7.BÖLÜM(YALANLAR)

371 19 10
                                    

⭐ Farkındayım sizi çok beklettim. Son zamanlarda hayatım karmakarışıktı. Tabii ki bu bir bahane değil ama şu an her şey yolunda ve kitaplarıma kaldığım yerden son hızla devam ediyorum.

⭐ Çok uzun zaman geçtiği için birçok takipçimin artık burada olmadığımı biliyorum ama birkaç kişinin bile hala okuyor olduğunu bilmek kitaba devam etmek zorunda hissediyorum.

Takipçilerimden kimler kaldı bunu bilmek istiyorum ve kendinizi burada belirtirseniz sevinirim.

⭐ Daha fazla uzatmadan sizi bölüm ile başbaşa bırakıyorum. Oy verip yorum yapmayı unutmayın.

"Daha söyleyeceklerimi dinlemeden böyle bir karara varman güzel. Ama bu sözünü unutma birazdan söylediklerimden sonra kararından dönmek yok."

"Ne olabilir ki en fazla hem ne olursa olsun ben söylediklerine harfiyen uyuyacağım."

"....... "

"Hayır asla kabul etmiyorum!!!"

********

"Seninle evlenmeyi kabul etmemin tek sebebi bebeğim. Elbette hala seni seviyorum ama artık  bana hissettiğim hislerden daha önemli bir şeye sahibim hayatta o da bebeğim. Her şeyi onun için katlandığı mı unutmamı istemiyorum. Seninle evlenmeyi kabul ediyorum ama asla bu evlilik gerçek bir evlilik olmayacak. Herkes sınırlarını bilecek ve ona göre hareket edecek. Ve şimdiye kadar benden sakladın ne varsa tek tek anlatacaksın."

"Hayır asla kabul etmiyorum!!!"

"Kabul etmek zorundasın. Benim senden hiçbir beklentim yok. Madem bebeğine sahip çıkmak istiyorsun o zaman benim koyduğum kurallara uymak zorundasın."

"Sen ne dediğinin farkında değilsin. Biz seninle asla ayrı kalamayız. Yan yanayken birbirimizden uzak durmamız mümkün değil. Bunu sende biliyorsun."

Bana iyice yaklaştı ve aramızdaki boy farkını kapatmak için eğildi ve kulağıma doğru nefesini üfleyerek konuşmaya başladı.

"Bir yan yanayken aklın benden uzak durmak istese de bedenin şu an bile benimle olmak istiyor. Seni seviyorum ama sevgiden daha güçlü bir his var aramızda o da tutku."

Tutkuların kükrediği günlerde, akıl sözünü dinletemez.

"Şartlarım ortada kabul edip etmemek sana kalmış. Benden uzaklaş ben hamile bir kadınım sıcak basıyor nefesim daralıyor."

"Senin sıcak basma sebebinin bebek olmadığını ikimiz de biliyoruz. Tamam tüm şartlarını kabul ediyorum. Ben senden uzak duracağım bakalım sen benden ne kadar uzak kalabileceksin."

"Senden uzak duracağım. Sen de arkamdan çevirdiğin bütün işleri tek tek anlatacaksın."

"Sakin ol bu kadar gerginlik bebeğe zararlı otur şuraya sakince konuşalım."

"Sen bana nasıl sakin ol dersin. Ben bir haftadır kendi kendimi yiyorum. Tüm her şey senin planınsa neden o günkü gibi beni bırakmadın. Burada aylarca kurduğum hayatım tamamen yalan olduğunu anlamam biraz zamanımı aldı. Geç de olsa Ayşe teyzeyi senin ayarladığını öğrendim. Telefonda konuşurken duydum."

"Tamam o zaman her şeyi öğrendiğine göre baştan başlayabilirim sana tüm gerçekleri anlatmaya."

"Senin hamile olduğunu senden daha önce anladım. İştahının kesilmesi sürekli midenin bulanması bana tek bir ihtimali düşündürdü senin hamile olman. Tüm belirtiler hamile olmanı gösterirken tüm birlikteliğimizde korunduğum aklıma geldi. Bunun nasıl olabileceğini günlerce düşündüm kendi içimde savaş verdim. Sana güveniyordum ama bunun nasıl olabileceğine bir türlü anlamıyordum. Düşünürken dağ evine gittiğimizde senin de ilk defa alkol aldığın gündü. Ve o gün biz kendimizi kaybedinceye kadar içmiştik. Büyük ihtimalle o gün hamile kalmıştın."

"Nasıl yani sen benim hamile olduğumu biliyor muydun?"

"Tüm belirtiler onu gösteriyordu ve evet tahmin etmiştim. O günden sonra düşünmeye başladım. Bebeği dünyaya getirmek bizi çok zor bir duruma sokacaktı ama bunun üstesinden gelebileceğimizi düşünmüştüm. Senin bana hamilelik haberini vermeni bekliyordum. Haberi beklerken de tüm planı aklımda kurmuştum. Benim son senemdi okulu bitirecektim sen de doğuma kadar dondurup bebeğimiz biraz büyüdüğünde okuluna kaldığın yerden devam edecektin. Tüm plan aklımdaydı ama atladığım bir konu vardı o da annem. Sürekli yurt dışında uzmanlık yapmam gerektiği konusunda konuşup duruyordu. Ben de dayanamadım ve sen söylemeden ben anneme senin hamile olduğunu söyledim. O kadar büyük bir tepki gösterdi ki ben o gün anladım ki annem aslında hiç tanımamıştım."

"Ben tüm olanlara inanamıyorum."

"Daha bitmedi devamı da var. Annem o gün bağırdı çağırdı evi birbirine kattı. Kesinlikle seni ve bebeği istemediğini söyledi. Kariyerime devam etmem gerektiğini. Yoksa olacaklara boyun eğmem gerektiğini söyledi. İlk defa annemi böyle görmek beni çok şaşırtmıştı ne söylersem söyleyeyim asla beni dinlemiyor sürekli kendi söylediklerini tekrarlıyordu."

"Ben ne söylersem söyleyeyim ikna olmuyordu. Artık tehditleri boyut atlamaya başlamıştı. Eğer yurt dışına gidip eğitimime devam etmezsem seni ve bebeği öldüreceğini söyledi. Ben de tüm çabalarıma rağmen annemi ikna edememiştim. Annemi ikna edemeyeceğimin farkına varır varmaz sana bu bebeği istemediğimi inandırmam gerekiyordu ve ben bu oyunu oynadım."

"Biliyordum senin asla bebeğimizden vazgeçmeyeceğini. Ben de tüm planı kurdum sana bebeği istemediğimi inandırdım ve otogarda seni izlemeye başladım. Bileti alır almaz daha önce ayarladığım birini yanına gönderdim. Senin aylarca Ayşe teyze diye tanıdığın kadın aslında benim sana göz kulak olması için tuttuğum biri. Biliyorum üm bu anlattıklarıma inanması çok zor ama gerçekler bunlar."

"Ben senin söylediklerine inanmıyorum. Annenden bu kadar korkup bana bu oyunları oynadıktan sonra nasıl cesaretini toplayıp benimle olmak için buraya geldin."

Söylediklerinin bir kısmı mantıklı gelse de aklımda oturmayan taşlar vardı.

"Bana öyle şaşkın şaşkın bakma tüm anlattıklarım gerçek."

"Tamam sana inandım diyelim. Nasıl annenin karşına çıkaracaksın bizi. Baştan tavrını koymuş annen ikimiz de istemiyor."

"Annem kendisi beni buraya gönderdi. İnanması zor biliyorum ama annem beni buraya gönderdi."

"Hala kafamda oturmayan yerler var. Neden başta bizi istemeyen biri şuan bizi istiyor."

Konuşmamız devam ederken kapı çaldı. Kapıyı açmak için ayağa kalkacakken beni durdurdu ben kalktığım yere geri oturdum ve o kapıyı açmaya gitti.

Kapı açıldıktan bir süre Yiğit'in buraya gelmesini bekledim. Biraz bekledikten sonra önde o arkasında annesi salona girdi.

Ben anlatılan tüm gerçekleri inanmaya çalışırken bir de annesini karşımda görmek bünyeme ağır geldi ve başım dönmeye başladı.

En son hatırladığı bir şey yiğidin koşarak beni kollarına aldığıydı.

Bölüm sonu umarım bölümü keyifli okumuşsunuzdur. Bölüm hakkında fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın.

⭐ Sizin fikirleriniz benim için çok değerli oy verip yorum yapmayı unutmayın. Hala kitabın okunduğunu bilmem hızla bölüm atlama sebep olacak kendinizi hatırlatın ♥️

⭐Hatam varsa affola en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere 😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMKAN'SIZIM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin