(οι επιλογές από εδώ και πέρα θα γράφονται σαν 1,2,3 για ευκολία και θα προσπαθώ να αφήνω λίγο μεγαλύτερα κενά ή να βάζω διαχωριστικά ❤️ Μερικές από αυτές καθορίζουν σημαντικά τη πλοκή αλλά και πληροφορίες που εισπράττει ο αναγνώστης. Με τις προηγούμενες επιλογές χάσατε μια πολύ σημαντική πληροφορία την οποία θα δούμε αργότερα 😁. Επίσης δε θα αφήνω ξανά σημειώματα σαν αυτό εδώ για να μην φεύγουμε από τη ροή. Εκτός φυσικά κι αν είναι απαραίτητο. Σας φιλώ...♥️)
Η δασική βορειοδυτική έκταση που απλώνονταν ανάμεσα στο Μπρούκλιν και τη Βοστώνη ήταν το ιδανικό μέρος. Ο Λόγκαν ήξερε αρκετά καλά τη περιοχή αν και υπό το φως του φεγγαριού τα μάτια του έβλεπαν εκαντοντάδες μέτρα μακριά.
"Θα χωριστουμε;" Ρώτησε φτύνοντας μια οδοντογλυφίδα στο χώμα. Ο Ζέιν ήταν σωστό ρεμαλι για όλους εκτός από το Λόγκαν. Για εκείνον ήταν ότι πιο πιστό υπήρξε ποτέ πλάι του. Ήταν ο μέλλοντας γαμπρός που ποτέ δε κατάφερε να κάνει αφού η Λουνα πέθανε πριν προλάβουν να επισημοποιήσουν την ένωση τους. Ο Λόγκαν πάντοτε ήταν περήφανος για εκείνον παρά τα κατά καιρούς πικροχολα σχόλια των υπολοίπων για τον Ζέιν.
Γνώριζε τη Λουνα από παιδί και κάθε μέρα που περνούσε ήξερε ότι ήταν το ταίρι του. Όταν εκείνη πέθανε ο Ζέιν αρνήθηκε να συμβιώσει με άλλο θηλυκό ακόμα κι αν αυτό ήταν συγκατοίκηση ανάγκης όπως το αποκαλούσαν στις αγέλες. Όταν ένας λύκος έχανε το αληθινό του ταίρι είχε αν ήθελε την επιλογή να αναζητήσει συντροφιά σε κάποιον άλλο λύκο της ίδιας μοίρας. Με αυτό το τρόπο και θα είχε παρέα αλλά και δε θα έμπλεκε με κάποιον "καθαρό". Όπου καθαρός, ήταν ο λύκος ο οποίος δεν είχε βρει ακόμα το άλλο μισό του.
Ο Ζέιν επέλεξε να περάσει μόνος το υπόλοιπο της ζωής του. Είχε εξηγήσει πάμπολλες φορές πως για το δικό του κόσμο, καμία γυναίκα δε θα ήταν ικανή να εισέλθει. Ούτε καν για να του μαγειρεύει ένα πιάτο φαγητό. Δυστυχώς όμως ορισμένοι στην αγέλη το είδαν αρνητικά όλο αυτό. Ένας λύκος αγαπάει μονάχα μια φορά. Τις υπόλοιπες νομίζει πως αγαπάει γιατί πολύ απλά τον ξεγελάει η αύρα του άλλου. Βέβαια δεν ήταν λίγοι και εκείνοι που δεν έβρισκαν ταίρι και κατέληγαν να παντρευτούν από ανάγκη κάποιον όμοιο τους.
Σε κάθε περίπτωση , ο Ζέιν πέρασε από πολλά στάδια και ένα από αυτά ηταν, ο αλκοολισμός, ο οποίος και τον στιγμάτισε."Το σπιτάκι απέχει περίπου ενάμιση χιλιόμετρο..." Μονολογησε ο Λόγκαν κοιτώντας τριγύρω . Είχαν βγει οι δύο τους. Αν και υποσχέθηκε στον πατέρα του να πάρουν άντρες μαζί τους, ο Λόγκαν αποφάσισε τελευταία στιγμή πως δεν ήθελε κανένα παρά μόνο κάποιον άξιο τυφλής εμπιστοσύνης.
YOU ARE READING
The Protector: Φαντασίας- Επιλογών
VampireΔύο κόσμοι αντίθετοι ο ένας από τον άλλο. Ζωές προδιαγεγραμμένες ανάμεσα σε γενεές και ελάχιστες επιλογές... Η μήπως όχι; Είσαι έτοιμος να ζήσεις την εμπειρία της επιλογής; Είσαι έτοιμος να γράψεις τη δική σου εκδοχή μέσω εμού; Σας το υποσχέθηκα και...