Temiz havadan mı yoksa Emily'nin bana getirdiği çiçeklerden mi emin değilim ama o gece mışıl mışıl uyudum. Ertesi sabah odamın parlak güneş ışığıyla uyandım ve Rosalyn'in ölümünden beri ilk kez Cordelia'nın komodinimde bıraktığı karışımı içme zahmetine girmedim. Mutfaktan tarçın ve yumurta kokusu geliyordu ve Alfred onları dışarıda otostopla çekerken atların homurtusunu duydum. Bir an için, bir olasılık heyecanı ve gelişmekte olan bir mutluluk tomurcuğu hissettim.
"Stefan!" babam kapının diğer tarafından gümledi, bastonuyla ya da kırbacıyla üç kez vurdu. Aynen öyle, geçen hafta olan her şeyi hatırladım ve halsizliğim geri geldi. Sadece gitmesini umarak sessiz kaldım. Ama onun yerine kapıyı açtı. Binicilik pantolonunu giymişti ve yüzünde bir gülümseme ve yakasında bir menekşe dalı ile siyah binici kırbaçını taşıyordu. Ne güzel ne de hoş kokuluydu. Aslında, Cordelia'nın hizmetkarların odasında yetiştirdiği bitkilerden birine benziyordu.
Babam kepenkleri açarken, "Ata binmeye gidiyoruz," dedi. Işığa karşı gözlerimi siper ettim. Dünya her zaman bu kadar parlak mıydı? "Bu odanın temizlenmesi gerekiyor ve senin, oğlum, güneşe ihtiyacın var."
"Ama gerçekten derslerime bakmalıyım," dedim gevşekçe masamda açık olan Macbeth kitabını işaret ederek.
Babam kitabı aldı ve kesin bir alkışla kapattı. "Seninle ve Damon'la meraklı kulaklardan uzakta konuşmam gerekiyor." Odaların etrafına şüpheyle baktı. Bakışlarını takip ettim ama Cordelia'nın henüz toplamadığı kirli tabaklardan başka bir şey görmedim. Damon, sanki önceden haber vermiş gibi, üzerinde hardal rengi bir pantolon ve gri Konfederasyon ceketiyle odaya girdi. "Baba!" Damon gözlerini devirdi. "Bana bir daha o iblis saçmalığına girdiğini söyleme."
"Bu saçmalık değil!" Baba kükredi. "Stefan, seninle ve kardeşinle ahırda görüşürüz," dedi, arkasını dönüp uzun adımlarla dışarı çıkarken. Damon başını salladı, sonra onu takip ederek üstümü değişmem için bana bıraktı.
Tam binici kostümümü gri bir yelek ve kahverengi pantolon giydim ve ata binmek için ya da babamla erkek kardeşim arasında bir başka maraton atışmasına katlanmak için yeterli gücüm olduğundan emin olamayarak içini çektim. Kapıyı açtığımda, Damon'ı kıvrımlı merdivenlerin dibinde durmuş beklerken buldum.
"Daha iyi misin kardeşim?" Damon, kapıdan birlikte çıkıp bahçeyi geçerken sordu.
Rosalyn'i bulduğum söğüt ağacının altındaki noktayı fark ettiğimde bile başımı salladım. Rosalyn'i bulduğum çimen söğüt ağacı. Çimler uzun ve parlak yeşildi ve sincaplar ağacın budaklı gövdesinin etrafında uçuşuyordu. Serçeler cıvıldadı ve salkım söğüdün sarkık dalları gür ve umut dolu görünüyordu. Bir şeylerin ters gittiğine dair hiçbir işaret yoktu. İyi yağlanmış deri ve talaşın tanıdık, sevilen kokusunu içime çekerek ahıra vardığımızda rahat bir nefes aldım. "Merhaba kızım," diye fısıldadım Mezzanotte'nin kadifemsi kulağına. Minnettarlıkla kişnedi. Paltosu ipeksi pürüzsüz görünüyordu, en son fırçaladığımdan bile daha fazla. "Sizi ziyarete gelmediğim için üzgünüm ama görünüşe göre kardeşim size iyi bakıyor."
"Aslında Katherine ondan hoşlandı. Bu kendi atları için çok kötü." Damon köşedeki iki kömür karası kısrağı çenesiyle işaret ederken sevgiyle gülümsedi. Gerçekten de ne kadar görmezden gelindiklerini ve yalnız kaldıklarını ifade etmek istercesine ayaklarını yere vuruyor ve mahzun bir şekilde yere bakıyorlardı.
Sonunda, "Katherine'le epey zaman geçiriyorsun," dedim. Bu bir açıklamaydı, soru değil. Elbette olmuştu. Damon, kadınların yanında her zaman rahat olmuştur. Özellikle Konfederasyon ordusunda geçirdiği bir yıldan sonra kadınları tanıdığını biliyordum. Bana Atlanta ve Lexington gibi şehirlerde tanıştığı bazı kadınlar hakkında beni utandıran hikayeler anlatmıştı. Katherine'i tanıyor muydu? "Öyleydim," dedi Damon, bacağını atının arkasında sallayarak, Jake. Detaylandırmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Diaries Stefan's Diaries
VampirThe Vampire Diaries dizisinden uyarlanmıştır. Stefan Salvatore'nun Günlükleri