bulut: evde misin? yazmadın bir şey.
(02.18)bulut: eren?
(02.20)bulut: uyudun mu?
(02.20)eren: hayır babamla kavga ettik sadece
(02.24)eren: iyi tarafından bakarsak
(02.24)eren: ayıldım 🥳
(02.24)bulut: ne? bu saatte nedenmiş?
(02.24)bulut: bunun iyi tarafı mı olur? saçma sapan konuşma, ciddi ol bir kere de.
(02.25)eren: ciddi olursam
(02.25)eren: daha çok acıtır
(02.25)bulut: tamam, özür dilerim. arayayım mı? ister misin?
(02.26)eren: ara dersem
(02.26)eren: yine
(02.26)eren: babanın yaptığı her şeyi hak ediyorsun, der misin
(02.26)bulut: demem eren. söz veriyorum, kalbini kıracak bir şey söylemeyeceğim.
(02.27)eren: söylesen de
(02.27)eren: kıramazsın zaten beni
(02.27)eren: o gemi kalkalı çok oldu
(02.28)bulut: arayabilir miyim?
(02.28)eren: ara
(02.28)(görüldü.)
(bulut çevrim dışı.)
(gelen arama: bulut malı.)
"alo."
"iyi misin?"
"sence iyi miyim amına koyayım? hoşuna gidiyordur gerçi senin, değil mi? tam da istediğin gibi, hayatım sikildi."
"ölümüne düşmanınmışım gibi davranmayı bırak artık. bir şeyleri düzeltmeye çalışıyorum, görmüyor musun?"
"kolay olsa keşke."
"öleyim istiyordun bulut. ki eminim yarın olduğunda, yine sen aynı kişi olacaksın. değişmeyen ve asla da azalmayacak bir orospu çocukluğu var senin kanında."
"aynı şeyleri elli sekizinci kez tekrar konuşalım diye aramadım seni. yarın da asla şu an konuştuklarımızdan bahsetmeyeceğime emin olabilirsin. derdi neymiş babanın, eren? şimdi niye böyle yapıyor sana? önceden bu kadar fazla değildi, anlamıyorum."
"artık ibne olduğumu biliyor. o yüzdendir belki? her gece kendimi siktirmeye nereye, kimin yanına gidiyormuşum onu soruyor. para kazanıyorum diyorum, annen gibi orospu mu olacaksın diyor. yeterli mi?"
"ne?"
"yeterince koz verdim mi eline? rahatladıysan uyuyabilir miyim? malum, yoruldum."
"bunu nasıl söylersin abi ben ne zamandan beri bu kadar kötü biriyim senin gözünde?"
"yaklaşık üç aydır?"
"eren benim bu söylediklerini koz olarak kullanacağımı düşünüyor musun gerçekten?"
"evet. eski bulut yapmazdı ama sen yaparsın. beni zayıflıklarımdan vurmak sende en ufak bir vicdan azabı bile oluşturmuyor. şimdi söylediklerimi de sana olan güvenimden anlatmadığımı fark etmişsindir diye düşünüyorum. iyi geceler, bulut."
"çabamı asla göremeyeceksin, değil mi? iyi geceler eren."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gülemezdim katilimle [bxb text]
Teen Fictionhikaye şarkısı: gülemezdim katilimle - kaldı 8.