanın arkadaşının evinin önünde durduğumda arabadan indik.
"şimdi karı koca mı oluyoruz"dedim.
"ne alaka, biz evlenmiyoruz,merveyle burak evleniyor"
"ama bizde evleneceğiz"
"off demir yine başlama lütfen,öyle birşey olmayacak unut"
"açelya"
"ne var"
"diyorumki,seni istemeye yarınmı gelsek,çünkü ben daha fazla dayanamıyorum"dediğimde sinirlenip yanımdan uzaklaşarak yürümeye başladı. gülerek ona yetiştim ve kapıyı çaldık...Açelyadan:
"hoşgeldinizz"
"hoşbuldukk,bakıyorumda baya heyecanlısın"
"evet açelya senin sayende iyiki varsın"
"rica ederim canım"
"e hadi, gelin içeri buraklarda gelirler şimdi" diyerek bizi içeriye davet etti.içeriye girdiğimizde her yer çok güzel süslenmişti, balonlar,tatlılar,süsler...
her yer çok iyiydi.merve yanımıza geldiğinde derin bir nefes aldı.
"çok güzel olmuşsun, burağın seni çok beğeniceğine eminim"
"teşekkür ederim, sende çok güzel olmuşsun,ama yanındaki arkadaşınla beni tanıştırmadın daha"
"tanıştırayım bu demir arkadaşım,demir buda merve arkadaşım"dedim.merveyle demir el sıkıştıktan sonra demir merveye dönerek.
"sana arkadaş olduğumuzu mu söyledi ?"dedi.
"evet,yoksa sevgilimisiniz, ah! tahmin etmiştim,tebrik ederim inşallah mutlu olursunuz"
"ay merve, iki dakikada hikaye uydurdun, arkadaşım o benim"dedim.
"mervecim sen açelyaya bakma,biz evleneceğiz, hatta yarın istemye gideceğiz sende gel istersen"
"ay çok sevindim gelirim tabikide"
"merve!"
"tamam,sustum"dediğinde zil çaldı.
merve sevinçle kapıya koştuğunda ayağa kalktım.
"kalksana,ne oturuyorsun"
"ne yapayım"
"kalk bizde kapıya gideceğiz,kızın ailesi olarak bizim kapıda karşılamamız gerek"
"peki"diyerek ayağa kalktığında kapıya ilerledik.kapıda burak ve yanında bir kadın ile adam vardı.sanırım annesi ve babasıydı. merve heyecanla
"hoşgeldiniz,buyrun içeriye geçin"dedi.hepimiz selamlaştıktan sonra içeriye geçtik.merveyle yaptığı tatlıları servis ettikten sonra beraber sohbet ettik.
merve kahve yapmak için ayağa kalktığında bana kaş göz işareti yaparak mutfağa gelmemi söyledi.
ayağa kalkarak mutfağa geldim.
"sen çok heyecanlısın,istersen kahveyi ben yapayım"dedim.
"olur,ben yaparsam heyecandan içine yanlış birşey koyabilirim"dediğinde gülerek kahveyi yapmaya başladım.en son hepsini tepsiye koydum.merve elinde bal kutusuyla karşımda durunca ona merakla;
"onu ne yapacaksın"dedim
"kahveye koyacağım"diyerek baldan 3 kaşık kahveye koydu.
"kız yeter,şeker komasına girecek çocuk
evlenemeden ölecek sonra" dediğimde merve gülerek bir kaşık daha koydu.
"birşey olmaz ona "dediğinde tepsiyi alarak mervenin eline verdim.
"bak;öndeki, 2.fincanı burağa veriyorsun unutma"
"tamam"diyerek mutfaktan çıktı. bende arkasından çıkarak koltuğa oturdum. merve hepimizin kahvesini dağıttıktan sonra kendiside koltuğa oturunca merakla burağı izlemeye başladık.
burak kahveyi içti ve merveye
"ellerine sağlık canım çok güzel olmuş"dedi. hiçbir tepki vermemişti. merve endişeyle burağa dönerek;
"şekeri nasıl? fazla falan olmamışmı"
dedi.
"yok tam olmuş"dediğinde merveyle bir süre bakıştık. umarım o kahve burağın babası veya annesine gitmemiştir,yoksa merve rezil olacaktı. ama ben ve merve daha kahvemizi içmemiştik, merveye gözümle kahvesini gösterdim. merve kahvesinden bir yudum aldıktan sonra kafasını hayır anlamında salladı demek onda da değildi."bu ne kadar şekerli ya!" sesini duyduğumda merveyle bakışarak kahkaha attık.
ballı kahve demire denk gelmişti.
merve utanatak kendini ifade atmeye başlamıştı;
"kusura bakma demir, o burağın kahvesiydi, ben heyecandan karıştırdım"dediğinde burak;
"allahtan bana gelmemiş"dediğinde hepimiz gülmeye başladık. o sırada burağın babası kemal amca konuşmaya başladı;
"gelelim saadetimize; denimirciğim
allahın emri,peygamberin kavli ile kızınız merveyi,oğlumuz burağa istiyoruz"dedi.
demir biraz düşünür gibi yaptıktan sonra;
"verdim gitti"dedi ve hepimiz alkışladık. merve burağın babası be annesinin elini öptükten sonra biraz sohbet ettiler ve daha sonra gittiler.
"mervecim bizde gidelim artık"
"tamam canım, çok teşekkür ederim tekrardan"diyerek sarıldık.
"demircim sendende özür dilerim kusura bakma"
"önemli değil"dedikten sonra yanındana ayrıldık...iyi okumalar🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORUNLU AŞK
Teen Fictionailesinin borçları yüzünden istemediği bir adamla evlendirilmeye zorlanan bir kızın hayatı...