Bölüm 12

7 1 0
                                    

Sonraki birkaç gün Damon'ı görmedim. Babam kampta vakit geçireceğini söyledi, bu fikir onu hiç de azımsanamayacak kadar zevkle doldurmuştu. Babam, Damon'ın orada vakit geçirmesinin orduya yeniden katılmasına yol açacağını umuyordu, oysa ben onun saatlerinin çoğunlukla kumar oynayarak ve kadınlar hakkında konuşarak geçeceğini düşünmüştüm. Birincisi, sevindim. Elbette ağabeyimi özledim ama Damon etrafta olsaydı Katherine ile asla bu kadar kesintisiz, sorgusuz sualsiz zaman geçiremezdim.
Doğrusunu söylemek gerekirse, bunu söylerken kendimi sadakatsiz hissetsem de, babam ve ben Damon'ın gitmesine iyi uyum sağladık. Birlikte yemek yemeye başladık, yemekten sonra arkadaşça el beşik oynadık. Babam o gün, gözetmen ve Kentucky'deki bir çiftlikten yeni atlar alma planları hakkındaki düşüncelerini paylaşırdı. Yüzüncü kez, mülkü devralmamı ne kadar istediğini anladım ve ilk kez bu olasılık beni heyecanlandırdı.

Katherine yüzündendi. Her geceyi onun odasında geçirmeye, tarlalarda iş başlamadan hemen önce oradan ayrılmaya alışmıştım. Ormanda geçirdiği o geceden beri dişlerini göstermemişti. Sanki ormandaki o gizli buluşma her şeyi değiştirmişti. Sırrını saklamam için bana ihtiyacı vardı ve benim de beni bir bütün olarak tutması için ona ihtiyacım vardı. Küçük, loş yatak odasında her şey tutkulu ve mükemmeldi. Neredeyse yeni evliymişiz gibi hissettiriyordu.

Tabii ki, nasıl olacağını merak ettim, Katherine her yıl genç ve güzel kaldıkça ben de yaşlanıyordum. Ama bu daha sonra, vampir belası korkusu sona erdikten, biz nişanlandıktan sonra, saklanmadan bir hayata alıştıktan sonra sorulacak bir soruydu.

"Genç Katherine ile vakit geçirdiğini biliyorum," dedi babam bir gece yemek masasında, Alfred masayı toplayıp oynamamız için babama yıpranmış iskambil destesini getirirken.

"Evet." Alfred'in babamın kadehine şeri koymasını izledim. Normalde pembe olan sıvı, titreyen mum ışığında kana benziyordu. Sürahiyi bana tuttu ama başımı salladım.

"Genç Damon da öyle," dedi babam, kart destesini kalın parmaklarının arasına alıp yavaşça bir elden diğerine çevirerek.

İç çektim, Damon'ın bir kez daha Katherine hakkında konuşmaya başlamasına sinirlendim. "Bir arkadaşa ihtiyacı var. Arkadaşlar" dedim.

"Öyle. Ve ona arkadaşlık sağlayabildiğin için memnunum," dedi babam. Kartları kapalı olarak masaya koydu ve bana baktı.

"Biliyorsun, onun hakkında pek bir şey bilmiyorum veya Atlanta ilişkileri. Onun adını nakliye ortaklarımdan biri aracılığıyla duymuştum. Çok üzücü, nakliye ortaklarım tarafından yetim kalan bir kız. Çok üzücü, Sherman'ın savaşında öksüz kalan bir kız ama onu tanıdığını söyleyen çok fazla Pierce yok."

Sinirle yer değiştirdim. "Pierce yeterince yaygın bir isim. Ve belki de bazı akrabalarıyla yakın ilişki kurmak istemiyor." Derin bir nefes aldım. "Eminim adını duymadığımız başka Salvatore'lar da vardır."

"İyi bir nokta var," dedi babam şerisinden bir yudum alarak. "Salvatore yaygın bir isim değil ama iyi bir isim. Bu yüzden umarım sen ve Damon neye bulaştığınızı biliyorsunuzdur."

Keskin bir şekilde yukarı baktım.

"Aynı kız için kavga ediyorsunuz," dedi babam basitçe. "İlişkini kaybetmeni istemem. Kardeşinle her zaman aynı fikirde olmadığını biliyorum ama o senin canın ve kemiğin."

Bildik cümle birdenbire karmaşıklaştı. Ama babam fark ettiyse bile, hiçbir şey söylemedi. Desteyi aldı ve beklentiyle bana baktı. "Oynayalım mı?" diye sordu, şimdiden bana altı kart dağıtmaya başlayarak.

Destemi topladım ama kartlara bakmak yerine pencereden at arabasından herhangi bir hareket görüp görmediğimi görmek için gözümün ucuyla baktım.

Vampire Diaries Stefan's DiariesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin