Çok özür dilerim çok çok çok özür dilerim aileni sorunlar yüzünden yeni bölüm atamadım ve ailemle iki kişi hastalandığı için şimdi yeni bölüm atacağım 4 bölümü de belki bugün atabilirim 4 bölümü belki 3 gün sonra veya 3 gün içinde de olabilirim bu benim psikolojime bağlı gerçekten çok özür dilerim
Hiçbir şey yoktu direkt etrafa bakmaya başladım gözlerim ormana doğru kaydı ve ormanda biri bana bakıyordu upuzun boylu ve erkekti galiba karanlık olduğu için göremedim gözlerime kapatıp açtım da ise gitmişti o kadar korkmuştum ki kalbimin atış seslerini duyabiliyordum direkt korkuyla içeri girip kapıyı kapadım.
Ne yapacağımı bilmiyordum boş vermek istedim kafamı takmamak istedim direkt yukarı çıkıp yatak odasına girip uyudum.Sabah alarm sesi ile uyandım hamurdana homurdana lavaboya gidip elime yüzümü yıkadım üstümü değiştirip aşağı indim mutfağa gittim dün geceki olanları düşünüyordum o gördüğüm şey ne olabilirdi ki ir insan gece gece neden orada olsun ki bir hayvanı da benzemiyordu düşünmek istemediğim için kendime kahvaltı hazırladım kahvaltımı alıp televizyonun başına gittim.
Televizyonu açtım ve bir haber kanalı gördüm direk oraya girdim
Sipiker: Merhaba sayın seyirciler bugün ilk haberimiz B.o adlı kişi ile ilgili kendisi .... O ormana girip kaybolmuş daha da haber gelmemiş bu ormanda kaybolan ikinci kişi lütfen o orman dan uzak durunuz.
Direk televizyonu kapattım o orman şu an benim evimin karşısındaydı ve orada iki kişi ölmüştü çok korkuyordum aslında taşınabilirdim ama içindeki bir ses o ormanda iyi bir şeyler olduğunu söylüyordu o yüzden kalmak da istiyordum bilmiyordum kafam çok karışıktı ama bir karar aldım yarın o ormana gideceğim inşallah sağlam bir şekilde eve geri dönebilirim .
Bunları düşünmemek için yemeğime daldım yarım saat sonra yemeğimi bitirdim saate baktığımda size saat 1 olmuştu ne yapacağımı düşünüyordum aklıma şehir merkezini aldım tohumlar geldi bahçemi dikebilirdim direk yukarı çıktım tohumlar yukarıdaydı tohumları aldım ve bahçeme çıktım bahçeme indim ise oradaki malzemeleri alıp tohumları dikmeye başladım.
Akşam olmuştu yukarı çıktım ilk önce bir duş aldım üstüme giyip aşağı indim ve kendime yemek hazırladım yine aklıma o orman gelmişti düşünmemeye çalıştım yemeğimi yiyip bulaşıkları yıkadım ve yukarı çıktım yarın o ormana gidecektim buna kararlıydım ve sessiz bir şekilde uykuya daldım.
Arkadaşlar hikayem nasıl olmuş inşallah beğenmişsinizdir eğer beğenmişseniz beğenmeyi unutmayın ve lütfen hikayemi 13 kişi okumuş ama sadece 3 beğeni var lütfen beğenin eğer beğendiyseniz veya beğenmediyseniz yorum yapın beğenmediyseniz açıklayıcı bir şekilde yazın görüşürüz arkadaşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Kurt AdamKendi başına başka ülkeye taşına ama o ülkede de insanlardan başka kişiler olan bir ülkeye taşınıyor ve yeni bir hikaye de başlıyor...