4 Eylül 1864
Gece yarısı. Uyumak için çok geç, uyanmak için çok erken. Komodinimde bir mum yanıyor, titreyen gölgeler önsezi veriyor. Zaten musallat oldum. Çok geç olana kadar Rosalyn'i bulamadığım için kendimi affedebilecek miyim? Ve neden o unutmaya yemin ettiğim kişi hala aklımda? Başım zonkluyor. Cordelia her zaman kapıda, içecekler, pastiller, toz otlar sunuyor. Onları iyileşmekte olan bir çocuk gibi alıyorum. Babam ve Damon uyuduğumu düşündüklerinde bana baktılar. Kabusları biliyorlar mı? Evliliğin ölümden beter bir kader olduğunu sanırdım. Yanılmışım. Pek çok şey hakkında yanılmışım, çok fazla şey ve yapabileceğim tek şey bağışlanmak için dua etmek ve bir şekilde, bir yerlerde onu çağırabileceğimi ummak.
Derinliklerimden gelen güç, yola sağlam adım atmak için varoluş. Yapacağım. Mecburum.
Rosalyn için.
Ve onun için.
Şimdi mumu üfleyeceğim ve uyku için umut dileyeceğim aynı ölülerinki gibi, beni hızla yutması için....
"Stefan! Kalkma zamanı!" diye seslendi babam, yatak odamın kapısını çarparak.
"Ne?" Saatin kaç olduğundan, hangi gün olduğundan ya da Rosalyn'in ölümünün üzerinden ne kadar zaman geçtiğinden emin olamayarak oturmaya çabaladım. Gün geceye dönüştü ve asla gerçekten uyuyamadım, sadece korkunç rüyalara daldım. Cordelia'nın karışımlarıyla odama gelmeye devam etmesi ve yendiğinden emin olmak için bana kaşıkla beslemesi dışında hiçbir şey yemezdim. Kızarmış tavuk ve bamya ve acılı yahni dediği şeyden kalın bir püre yapardı.
Bu beni daha iyi hissettirirdi.
Komodinin üzerine bir tane daha bırakmıştı, bu sefer bir içki. Hızlıca içtim.
"Hazırlan. Alfred hazırlanmana yardım edecek," dedi babam.
"Ne için?" diye sordum, bacaklarımı yere vurarak. Aynanın karşısına geçtim. Çenemin üzerinde kirli sakalım vardı ve sarı saçlarım diken dikendi. Gözlerim kızarmıştı ve geceliğim omuzlarımdan sarkıyordu. Berbat görünüyordum. Babam arkamda durup yansımamı değerlendirdi. "Kendini toparlayacaksın. Bugün Rosalyn'in cenazesi var. Ve orada olmamız benim ve Cartwright'lar için önemli. Kasabamızı kasıp kavuran kötülüğe karşı birlik olmamız gerektiğini herkese göstermek istiyoruz."
Babam iblisler hakkında gevezelik ederken, ben ilk kez Cartwright'larla yüzleşmeyi düşündüm. Hala korkunç derecede suçlu hissediyordum. Katherine ile çalışma odasında oyalanmak yerine Rosalyn'i verandada bekleseydim, saldırının olmayacağını düşünmeden edemedim. Dışarıda Rosalyn'i beklemiş olsaydım, onu pembe elbisesiyle tarlalardan çıkarken görürdüm. Belki onunla ben de ölümle yüzleşebilirdim ve o kâbus gibi bir hayvanla tek başına yüzleşmek zorunda kalmazdı. Rosalyn'i sevmemiş olabilirim ama onu kurtarmak için orada olmadığım için kendimi affedemedim.
Alfred elinde beyaz keten bir gömlek ve kruvaze siyah bir takım elbiseyle içeri girerken babam sabırsızca, "Pekala, hadi," dedi. bembeyaz oldum Düğünümde giyeceğim takım elbiseydi ve Rosalyn'in yasını tuttuğumuz kilise, birliğimizi kuran törenin yeri olacaktı. Yine de takım elbisemi giymeyi başardım, Alfred'in tıraş olmama yardım etmesine izin verdim, çünkü ellerim çok titrediği için ellerim Alfred'in tıraş olmama yardım etmesine izin verdi ve bir saat sonra yapmam gerekeni yapmaya hazır olarak çıktım.
Peder ve Damon'ı arabaya kadar takip ederken gözlerimi aşağıda tuttum. Babam öne, Alfred'in yanına oturdu, Damon ise arkada benimle oturdu.
"Nasılsın kardeşim?" Damon yukarıda, Duke'un ve Jake'in Willow Creek Yolu'ndaki toynaklarının tanıdık klip-takırtısını sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Diaries Stefan's Diaries
VampireThe Vampire Diaries dizisinden uyarlanmıştır. Stefan Salvatore'nun Günlükleri