Κεφάλαιο 6°

242 44 36
                                    


Μπήκε στη κρεβατοκα και τον βρήκε να κάθεται σκεπτικός στο μικρό του γραφείο. Αν και η Ριάνα επέμενε να μη φέρνει στο κρεβάτι τη δουλειά, ο Λούσιο είχε επιλέξει να στήσει ένα μικρό χώρο για εκείνον στη γωνία έτσι ώστε όταν εκεινη ξεκουράζεται, να μπορεί να δουλέψει.

"Πιστεύεις πως έσπασε;" τον ρώτησε πλησιάζοντας τον

"Δε ξέρω" ήταν αγχωμενος και παρά τα όσα είχαν γίνει, η Ριάνα είχε ακόμα το χάρισμα να τον διαισθάνεται. Η επιλογή να αλλάξει είδος ήταν πολύ σημαντική για να μπορούν να μείνουν μαζί μα κανένας δε περιμενε τα όσα προέκυψαν άλλωστε.

"Και στο είχα πει... Ήταν παρακινδυνευμένο Λούσιο. Αν πράγματι έχει μέσα της ένα κομμάτι μου; Δεν είχαμε ιδέα πως ήμουν έγκυος όταν έγινε η αλλαγή... Η Σάντρα είχε υποσχεθεί πως αυτό το φυλαχτό είχε τη πιο ισχυρή μαγεία..."

"Δεν ξέρουμε στα σίγουρα αν η Αλίνα κληρονόμησε κάποιο χάρισμα και ούτε θέλω να το φαντάζομαι..."

"Ήξερες το ρίσκο! Σου είχα πει να μην γεννηθεί..." Ο Λούσιο σήκωσε το κεφάλι από τη χαρτουρα και τη κοίταξε κατάματα. Ένα ζοφερό κόκκινο περικύκλωσε τις ίριδες του αλλά και εκείνη δεν έδειξε να πτοείται"Μη με κοιτάζεις έτσι. Ξέρω πως είναι τρομερό να λέει μια μάνα αυτό για το παιδί της και με τα σημερινά δεδομένα δε θα το άλλαζα ποτέ αλλά τότε ήταν αλλιώς! Τώρα κάναμε ένα παιδί το οποίο κινδυνεύει και δεν έχει ιδέα από τι! Δεν έφερα στο κόσμο ένα παιδί για να το χάσω μετά από τόσα χρόνια Λούσιο!"

"Εσύ επέλεξες να αλλάξεις! Αν περίμενες λιγάκι ακόμα θα ξέραμε ότι ήσουν έγκυος τότε!"

"Μα ήταν αδύνατον να μείνω έγκυος! Ήμουν ακόμα λύκος παναθεμα με!"

"Ε να που όσα ξέραμε ήταν τελικά λάθος! Τι θες να κάνω τώρα; Εχω βάλει κάθε μέσο προστασίας πάνω της. Από τα τατουάζ που της χαράξαμε μωρό μέχρι τα φυλαχτά! Ότι είναι εκεί έξω, ξέρει Ριάνα! Ξέρει πολύ καλά τι κρύβουμε τόσα χρόνια!"

"Μα πως είναι δυνατόν να ξέρει κάποιος για την Αλίνα; Φύγαμε και επιστρέψαμε όταν ήταν μεγαλύτερη Λούσιο!"

"Μου είπες ότι οι λύκοι παίρνουνε χαρίσματα στα 25... Ορίστε λοιπόν! Κάτι περίεργο τρέχει με το παιδί μας και είμαι σίγουρος, πως δε μας το λέει... Έχει αλλάξει... Κοίταξε την! Τα μαλλιά της πέταξαν ασημένιες τρίχες! Και μη μου πεις πως δεν έχεις νιώσει τις αλλαγές! Τι θα της πούμε; Πως η μαμά σου ήταν λύκος που παράτησε τον Άλφα της αγέλης της και έμεινε έγκυος από έναν Σαχίρ και αυτός είναι ο πατέρας σου; Πως ο Τζόναθαν δεν έχει ιδέα οτι είσαι ζωντανή και με κατηγορεί τόσους αιώνες για το θάνατο σου; Πως τόσα χρόνια της φοράμε ματζουνια και φυλαχτά μήπως και δούμε κανένα λύκο καμία μέρα στο δωμάτιο και μας φάει ζωντανούς; ή μήπως να της πως ότι δεν έχουμε ιδέα αν είναι πράγματι υβρίδιο και πως αν είναι , θα την κυνηγάνε για μια ζωή; Πως δε θα έχει ποτέ την ευκαιρία να ζήσει ευτυχισμένη γιατί κάποιοι καταραμένοι θέλουν όλη τη δύναμη στο πλευρό τους; Μπορώ επίσης να της πω ότι αν κληρονόμησε τα αίματα της μάνας της, τα παιδιά της, αν κάνει ποτέ θα βγούνε σαν και εκείνη και θα ζούνε υπό το φόβο μια ζωή!
Πες μου τι ακριβώς θέλεις να πω στο παιδί μας από όλα αυτά και εγώ θα το πω!"

The Protector: Φαντασίας- Επιλογών Where stories live. Discover now