Sevgili günlük,
James'in doğum gününe çok az kaldı onun için özel bir sürpriz hazırlıyorum. Astronomi kulesini kırmızı güllerle ve siyah balonlarla süsleyeceğim. Balonların üzerinde sanki gökyüzündeki yıldızlar varmış gibi parlatacak bir tılsım yaptım büyüleyici görünüyorlar. Hediyelerini paketlemekte çok iyi değilim çok güzel olmadı paketleri ama bence idare eder durumdalar. Ona bir günlük aldım böylece birlikte olduğumuz her anı unutmayacağından emin olmuş oldum. Günlüğün üzerinde aslan takım yıldızı var ona beni hatırlatsın diye. Onun için bol çikolatalı bir pasta hazırlattım ve sevdiği yemeklerden yaptırdım. Her şey mükemmel olmalı bu onun doğum günü! Bu özel bir gün. James kadar kusursuz olmalı her şey. Birazcık fazla aşık olmuşum sanırım...Güneş gülüşlü sevgilim her bana güldüğünde kalbim eriyor gibi hissetmem normal mi?
Her şey fazla iyi gidiyor günlük bunun bozulmasından deli gibi korkuyorum. Lütfen sevgili Tanrım aşkıma dokunma... Biz ayrı olamayız. O olmadan yaşamın anlamı olmaz.
Tarih: 26.03.1976
R.A.B.Harry okuduklarıyla kaşlarını çattı. Regulus ve babası birlikte miydi? Nasıl olabilirdi bu? İmkansızdı bu okudukları, babası annesine aşıktı. Onlar birbirine deli gibi aşıklardı. Babası ve annesi birbirleri için yaratılmışlardı. Herkesin söylediği buydu. Peki kimdi bu Regulus Arcturus Black?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Diary
FanfictionBiz birbirimiz için yaratıldık sevgilim. Okumanızı tavsiye etmem ilk yazdığım kurgu ve bence güzel değil