Εισαγωγή

1.2K 93 81
                                    

                  ⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔

Το παρόν έργο πνευματικής ιδιοκτησίας προστατεύεται κατά τις διατάξεις του Ελληνικού Νόμου (Ν. 2121/1993 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει μέχρι σήμερα) και τις διεθνείς συμβάσεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται απολύτως η άνευ γραπτής αδείας του συγγραφέα κατά οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο αντιγραφή, φωτοανατύπωση και εν γένει αναπαραγωγή, διανομή, εκμίσθωση ή δανεισμός, μετάφραση, διασκευή, αναμετάδοση, παρουσίαση στο κοινό σε οποιαδήποτε μορφή (ηλεκτρονική, μηχανική ή άλλη) και η εν γένει εκμετάλλευση του συνόλου ή μέρους του έργου.

Τα ακόλουθα αποτελούν μη πνευματική ιδιοκτησία μου και ανήκουν καθαρά στους δημιουργούς τους :
Α) Εικόνες
Β) τραγούδια +μουσική +στιχοι
Γ) Φωτογραφίες

Το παρόν έργο που είναι γραμμένο από εμένα , αποτελεί καθαρά δική μου πνευματική ιδιοκτησία. Εχει καταχωρηθεί και κατοχυρωθεί νομικά.Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αντιγραφή και κάθε είδους υποκλοπη του κειμένου χωρίς την δική μου γραπτή άδεια

🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜

Η αντιγραφή της ιδέας διώκεται ποινικά

Δύο κόσμοι αντίθετοι ο ένας από τον άλλο. Ζωές προδιαγεγραμμένες ανάμεσα σε γενεές και ελάχιστες επιλογές...

Η μήπως όχι;
Είσαι έτοιμος να ζήσεις την εμπειρία της επιλογής;
Είσαι έτοιμος να γράψεις τη δική σου εκδοχή μέσω εμού;

Σ

ας το υποσχέθηκα και για πρώτη φορά στα χρονικά γίνεται πραγματικότητα!

Είστε έτοιμοι να ζήσουμε το απόλυτο;
Είστε έτοιμοι να κάνετε επιτέλους "ΕΠΙΛΟΓΕΣ";

Το τέλος αυτής της ιστορίας και η πλοκή της θα γραφτεί από τα δικά σας "θέλω" ❤️

Πριν πάμε στην αληθινή εισαγωγή θα ήθελα να πω δυο λόγια για το πώς θα λειτουργήσει όλο αυτό.

Καταρχάς επέλεξα τη σειρά Protector σαφώς γιατί είναι από τις λατρεμένες μου αλλά και γιατί πάντοτε ήθελα να γράψω ένα Protector φαντασίας.
Δεν έχει άμεση σχέση με κανένα από τα προηγούμενα (σχεδόν) αλλά όπως θα δούμε, "οι αρχές" είναι θέμα αιώνων πια.

Δεν εχω αφήσει κανένα βιβλίο στη μέση.
Με ρωτάτε επανειλημμένα γιατί δεν ανεβάζω κεφάλαιο σε συγκεκριμένα βιβλία αλλά ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ , γράφω όπου πάει η καρδιά και όποτε έχω χρόνο. ♥️ Σας ικετεύω μη μου δημιουργείτε άγχος και πίεση.
Όσες με αγαπάτε γι αυτό που είμαι, ξέρετε πολύ καλά πως δε θα αφήσω κάτι ανολοκλήρωτο. Όπως πολύ καλά ξέρετε ότι αυτό που κάνω το αγαπώ. Όπως ακριβώς αγαπώ και τη ζωή μου έξω από αυτό.

The Protector: Φαντασίας- Επιλογών Where stories live. Discover now