8 Bölüm

159 9 3
                                    


Gelen kişi Alex ' ti
"Günaydın Küçüğüm" dedi bende ona " ben küçük değilim ayrıca senin küçügün hic değilim" dedim oda "sabah sabah ne bu sinir "demişti ben de olayı uzatmamak için bir şey demedim"hadi kahvaltıya in"dedi"Ben aç falan değilim" dedim "aç olduğunu biliyorum küçüğüm beni daha da fazla uğraştırma hadi aşağıya in" dedi ukala ben de bir şey demeden aşağı indim.

Alex 'ten
Küçüğümle birlikte kahvaltı masasında oturuyoruz. Kahvaltıya devam ederken telefonum çaldı arayan arkadaşım mark'tı .
Alex "efendim mark"
Mark"bir günaydın demek yok mu Alex"
Alex "hadi zevzeklik etme de ne diyeceksin de"
Mark"duydum ki birine mühürlenmişsin ve o da bir insanmış ben de dedim ki neden arkadaşımın mühürlüsü  görmeye gitmeyeyim dedim
ve 5 dakika sonra oradayım.
Alex "mark senin insanların evine gelirken izin isteme huyun yok mu belki şu an evde değiliz"
Mark"hadi Alex şu an evde olduğunu sen de ve ben çok iyi biliyoruz.
Alex "bıktım senden mark bıktım" dedim ve telefonu yüzüne kapattım Sofia bana şaşkın şaşkın bakıyordu ben de onu daha da meraklandırmamak için arkadaşımın geleceğini söyledim "Sofia birazdan arkadaşım mark gelecek"dedim o da bana karşılık olarak sadece kafasını sallamıştı ve bir şey demeden kahvaltımıza devam ettik.

Sofia'dan
Kahvaltımız bitti ben de etrafı topladım ve şu anda alex'le  birlikte koltukta oturuyoruz galiba arkadaşı mark gelecekti aradan 3 dakika geçmeden kapı sesi gelmişti ve Alex ayağa kalktık kapıyı açtı içeri bir tane adam girmişti.

Mark"merhaba yenge yani galiba sizin oralarda yenge diyorlar galiba"dedi ben de sadece "merhaba"demiştim.

)))))))))))))))))2 saat sonra ((((((((((((((((

Mark ve Alex hala  koltukta oturup sohbet ediyorlardı ve mark bir anda hadi oyun oynayalım dedi ben heyecanımı yenip düşüp " ne oynayacağız" dedim oda "şişe çevirmece oynayalım" dedi Alex de" tamam "dedi "o zaman ben de şişeyi getiriyorum " deyip ayağa kalktım ben mutfağa gidip şişeye aldım oturma odasına geri döndüm.

Mark" Eee ilk kim başlayacak"
Alex "ben başlıyorum" diyip çevirdi ve ben soruyorum ve marka cevap veriyordu.
Sofia"doğruluk mu cesaret mi?"
Mark"doğruluk olsun" dedi şimdi ben bu adama ne soracağım ki aklıma ilk gelen soruyu sordum.
Sofia"sevdiğin biri var mı?"
Mark"var"
Sofia"kim"
Mark"tek soru hakkın var " deli cancık
Mark"Ben cevapladığım için ben çeviriyorum." Diyip çevirdi bu sefer de mark soruyor Alex cevaplıyordu.
Mark"kaç kere biriyle öpüştün" dedi
Alex"Sıfır"demişti nedense bu benim hoşuma gitmişti. Ve Alex şişeyi çevirdi bu sefer de Mark  bana soruyor ben cevaplıyordum.
Mark "şimdi elime düştün doğruluk mu cesaret mi ama sen büyük ihtimalle korktuğun için doğruluğu seçersin." Dedi.
Sofia"cesareti  seçiyorum ulan"
Mark" Alex'i dudaklarından öp"
Sofia "Hayır ya ben bunu yapmam"
Mark"korkaksın işte korkak"demiştim ben de onun gazıyla bir anda alex'i öptüm ve hızlıca geri çekildim mark istediğini almış gibi sırıtıyordu alex'ise bana çapkın bakışlar atıyordu ben utançtan kıpkırmızı olmuştum. Alex yavaşça kullanmın yanına eğilerek "böyle istekli olduğunu bilseydim daha da önceden oynardım bu oyunu" dedi ve sırıtarak tekrardan doğruldu tabii ben de orada utançtan yerin dibine girmiştim ve telefon çalma sesi gelmişti mark elini  cebine atarak telefonu açmıştı 5 dakika konuştuktan sonra telefonu kapatarak bize gideceğini söylemişti bize veda ederek gitmişti Alex de onu kapıya kadar geçirmeye gitmişti ve kapı kapanma sesi geldi ve Alex...

Evet arkadaşlar yeni bölüm geldi nasıl olmuş beğendiniz mi eğer beğendiyseniz yorum atmayı ve vote atmayı unutmayın.





MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin