Merhaba arkadaşlar yeni kitabıma hoşgeldiniz neyse kısa keselim buraya hadi hikayeye geçelim.
Merhaba ben Sofia sade bir hayatı olan bir kızım bugün yeni bir ülkeye ve yeni bir şehre taşınacağım tek yaşayan bir insanım ailem maalesef bir trafik kazasın da öldüler . Öldüklerini Ben 9 yaşındaydım amcam beni yanına aldı ve tam 18 yaşına kadar yanında kaldım ondan sonra da kendi hayatımı kurmaya başladım şimdi 23 yaşındayım.
Artık bu ülkeden ve bu şehirden gitmek istiyorum çünkü burada kaldıkça ailemi hatırlıyorum ve bu beni daha kötü yapıyor o yüzden bugün taşınacağım hatta şu an yoldayım. Şu an ülke sınırına geldim 6 saat sonra şehrin içine gireceğim.
6 saat sonra
6 saat yolculuğum bitti şu an şehrin içindeyim ve havalimanından çıkıyorum taksi durdurmam lazım eve gitmem için bütün taksiler çok hızlı gidiyor. Ah biri durdu sonunda .
Sofia- Merhaba beni ....... Yerine bırakır mısınız.
Taksici-Tabi efendim.
Dedi ama bunu derken birazcık da hamurdan da ne yani evim ormanın içinde olamaz mı .Sonunda evime varabilmiştik taksiye ücretini verdikten sonra yavaş bir şekilde taksiden inip evimin kapısını doğru yürüdüm evin kapısını açtım ev o kadar eskiydi ki her yer toz içindeydi Ev büyük annemden kalmaydı . Evin içine girdikten sonra kapısını kapatıp direk odaları gezmeye başladım.
Bir solon bir mutfak bir tuvalet bir tane de yatak odası vardı ev çok büyük değildi ama işimi görecek kadar da iyiydi eşyalarımı direkt yatak odasına bırakıp evi temizlemeye başladım öğlenden akşama kadar evi temizlemiştim ama Ev hala tam olarak temiz değildi yatak odasına giderek üstümü değiştirdim ve mutfa giderek atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp yedim çok yorulmuştum direkt yatak odasına geçip uyudum .
Yeni hikayem nasıl olmuş arkadaşlar lütfen beğenip yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Manusia SerigalaKendi başına başka ülkeye taşına ama o ülkede de insanlardan başka kişiler olan bir ülkeye taşınıyor ve yeni bir hikaye de başlıyor...