Κεφάλαιο 8°

275 38 37
                                    


Είχε σημάνει σχεδόν συναγερμός σε ολόκληρο το σπίτι όταν επέστρεψε. Βρήκε τους πάντες να οργανώνουν επίθεση και τοσο τη Κάθριν όσο και τον πατέρα του σε έξαλλη κατάσταση
Δεν χρειάστηκε και πολύ να αντιληφθεί πως ο Ζέιν βλέποντας ότι περνούσε η ώρα μίλησε και τους είπε πού ακριβώς βρισκόταν.

Πλέον, ήταν όλη η οικογένεια μαζεμένη γύρω από ογκώδες στρογγυλό τραπέζι και κρέμονταν από τα χείλη του.

Πως να τους εξηγήσει όμως όλα όσα διαδραματίστηκαν;
Ο πατέρας του δεν υπήρχε περίπτωση να το δεχτεί, η Κάθριν θα του το απαγόρευε, η μάνα του θα έβαζε τα κλάματα και ο Ζέιν θα επέμενε να πάει μαζί του.

Μετά τον άγριο καυγά που είχε με την Αλίνα και αφού η προστασία της ήταν ο μόνος τρόπος να τους ξεφορτωθεί όλους μια και καλή, ο Λόγκαν προσπάθησε να σκεφτεί λογικά μέσα στο παραλογισμό της στιγμής.

Μόλις ο Λούσιο τους ανακοίνωσε τα νέα ο Μάρκους έφυγε τρελαμενος υπακούοντας την εντολή ενώ η Αλίνα αποχώρησε εκτοξεύοντας απειλές προς τον ίδιο της το πατέρα και παίρνοντας κάθετη στάση, τους δήλωσε πως μόνο πάνω από το πτώμα της θα δεχόταν το Λόγκαν στο πλευρό της. Η συμφωνία όμως ήταν συμφωνία... ο Λούσιο κατάφερε και έπεισε το Λόγκαν να δώσει μια ακόμα ευκαιρία στην όλη κατάσταση και του υποσχέθηκε να του δώσει αυτό που λαχταρά...
Τη φυγή όλης της φυλής τους από το μέρος και τον εαυτό του.
Κανένας δε θα έλεγε όχι σε κάτι που θα απέτρεπε μελλοντικούς πολέμους και ο Λόγκαν πέρα από τις προσωπικές διαφορές ήξερε πως ήταν το καλύτερο για το λαό του.
Εκτός αυτού, για να τον πείσει να το ξανασκεφτεί ο Λούσιο του αποκάλυψε τον πραγματικό λόγο που ο Τζον τον μισεί κάτι που τον σόκαρε αρκετά. Ποτέ στα χρονικά λύκος δεν άλλαξε φυλή, πόσο μάλλον όταν αυτός ο λύκος ήταν ο έρωτας του πατέρα του από το παρελθόν. Ο Λούσιο παρέλειψε να του εξηγήσει για την Αλίνα λέγοντας του ότι γεννήθηκε μετά την αλλαγή της Ριάνα και πως πίστευε ότι την θέλουν γιατί ίσως θεωρούν ότι είναι ημίαιμη των δύο ειδών. Κάτι που φυσικά έκανε τον Λόγκαν να γελάσει...

"Θα μας πεις γιατί μας μάζεψες και που ήσουν;" Ρώτησε ταραγμένη η μητέρα του "Σε ικετεύω πες μου ότι δεν πήγες σε αυτούς! Τι σκεφτοσουν;"

"Αυτό απορώ και εγώ!" Πετάχτηκε η Κάθριν "Έχεις ιδέα τι θα πάθαινα αν σου συνέβαινε κάτι;"

"Ηρεμήστε όλοι!" πήρε θέση ο Τζον "Γιε μου, περιμένουμε εξηγήσεις..." του παρέδωσε το λόγο και ο Λόγκαν ξέροντας πως η καταιγίδα είναι προ των πυλών, πήρε μια βαθιά ανάσα, όπλισε τον εαυτό του με θάρρος και τους κοίταξε σοβαρός

The Protector: Φαντασίας- Επιλογών Where stories live. Discover now