Damon. Ölüm.
Gördüklerimi anlamlandırmaya çalışırken kelimeler beynimde yüzüyordu. Damon yaşıyordu. Ama ne kadar süredir kim biliyordu? Yakalanmış olsaydı, şüphesiz zayıftı. Bir savaşta açgözlü bir canavarla nasıl yüzleşip hayatta kalabilirdi? Öfke, uzayan dişlerimin tanıdık sancısıyla birlikte bedenimi parçaladı. Tabelayı hırlayarak yırttım.
"Nedir o?" diye tısladı, kendi dişleri ortaya çıkmıştı.
Kağıdı kaldırdım.
"Kardeşim," dedim, anlamadan postere bakarak. Resim onu bir canavar gibi gösteriyordu. Gözüm seğirdi. "Savaş iki gün sonra."
Lexi portreyi inceleyerek başını salladı.
"Gallagher onu buldu," dedi neredeyse kendi kendine.
Ne demek istediğini anlamayarak başımı salladım. İçini çekti. "Büyük iş adamı. Kasabada iki paralık bir sirk ve ucube şovu da dahil olmak üzere pek çok yeri var. Her zaman sergileyecek ilginç şeyler arıyor ve insanlar da her zaman katılmak için para buluyor gibi görünüyor. Kardeşin..."
"Damon," dedim sözünü keserek. "Adı Damon."
"Damon," dedi Lexi nazikçe, parmaklarıyla görüntünün izini sürerek.
"Bunu hak etmiyor," dedim neredeyse kendi kendine. "Ona yardım etmem gerekiyor. Ama" sustum. Ama ne? Onu nasıl kurtarabilirim?
"Onu bulmalıyız," diye karar verdi Lexi. Pantolonunun arkasından yaprak ve kiri silkeledi. "Bana güveniyor musun?"
Başka seçeneğim var mıydı? Açlığımı unuttum, onu ormanda takip ettim ve şehrin geniş, sessiz sokaklarına geri döndüm.
"Gallagher, diğer tüm yeni zenginlerle birlikte Garden District'te bir yerde yaşıyor. Sanırım Laurel Caddesi'nde," diye mırıldandı Lexi, biz kasaba merkezine doğru yol alırken. "Bu daha önce, Gallagher'ın beş yıl önce New Orleans'a gelmesinden kısa bir süre sonra olmuştu."
"Ne oldu?" diye sordum, gölgelerde onu yakından takip ederek.
"Bir vampir buldu. Bizi bulmakta iyi. Ya da belki biz onu bulmakta iyiydik. Ama diğer vampir ailemden değildi. Ve" Aniden durdu.
"Ona ne oldu?"
Ama Lexi sadece başını salladı. Caddelerin geniş olduğu ve şerbet rengi Viktorya dönemi evlerini saran çimlerin yemyeşil ve geniş olduğu Garden District'e vardık.
"Burada." Ferforje açık bir çitle çevrili fıstık rengi bir malikanede durdu. Kapının üzerine manolyalar ve calla zambakları dökülmüştü ve hava nane gibi kokuyordu. Hemen ötesinde, mülkün beşte birini kaplayan devasa bir bitki bahçesini görebiliyordum. Yaklaştıkça bahçede bol miktarda mine çiçeği büyüdüğü için irkildim.
Lexi burnunu kırıştırdı. "Bütün hileleri biliyor," dedi alayla. Kapıyı iterek açtık, ayak seslerimiz evi çevreleyen patikada çakılları zar zor çıtırdatıyordu. Üstümüzdeki çınar ağaçlarında ağustosböcekleri vızıldıyordu ve ahırda volta atan atların sesini duyabiliyordum. Sonra hafif bir inilti duydum.
"Arka tarafta," dedim. Lexi gökyüzüne baktı. Ufukta turuncu çizgiler görünmeye başlıyordu. Günün ağarmasına yaklaşık bir saat vardı. "Şafağa çok yakın," dedi Lexi. "Ne kadar geç olduğunu anlamadım. Gitmem gerek." Ona keskin bir şekilde baktım.
"Ben korunmuyorum." Parmakları yüzüğüme gitti ve ben de bilinçli bir şekilde aşağı baktım. Lapus lazuli süsü o kadar benim bir parçam olmuştu ki, beni diğer vampirlerden farklı kıldığını, gün ışığında yürüyebilmemi sağladığını unutmuştum. Katherine, hem Damon'ın hem de benim bu korumaya sahip olmamızı ayarlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Diaries Stefan's Diaries
VampireThe Vampire Diaries dizisinden uyarlanmıştır. Stefan Salvatore'nun Günlükleri