Bütün çiçekler güzel olsalar bile Regulus için kan kırmızısı güllerin yeri ayrıydı. Güller onu hep kendine çeken çiçekler olmuştur ama kırmızı güller onun hep nefesini kesmiştir. Aşkın çiçeğine en çok tutkunun rengi olan kırmızı yakışıyordu ona göre. Ama o gün kırmızı güllerden ilk kez nefret etti.
James Potter'ın yine Lily Evans'a çıkma teklifi ettiği sıradan bir pazartesiydi. Dersler bitmiş yavaştan hava kararmaya başlamıştı. Regulus etrafında olup bitenleri umursamadan yüzünü yüzlerce kez çizdiği çocuğu, James'i, tekrar çiziyordu. Yüzünün her detayını ezberlemiş olmanın verdiği rahatlıkla kolayca bitirdi çizimi ve gülümsedi. Bir kaç dakika çizimi izledikten sonra defteri kapattı ve ayağa kalktı. James'in yine Lily'e çıkma teklifi ettiğini görünce gözlerini devirdi. Şımarıktı James. İstediği şeyi elde etmeden durmak nedir bilmezdi. Lily ona gerçekten hayır diyebilen ilk kişiydi, bu yüzden takıntılıydı güneş gülüşlü çocuk ona.
James'in şımarıklıklarını çoğu zaman sevimli bulurdu Regulus. Dikkat çekmek isteyen bir yavru kediye benziyordu ona göre James. Regulus'u asıl kıran çıkma teklifi değildi. Alışmıştı artık. James çıkma teklifi eder Evans kabul etmezdi. Bu artık sıradandı. Ama o gün James Lily'e çıkma teklifi ettiğinde üzerlerinden kırmızı güzel güller ve gül yaprakları yağdı. O çok sevdiği güller Lily Evans'ın ayakları altına serildi ve o onları ezip geçti.
James Lily gittiğinde ağacın altına oturdu. Öylece çiçekleri izledi dakikalarca. Lily neden sevmiyordu ki onu? Yanlış bir şey yapmadığından emindi. Hep kibar olmuştu ona karşı. Ama o onu sürekli reddediyordu. Sürekli reddedilmek artık onu kırmaya başlamıştı bu yüzden ona güller alma kararı vermişti. Kim sevmezdi ki gülleri? Eh sanırım Lily pek gül insanı değildi. Bir daha ki sefere farklı bir çiçekle denemeyi not etti aklının bir köşesine. O bunları düşünürken kendisine bakan gri gözlerdeki kırgınlığı fark etmedi.
Regulus aslanın kalbiydi. Sadece bundan henüz aslanın haberi yoktu.
İlk başta Regulus bottom olacaktı bu kitapta ama sonra o zamanki karım top Regulus seviyor diye cevirmiştim mantık hatası görürseniz görmezden gelin JFXGDGJGJHFXCHJGJC
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Diary
FanficBiz birbirimiz için yaratıldık sevgilim. Okumanızı tavsiye etmem ilk yazdığım kurgu ve bence güzel değil