Κεφάλαιο 5°

295 40 52
                                    

          Λώρενς σημαίνει ιστορία

Η απόφαση μέσα του είχε παρθεί. Αν η Σύνθια δεχόταν να τον βοηθήσει και να ξεσκονισει το παρελθόν ίσως έβγαζε κάποια άκρη. Θα μπορούσε κάλλιστα να πάει ως τα σύνορα αλλά ήξερε καλά πως η Σαρίνα δε θα δεχόταν να μιλήσει με κανένα. Είχαν περάσει χρόνια που άκουσαν από κάποιον ότι η μάγισσα δέχτηκε να βάλει κάποιον αντίθετο του δικού της είδους, μέσα στο σπίτι της. Είχε μετατραπεί σε θρύλο και μάλιστα από το θάνατο της μεγαλύτερης αδερφής της και μετά, έκοψε παρτίδες και με την Σύνθια που ήταν η μικρότερη.

Μάγοι και μάγισσες υπήρχαν αρκετοί ανά το κόσμο. Άνθρωποι διάσπαρτοι που είχαν φυσιολογικό προσδόκιμο ζωής και που πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους είτε στις κυβερνήσεις είτε στις φατρίες. Κανένας όμως από όλους αυτούς δεν είχε το χάρισμα που είχαν οι τρείς αδερφές. Κάποιοι έλεγαν πως όταν ήταν μικρές, πήραν κατάρα στην πλάτη και έκτοτε ο χρόνος σταμάτησε για εκείνες. Το γήρας ήταν μακρινό όνειρο και ζούσαν με το παρελθόν. Άλλοι έλεγαν πως όταν σφαξανε τους γονείς τους, επειδή πραγματικά δεν είχαν ιδέα ποιος το έκανε, έκαναν ένα ξόρκι πίνοντας τόσο το αίμα των Σαχίρ όσο και των Λωρ για να μείνουν νέες και να πάρουν εκδίκηση κάποια στιγμή.

Η Σαρίνα πίστευε πως ο Άνγκους ήταν πίσω από όλα αλλά η Σάντρα επέμενε ότι δεν είχε καμία σχέση. Η πρώτη ρίξη ανάμεσα τους ήταν τεράστια. Η Σάντρα μυήθηκε στις σκοτεινές δυνάμεις θέλοντας να προστατέψει τα πιστεύω της ενώ τόσο η Σύνθια όσο και η Σαρίνα, παρέμειναν στα μονοπάτια της λευκής μαγείας. Κανένας δεν έμαθε ποτέ γιατί χωρίστηκαν. Όλα ήταν εικασίες, μύθοι και σκέψεις που δεν απαντήθηκαν.

Ο Λόγκαν και όλοι οι Λωρενς σαν οικογένεια , δεν θέλησαν ποτέ να εμπλακούν για αυτό και επέλεγαν μάγους ουδέτερους για τη προστασία τους και κάθε φορά που κάποιος από αυτούς πέθαινε, έκλειναν συμφωνία με κάποιον άλλο. Έτσι είχαν το κεφάλι τους ήρεμο πως ούτε τα μυστικά της αγέλης θα διαρρεύσουν αλλά ούτε και θα σπείρουν κάποια απειλή εκ των έσω. Αυτός που ζει πολύ, γνωρίζει και πολλά και γνωρίζοντας πολλά γίνεσαι αυτόματα επικίνδυνος αν αλλάξεις στρατόπεδο. Παρόλα αυτά, η Σύνθια ήταν μια γυναίκα που αγαπούσε βαθιά την ηρεμία και τη τάξη ανάμεσα στα είδη. Αν και τάχθηκε για άγνωστο λόγο με τον Λούσιο, ποτέ της δε λειτούργησε αρνητικά και ποτέ δεν έσπειρε διχόνοια. Ο Λόγκαν ήξερε πως εκείνη ίσως ήταν το κλειδί και βάζοντας μπροστά την ηρεμία και την αυτοσυγκράτηση ενός αληθινού ηγετη επέλεξε να πάει να τη βρει.
Δε θα του ήταν καθόλου δύσκολο. Από την φύση τους οι Λωρενς ήταν οι μοναδικοί που ήξεραν να σβήνουν τις οσμές τους. Αυτό βέβαια σημαινε πως για να πάει μέσα στη φωλιά των Σαχίρ, έπρεπε να το κάνει ολομόναχος κάτι που έβρισκε φανερά αντίθετο το Ζέιν.

The Protector: Φαντασίας- Επιλογών Donde viven las historias. Descúbrelo ahora