Multide Cemre'nin Emre'si, Ece'nin Çağatay'ı, Ece'nin eski sevgilisi Uzay var. Bu bölümü Cemre yazıcak.öpüldünüz. :***
Cemre'den,
Çağatay kahvaltıda bile gözünü Ece'den ayırmadı. Ama kısıkandım ben yaaa. Dün tanıştığım çocuğu -Emre'yi- dün akşamdan beri görmedim. Telefon numaramı vermiştim aramadıda. Puff.
Çağatay hala Ece'ye bakıyo. Ayy sinir olmaya başladım ben yaa. "İstemeye ne zaman geliyonuz?" Dediğimde Ece'de Çağatay'da kafasını bana çevirdi. Ece öksürük krizine girerken Çağatay bana 'Bu kız neyin kafasını yaşıyo!' Dermiş gibi bakıyo. Bir şey mi dedim.
"Ne bok diyon sen!" Diyen Ece'ye baktım.
"Aaa. Küfür etmesene mal sofradayız!" Dediğimde 'Sen ne diyon telağm' dermiş gibi bakıyo tırsmadım değil hani.
"Yaa ne diyon sen knk!"
Çağatay'a döndüm "Bakmasana lan kıza!" Dediğimde Çağatay kafasını bana çevirdi. "Kıskanıyom!" Dediğimde ikiside güldü. "Banane bakma işte. Bakma. Hıh!" Dediğimde gülmeye devam ettiler.
Ve yemeğin geri kalanında kimse konuşmadı. Herkes yemiş ama hala masada mal gibi oturuyodu. Kendine mal diyen anormal. Aaa içsescik burdamıydın. Ben hep burdayım knk! Ben bayadır sesini duymuyodum o sıra hayat mütüşlüydü. Hıh! *-* -_- #_# içses tripde atarmış.
Telefonumun çalmasıyla içsesimle olan konuşmamada son buldu.
Arıyor: Yağuşuklu
-Günaydın.
-Hııı sanada ondan.
-Ne oldu lan?
-Sabahtan beri belki ararsın demiştim. Ama sen anca arıyabildin beyfendi.
Çocuğa neden trip atıyon mal. Sevgilin değil bir şey değil aq.
-Özür dilerim davşanım. İşim vardı.
-Senin başka işin vardır. Beni boşver se- bir dakika sen bana ne dedin?
-Özür dilerim dedim.
-Ondan sonra.
-Onbir
-Yaa uf yani özür dilerim dedikten sonra ne dedin?
-Hee işim vardı dedim.
-Ondan önce.
-Dokuz
-Yaa sen komik olduğunu falan mı düşünüyon haa? Diyom ki sana özür diledikten sonra işim var demeden önce.
-Heee davşan dedim.
-Yaa onu söledin ama farklı şekilde.
Biraz sassizliğin ardından konuşmaya başladı.
-Heeee kız öle desene davaşanım dedim davşanım.
Ben mal gibi sırıtırken Ece ve Çağatay bana bakıyodu telefonu kulağımdan uzaklaştırdım ve onlara dönerek bağırarak konuşmaya başldım. "EMRE BANA DAVŞANIM DİDİ!" Dediğimde Ece gözlerini devirdi.
"Ne olmuş yani?" Dediğinde ona dil çıkardım.
-Hahahahahha kzı çok mu mutlu oldun sen?
-Salak yaaa ne güzel davşanım dediydin
-Neyse işim var benim davşan prensesim görüşürüz.