Alex içeri sırıtarak girmişti. Hem çok uykum geldi için hemde alex'sin bu sırıtıtan yüzünden rahatsız oldum için yukarı çıkıp uyumaya karar verdim tam ayakalkip merdivenlere yöneliniyörken alex'sin sesini duydum "nereye gidiyorsun küçüğüm" dedi bende "Uyumaya yukarı çıkıyorum"dedim ve merdivenlerden çıkmaya başladım o da arkamdan geliyordu. Odaya girdimiz de o direk banyoya girmişti bende bunu fırsat bilip direk pijamaları mı giyip yata girdim ve gözlerimi kapattım aradan 10 dakika geçtikten sonra ayak sesleri gelmeye başladı ve alex'sin duştan çıktını anlamıştım ama gözlerimi yine açmadım yanında bir hareketlilik olunca anladımki Alex yanıma uzanmıştı .Belimde bir hareketlilik olunca anlamıştım kollarını belime dolamıştı ama ben bunda rahatsız oldum için haraket etmeye başladım .
Alex:"hareket etme küçük" dedi bende hareket etmeyi bıraktım ve gözlerimi karanla bıraktım.))))))))))))))))))2 ay sonra ((((((((((((((((((
Bu iki ay içinde çok şey değişmişti alex Sofiya 'ya Sofiya alex'se aşık olmuştu birbirilerine sırılsıklam aşıktılar ve bununda farkındaydılar mutlu mesut yaşıyorlardı taki o güne kadar.
Sofia'dan
Alex'sin kollarında uyanmıştım yeni güne
kokusu sanki beni sarhoş ediyor du.5 dakika daha onun kolların da durduktan sonra hemen kalktı ve lavaboya gittim elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım kahvaltıyı hazırlarken belime iki tane kol sarılmıştı bu Alex ti.Alex: günaydın küçüğüm
Sofi:Günaydın canım şu tabakları masaya götürür müsün.
Alex: Götürürüm hayatım.Diyip tabakları alıp içeri geçtim ben de elimdeki malzemelerle içeri geçip masaya koydum. Ve kahvaltıya başladık. Kahvaltıya devam ederken Alex'in telefonu çalmıştı Alex de açmıştı 5 dakika konuştuktan sonra hemen kapatmıştı.
Alex: hayatım benim gitmem gerekiyor acil işim çıktı.
Sofia: tamam hayatım ben seni geçireyim.Deyip kapıya kadar eşlik ettim.
Alex gittikten sonra kahvaltı masasına geri dönüp bir şeyler daha atıştırdım sonra masayı toplayıp bulaşıkları yıkadım. Bulaşıkları yıkadıktan sonra kendimi koltuğa attım ve televizyondan bir şeyler izlemeye başladım o esnada telefonuma bir mesaj geldi.Bilinmeyen kişi: Eğer babanı gerçekten kimin öldürdünü ögrenmek istiyorsan evin yakınlardaki mağaraya gel.
Sofia:Sende kimsin??
Bilinmeyen kişi: Benim kim olduğumu umursama eger gerçekten babanı kim öldürdügnü bilmek istiyorsan mağaraya gel.
Sofia: Tamam 15 da-
kikaya geliyorum.Hızlıca montumu aldım ve evimizin en yakınlardaki mağaraya gittim mağaraya geldiğim zaman etrafıma bakmaya başladım etrafıma bakarken karşıma bir anda bir kurt belirdi.
Bilinmeyen kişi: Merhaba Sofia.
Sofia:Sen kimsin??
Bilinmeyen kişi: Benim kim olduğumu boş ver buraya ben senin babanı kim öldürdüğünü söylemek için geldim senin babanı...Merhaba arkadaşlar uzun zamandır beri yoktu şimdi geri geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Manusia SerigalaKendi başına başka ülkeye taşına ama o ülkede de insanlardan başka kişiler olan bir ülkeye taşınıyor ve yeni bir hikaye de başlıyor...