Vše co se odehrálo od začátku školního roku by se dalo shrnout díky momentům. Hádky, přípravy na zkoušky, zasnoubení a absolutorium od sebe dělilo několik týdnů a měsíců a nyní uběhl další půlrok.
Zařizování svatby opravdu nebyla procházka růžovou zahradou - to mohli potvrdit i ti, jejichž svatba to nebyla.
Ginny byla v posledním ročníku, tudíž se příprav účastnit nemohla, ale naštěstí tu byla Daphné s Pansy. Daphné začala pracovat u svatého Munga, tudíž vždycky přiletěla o trochu později, ale přesto nikdy nechyběla.
Harry už se dávno pohyboval v oblastech bystrozorů, tudíž ani jeho čas nebyl příliš přívětivý - ale byl to jeho sen, to všichni moc dobře věděli.
,,Kdo by to byl někdy řekl, že se na svatbě sejde celá zmijo-lvírská třída, co?" poznamenal s ironií i hravostí v hlase Blaise, když dopínal Ginnyiny šaty.
,,No jo, ne nadarmo se zařazovalo rovnou do čtyř různých kolejí," zamumlal Tom a kriticky se prohlédl v zrcadle. Dnes vtipům moc neholdoval.
,,Salazare - jsi snad nervózní?" zapojil se tentokrát i Draco, který právě vstoupil do místnosti.
,,Tom Riddle a nervózní?" zasmál se Blaise, ale Tom ho zpražil takovým pohledem, že radši pozvedl ruce, že se vzdává a pro jistotu poodstoupil.
,,Ach jo, kluci." pousmála se nejmladší Weasleyová, věnovala Blaiseovi letmý polibek a opustila je.
O patro výš se zatím oblékala nevěsta a Pansy jí následovně utahovala korzetovou část šatů.
,,Ťuk, ťuk... můžu?" ozvalo se od dveří hlasem Harryho Pottera, kterému rázem skočila Pansy do náruče a obmotala si nohy kolem jeho pasu - bylo jí jedno, že mu zmačká oblek, nebo že bude vypadat jak ujančená puberťačka - neviděli se zatraceně dlouho. ,,Harry!"
,,Moc jsi mi chyběla." chytil ji pod zadkem hned jakmile vyskočila a zašeptal jí do rtů, když se naklonil pro letmý polibek.
,,Pardon..." omluvila se hned své společnosti, když se kousla do rtu a urovnala si šaty, sotva se nohama dotkla země.
,,To je v pořádku, tohle naprosto chápu." podpořila ji spikleneckým úsměvem nevěsta a šla obejmout svého úplně prvního kamaráda.
,,Jsi krásná nevěsta, Hermiono." objal ji způsobem, jako kdyby se právě vdávala jeho sestra a políbil jí na čelo.
* * *
Svatba se konala v Anglické riviéře, která se vyznačuje mírným podnebím a subtropickými rostlinami. Jednalo se o místo s písečnými plážemi, jeskyněmi, odlehlými zátoky a pobřežím se skalnatými útesy.
Byli tu již zmínění nebelvírští a pár zmijozelských, ale i profesoři, rodiče nevěsty a Weasleyova dvojčata. Samozřejmě i famfrpálové týmy - původní i ti poslední.
Tom stál nehnutě u oltáře a ruce měl spojené za zády. Draco na něj povzbudivě kývl a o pár minut později už nastala ta slavnostní chvíle.
Hudba začala hrát a všichni utichli. Byl to okamžik, který si vysnila snad každá holčička - kdy to bude její den a všichni se budou dívat jen na ni.
Tomovi hrál na rtu vítězný úšklebek. Byla dokonalá, byla krásná a byla jen jeho.
Stejné pocity měla Hermiona, když kráčela vedle svého otce napříč uličce, na jejímž konci jí čekal už zanedlouho její manžel. Bude z ní paní Riddleová a přezdívka od Blaise získá skutečný význam.
Když ho uviděla poprvé, měla strach a cítila zvědavost. Pousmála se nad touto vzpomínkou.
Stáli tu skoro po třech letech a byli spolu. Nejen oni dva, ale všichni.
Když pan Granger předal svou dceru Tomovi, lehce ho poplácal po zádech a odešel na své místo.
,,Ahoj." šeptla Hermiona, když stanula tváří v tvář svému osudu.
,,Jsi překrásná." užasle na ní hleděl a poté se konečně otočili k oddávajícímu.
Svatba byla z jedné strany i mudlovská, ale to kouzelníky (ani ty zmijozelské) neodradilo.
Po ,,Ano." přišlo ,,Můžete políbit nevěstu." a na okamžik se zastavil čas. Byl to perfektní moment a smíšený klan začal zanedlouho společně slavit - skončili až někdy ráno.
ČTEŠ
Milovaná (II. díl)
FanfictionOd bitvy na Malfoy Manoru uběhly bezmála dva roky. Přežili, vyhráli a pokračují ve svých životech, které se přeci jen od ,,výbuchu" v něčem změnily. Žádné nebezpečí už jim nehrozí. Tedy, až na zkoušky OVCE, které se pomalu, ale jistě blíží... Posta...